Bedankt.. ...maar weet je misschien hoe.. ..ik bedoel gewoon er op af stappen en het vragen..?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef GGMM het volgende:
Gewoon doen is het enige advies wat je kan krijgen.
wat een schattig topic![]()
wat dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:26 schreef gogosweden het volgende:
dude..
verkeering vragen doe je op de basisschool
echt waar als je dat zegt schrik je haar eerder af dan dat ze je liefje wordquote:
wat moet ik dan vragen????quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echt waar als je dat zegt schrik je haar eerder af dan dat ze je liefje word
Kijk, dat is informatie..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Gewoon vragen of ze een keer wat wil doen. Wat drinken, filmpje kijken, wat dan ook.
Dit dus. En niet over je PC / xbox of magic verzameling beginnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Gewoon vragen of ze een keer wat wil doen. Wat drinken, filmpje kijken, wat dan ook.
Misschien houdt ze van skeeleren (ik verzin maar een voorbeeld), dan vraag je of ze dat wil doen.
begin meer met haar om te gaan (niet haar slaafje worden. dat vinden meiden niets)quote:
trust me. maandag als je op het punt staat te vragen sta je te rillen als een rietjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef MetalKitteh het volgende:
Thanks mensen, de ballen groeien al
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
trust me. maandag als je op het punt staat te vragen sta je te rillen als een rietje
tip.quote:
Bedankt nog, nu even tandjes poetsen en pyjamaatje aaaaan... ...maar nog niet naar bed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tip.
Gewoon doen. verstand op 0 en doen. vragen of ze eens wat wil doen. lief aankijken. (in de ogen durfen kijken) en gewoon vragen.
als je het eenmaal gedaan hebt denkje "was dat nou alles? "
geloof me. ik heb ervaring met deze shit
okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:37 schreef MetalKitteh het volgende:
[..]
Bedankt nog, nu even tandjes poetsen en pyjamaatje aaaaan... ...maar nog niet naar bed.
Nog één keer alles herhalen...quote:
nee man.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:41 schreef MetalKitteh het volgende:
[..]
Nog één keer alles herhalen...
wat meer omgaan... ...en dan "plat op d'r bek / uitvragen?
Ik snap hem nu in de praktijk brengen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee man.
mee uitvragen. is stap 1
stap 2 is met haar uitgaan.
stap 3 is tijdens het uitgaan wat "goede" signalen afgeven
stap 4 is haar hand vasthouden ofzo.
Als stap 4 met succses gaat dan misschien haar kussen op het goede moment. Anders dat voor de volgende date bewaren
that's the spiritquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef MetalKitteh het volgende:
[..]
Ik snap hem nu in de praktijk brengen...
het was gewoon een zielig grapje.. ..bij nader inzien zag ik ook wel dat het niet werd geapprecieerd..quote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef dr.dunno het volgende:
en vooral niks zeggen over je 'pyjamaatje aantrekken', of überhaupt zo'n ding dragen.
Ja, volblaffen doe je op de middelbare.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:26 schreef gogosweden het volgende:
dude..
verkeering vragen doe je op de basisschool
HAHAHA Zelf had je een topic dat je het niet wist en nu ga je zelf advies geven =Dquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee man.
mee uitvragen. is stap 1
stap 2 is met haar uitgaan.
stap 3 is tijdens het uitgaan wat "goede" signalen afgeven
stap 4 is haar hand vasthouden ofzo.
Als stap 4 met succses gaat dan misschien haar kussen op het goede moment. Anders dat voor de volgende date bewaren
dat heb ik gehaald uit die bazentips. ik ga het zelf morgen in praktijk brengen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:22 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
HAHAHA Zelf had je een topic dat je het niet wist en nu ga je zelf advies geven =D
Nou, maakt niet uit hoor....zo krijgt hij tenminste wat feedback hier
Ja dat zag ik, maar waarom?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef gogosweden het volgende:
alleen die mod heeft mijn topic gesloten
ikke wil wel ja zeggen..quote:
Bij mij antwoorden ze dan meestal: "Ja!", en lopen ze weg.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef DutchSpike het volgende:
Je gaat naar d'r toe en zegt: Hey, neuken?
Ahhh, wat liefquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:21 schreef MetalKitteh het volgende:
Er is een meisje in de klas (2de) en ik heb al een tijdje een oogje op haar, ik weet het niet zeker maar misschien wel dat zij mij ook leuk vindt. Ik denk er al een tijdje over met de 'eerste stap' te beginnen, en haar dus te vragen...
Maar het probleem is dus: NO BALLS...
Als iemand me ook maar enige manier van advies kan geven dat zou ik zéér op prijs stellen!!
Edit: 'heb nog nooit een vriendin gehad :$
weetniet. zal wel teveel gejank zijn ofzo. ik probeer het in R&P nuquote:
kan niet kiezen, hulp? Deel 3quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
weetniet. zal wel teveel gejank zijn ofzo. ik probeer het in R&P nu
Sim-pel.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef DutchSpike het volgende:
Je gaat naar d'r toe en zegt: Hey, neuken?
te lang gewacht danquote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef MetalKitteh het volgende:
Volgens mij... ...heb ik een supergroot prob... ze heeft waarschijnlijk een vriendje...
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef MetalKitteh het volgende:
Volgens mij... ...heb ik een supergroot prob... ze heeft waarschijnlijk een vriendje...
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
te lang gewacht dan
sla die gozer neer en verkracht haar. enigste optie nu.
[..]
te lang gewacht dan
[..]
te lang gewacht dan
die kan je niet aanvragen, daar moet je het topic voor verbaggerenquote:
Dit topic is nu officieel middagbagger #1quote:Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die kan je niet aanvragen, daar moet je het topic voor verbaggeren
Hoeveel jongens uit het tweede gebruiken het woord geapprecieerd?quote:Op zondag 20 februari 2011 09:14 schreef MetalKitteh het volgende:
[..]
het was gewoon een zielig grapje.. ..bij nader inzien zag ik ook wel dat het niet werd geapprecieerd..![]()
Edit: Ik draag ook geen pyjama, maar een zwembroek(zo'n lange natuurlijk)
als ze groeien is het tijd om ze te legenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef MetalKitteh het volgende:
Thanks mensen, de ballen groeien al
Kutzooi. Begon gisteren tegenover een meiskuh dat ik wel zie zitten over mijn PC en software. Kansen verkeken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:31 schreef Markster het volgende:
[..]
Dit dus. En niet over je PC / xbox of magic verzameling beginnen
Wat? En dan ga jij een beetje zorgen lopen maken over verkering vragen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:21 schreef MetalKitteh het volgende:
[..]
Maar het probleem is dus: NO BALLS...
[..]
Hangt er vanaf, is het een meisje die op Fok! zit?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kutzooi. Begon gisteren tegenover een meiskuh dat ik wel zie zitten over mijn PC en software. Kansen verkeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |