NEE dan worden ze MOEquote:Op zondag 20 februari 2011 14:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Uitgezet misschien, straks moeten ze fietsen voor stroom oid.![]()
Ook langer, blijft het een lelijk ding! Zilveren (of gouden) jasjes... Yuck!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat korte jasje van Laura.. die zit lelijk, zeg. 20 cm van haar rug af.
ah dank je wel. Dat helpt mij igg een beetje.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is nog niet zo dat er al echt haat en nijd kliekjes zijn, Alex, Karim en Gerard slingeren onde aanvoering van Gerard nepgeheimen in het rond. Cynthia ligt niet zo lekker binnen de meidengroep. Laura krijgt veel aandacht van Alex maar heeft natuurlijk het geheim met Guido, hun neprelatie. Aafke is hitsig en valt zowel op vrouwen als mannen.
GMTA!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:51 schreef Pizzalucht het volgende:
Doet Cynthia nu WEER nieuwe kleren aan?
Of zwemmen voor stroom?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Uitgezet misschien, straks moeten ze fietsen voor stroom oid.![]()
Ze moeten allemaal in bikini/badpak, geloof ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:51 schreef Pizzalucht het volgende:
Doet Cynthia nu WEER nieuwe kleren aan?
Dan zouden wij ook geen streams meer hebben, dus denk eerder aan een aankomende opdracht perhaps?quote:
Hoezo? Alleen de bewoners hebben geen stroomquote:Op zondag 20 februari 2011 14:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zouden wij ook geen streams meer hebben, dus denk eerder aan een aankomende opdracht perhaps?
Ze vinden allemaal dat ze zich te snel aangevallen voelt, niet oprecht in anderen geinteresseerd is maar meer echte kruisverhoren aflegt, weinig doet, er nooit bij is als er gezamenlijk wordt gegeten en haren rondslingert.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:51 schreef itsme het volgende:
[..]
ah dank je wel. Dat helpt mij igg een beetje.En waarom ligt Cynthia nu opeens niet meer zo goed in de groep? is dat vanwege dat akkefietje met Joanna over die haren of omdat ze niet zo veel doet in het huishouden? Zijn ze ook zo tegen de manen als die niet veel huishoudelijk werk doen?
Wel klote want dan weten we nu al dat er morgen en overmorgen niets meer gaat gebeuren ivm te moe!quote:
Ook omdat ze zich afzondert, ze is vaak niet bij het ontbijt, gaat alleen roken en als er meer mensen buiten staan zegt ze weinig. Die akkefietjes spelen dan extra mee.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:51 schreef itsme het volgende:
[..]
ah dank je wel. Dat helpt mij igg een beetje.En waarom ligt Cynthia nu opeens niet meer zo goed in de groep? is dat vanwege dat akkefietje met Joanna over die haren of omdat ze niet zo veel doet in het huishouden? Zijn ze ook zo tegen de manen als die niet veel huishoudelijk werk doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |