FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Nee hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:34 schreef Enyma het volgende:
Wooot? Heeft laura alex ingelicht over hun geheime missie??
Hee dat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:34 schreef Enyma het volgende:
Wooot? Heeft laura alex ingelicht over hun geheime missie??
Hoe kunnen ze dat nou goedkeuren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:34 schreef Noelle06 het volgende:
Laura heb aan de baas gevraagd achter of ze goed bezig zijn Guido en Laura en was goed gekeurd.
Zal wel wennen zijn, bij een vrouw in bed.quote:
Nee, de stem .quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Enyma het volgende:
Oow ik dacht ff dat ze t over alex had waar ze dat aan had gevraagd.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
Laura: "Ik ben zeker de slet van het huis"
Nee hoor Laura, alleen als Aafke een dag vrij wil.
Niet eens Sofia.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
Laura: "Ik ben zeker de slet van het huis"
Nee hoor Laura, alleen als Aafke een dag vrij wil.
Hij begint ook voorzichtig, het naburige bed,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zal wel wennen zijn, bij een vrouw in bed.
Zou me niks verbazen als Aafke er meer heeft versleten dan Sofia.quote:
Hoop ik....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef catwaezle het volgende:
Guido: "Ik denk echt wel dat we goede tv zijn met z'n allen"
(volgens mij was hij wat sarcastisch)
Laat ik het hopen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef catwaezle het volgende:
Guido: "Ik denk echt wel dat we goede tv zijn met z'n allen"
(volgens mij was hij wat sarcastisch)
Allemensen, hoe kan dat nu?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef Wilskracht het volgende:
Ze hebben door dat de kijkcijfers laag zijn.
Hij heeft heus wel een vriendin hoor. Anders had hij van de romance met Laura al veel meer werk gemaakt. Lijkt me logisch. Ook als hij homo zou zijn kan hij echt wel meer werk van een fake hetero relatie maken hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zal wel wennen zijn, bij een vrouw in bed.
Of wij denken dat het geheim werd gehouden....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:39 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat verhalen van lage kijkcijfers het huis binnen kunnen komen. Dat werd tijdens BB altijd strikt geheim gehouden, geen nieuws vanuit de buitenwereld.
Gerard heeft toch contact met 'achter'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:39 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat verhalen van lage kijkcijfers het huis binnen kunnen komen. Dat werd tijdens BB altijd strikt geheim gehouden, geen nieuws vanuit de buitenwereld.
regelneef gerardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard heeft toch contact met 'achter'.
Lol, ze geven hem af en toe een botje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bahhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mensen die geen streams kijken enz. die haken af omdat de uitzendingen zo chaotisch zijn dat het niet te volgen is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Benieuwd wat er allemaal uitgezonden wordt" , je moest eens weten
En zwarte pootjes hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:42 schreef SaladShaker het volgende:
Wat heeft Servio toch schichtige ogen
En de streamers haken af omdat er geen kont gebeurdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mensen die geen streams kijken enz. die haken af omdat de uitzendingen zo chaotisch zijn dat het niet te volgen is.
Trustenquote:
Het is ook beter als ze dat niet meer doet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef Reksie1981 het volgende:
OMG, Aafke denkt dat ze strax niet meer over straat kan..
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
Volgende keer een rokje aan Laura
Hmmkay.quote:
Zo lang enkel Gerard het doet vind ik het best.quote:
Die zijn er vast, maar niet openbaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef 08gnoT. het volgende:
Zijn er kijkcijfergegevens van de streams? Dat moet toch te achterhalen zijn hoevaak er een request verzonden wordt?
ik niet (en hoef ook niet)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef robmmad16 het volgende:
Wel apart, Guido is een van de weinige mannen die in boxer doucht volgens de anderen terwijl we juist van hem ALLES gezien hebben, in volle opwinding, etc, etc
Als ze 'm dat zeggen hangt hij zich misschien op in het huisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef robmmad16 het volgende:
Wel apart, Guido is een van de weinige mannen die in boxer doucht volgens de anderen terwijl we juist van hem ALLES gezien hebben, in volle opwinding, etc, etc
Apart idd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef robmmad16 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |