En de streamers haken af omdat er geen kont gebeurdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mensen die geen streams kijken enz. die haken af omdat de uitzendingen zo chaotisch zijn dat het niet te volgen is.
Trustenquote:
Het is ook beter als ze dat niet meer doet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef Reksie1981 het volgende:
OMG, Aafke denkt dat ze strax niet meer over straat kan..
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
Volgende keer een rokje aan Laura
Hmmkay.quote:
Zo lang enkel Gerard het doet vind ik het best.quote:
Die zijn er vast, maar niet openbaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef 08gnoT. het volgende:
Zijn er kijkcijfergegevens van de streams? Dat moet toch te achterhalen zijn hoevaak er een request verzonden wordt?
ik niet (en hoef ook niet)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef robmmad16 het volgende:
Wel apart, Guido is een van de weinige mannen die in boxer doucht volgens de anderen terwijl we juist van hem ALLES gezien hebben, in volle opwinding, etc, etc
Als ze 'm dat zeggen hangt hij zich misschien op in het huisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef robmmad16 het volgende:
Wel apart, Guido is een van de weinige mannen die in boxer doucht volgens de anderen terwijl we juist van hem ALLES gezien hebben, in volle opwinding, etc, etc
Apart idd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef robmmad16 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |