Max een half uur geloof ik..quote:Op zondag 20 februari 2011 15:05 schreef beequeen het volgende:
Dit tutten gaat nog uren duren. Tot later bij the main event.
gaat niet altijd op..quote:Op zondag 20 februari 2011 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat moet wel want borsten bestaan uit vet. als je dun bent heb je geen vet dus geen tieten. ben je wat voller, dan heb je echte mooie borsten.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Met een Huub die Sharon genadeloos afmaakt op de catwalk????
Dit dus. Ze zijn echt vernieuwnd bezig.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:07 schreef Copycat het volgende:
Dan laten we de vrouwen toch als stemvlees paraderen in bikini. Cheapo oplossing.
beetje overdreven hoor pfffquote:Op zondag 20 februari 2011 15:08 schreef waxmask het volgende:
Nou hopelijk die dikke Sharon er snel uit, jankert... Zijn we ook klaar met dat politiek correcte gedoe, dik, vet, ranzig, ugly<thats Sharon!!!!
......niet iedereen heeft maatje 34quote:Op zondag 20 februari 2011 15:08 schreef waxmask het volgende:
Nou hopelijk die dikke Sharon er snel uit, jankert... Zijn we ook klaar met dat politiek correcte gedoe, dik, vet, ranzig, ugly<thats Sharon!!!!
Persoonlijk ken ik een heel dun meisje met cup E. Geen kont, wel echte tieten.quote:
nou de cam er op danquote:Op zondag 20 februari 2011 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Persoonlijk ken ik een heel dun meisje met cup E. Geen kont, wel echte tieten.
Ziet er belachelijk uit, dat wel.
Ik compenseer even voor diegene die het nu wel voor Sharon opnemen...mss ietsje gechargeerd...quote:
Sharon is leuker dan een heleboel anderen in dat huisquote:Op zondag 20 februari 2011 15:08 schreef waxmask het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |