Zou me niks verbazen als Aafke er meer heeft versleten dan Sofia.quote:
Hoop ik....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef catwaezle het volgende:
Guido: "Ik denk echt wel dat we goede tv zijn met z'n allen"
(volgens mij was hij wat sarcastisch)
Laat ik het hopen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef catwaezle het volgende:
Guido: "Ik denk echt wel dat we goede tv zijn met z'n allen"
(volgens mij was hij wat sarcastisch)
Allemensen, hoe kan dat nu?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef Wilskracht het volgende:
Ze hebben door dat de kijkcijfers laag zijn.
Hij heeft heus wel een vriendin hoor. Anders had hij van de romance met Laura al veel meer werk gemaakt. Lijkt me logisch. Ook als hij homo zou zijn kan hij echt wel meer werk van een fake hetero relatie maken hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zal wel wennen zijn, bij een vrouw in bed.
Of wij denken dat het geheim werd gehouden....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:39 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat verhalen van lage kijkcijfers het huis binnen kunnen komen. Dat werd tijdens BB altijd strikt geheim gehouden, geen nieuws vanuit de buitenwereld.
Gerard heeft toch contact met 'achter'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:39 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat verhalen van lage kijkcijfers het huis binnen kunnen komen. Dat werd tijdens BB altijd strikt geheim gehouden, geen nieuws vanuit de buitenwereld.
regelneef gerardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard heeft toch contact met 'achter'.
Lol, ze geven hem af en toe een botje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bahhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mensen die geen streams kijken enz. die haken af omdat de uitzendingen zo chaotisch zijn dat het niet te volgen is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Benieuwd wat er allemaal uitgezonden wordt" , je moest eens weten
En zwarte pootjes hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:42 schreef SaladShaker het volgende:
Wat heeft Servio toch schichtige ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |