Zelfs HBB was spannenderquote:Op zondag 20 februari 2011 14:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel klote want dan weten we nu al dat er morgen en overmorgen niets meer gaat gebeuren ivm te moe!
Ik denk een soort Miss verkiezing.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:54 schreef Nostalgist het volgende:
De dames moeten in één zin iets over zichzelf zeggen ? Voor een catwalktraining ?
Mode wedstrijd in badpak, of zoiets. En Sharon tegen Laura, das niet eerluk.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:55 schreef Day het volgende:
What's up guys? Waarom zijn ze zenuwachrig? En waarom huilt Sharon?
Nee, lelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die voelt zich dik tussen al die anderen....
Was dat een missie. My God dat was zoohoo saai.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef diditje64 het volgende:
maar het zal toch niet zijn dat de meiden weer een missie hebben k bedoel die hebben die taart toch al gebakken in de koelkast? zijn de mannen dan nu niet aan de beurt voor een missie? of denk ik te eerlijk?
Badpakkencontest om te laten weten waarom Nederland ze in het huis zouden moeten houden...quote:Op zondag 20 februari 2011 14:55 schreef Day het volgende:
Ze moeten zich in 1 minuut presenteren aan NL en ze beginnen in badpak. Sharon denkt dat het om de mooiste gaat.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:55 schreef Day het volgende:
Ze mogen zich aan Nederland presenteren, er is ook een badpakronde, daarom is Sharon onzeker.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:54 schreef Pizzalucht het volgende:
Volgens mij moeten ze een modewedstrijd doen ofzo
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:56 schreef beauterham het volgende:
Denk dat Sharon bang is om het zwembad (tsunami) in te moeten
Echt?! Wat een bullshit!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mode wedstrijd in badpak, of zoiets. En Sharon tegen Laura, das niet eerluk.
Nee, ze moeten.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze mogen zich aan Nederland presenteren, er is ook een badpakronde, daarom is Sharon onzeker.
Ze moeten in badpak hele ranzige lesbo scenes bij het zwembad doen en onderwijl met volle mond iets over zichzelf vertellen!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:55 schreef Day het volgende:
hahahahaha plons-badje-leegquote:Op zondag 20 februari 2011 14:56 schreef beauterham het volgende:
Denk dat Sharon bang is om het zwembad (tsunami) in te moeten
Ik vind zelfs dat ze één van de mooiere gezichten heeftquote:Op zondag 20 februari 2011 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft niet zo'n lelijk gezicht vind ik...alleen bol omdat ze dus steviger is dan de rest.
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze moeten in badpak hele ranzige lesbo scenes bij het zwembad doen en onderwijl met volle mond iets over zichzelf vertellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |