Bedankt.. ...maar weet je misschien hoe.. ..ik bedoel gewoon er op af stappen en het vragen..?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef GGMM het volgende:
Gewoon doen is het enige advies wat je kan krijgen.
wat een schattig topic![]()
wat dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:26 schreef gogosweden het volgende:
dude..
verkeering vragen doe je op de basisschool
echt waar als je dat zegt schrik je haar eerder af dan dat ze je liefje wordquote:
wat moet ik dan vragen????quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echt waar als je dat zegt schrik je haar eerder af dan dat ze je liefje word
Kijk, dat is informatie..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Gewoon vragen of ze een keer wat wil doen. Wat drinken, filmpje kijken, wat dan ook.
Dit dus. En niet over je PC / xbox of magic verzameling beginnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Gewoon vragen of ze een keer wat wil doen. Wat drinken, filmpje kijken, wat dan ook.
Misschien houdt ze van skeeleren (ik verzin maar een voorbeeld), dan vraag je of ze dat wil doen.
begin meer met haar om te gaan (niet haar slaafje worden. dat vinden meiden niets)quote:
trust me. maandag als je op het punt staat te vragen sta je te rillen als een rietjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef MetalKitteh het volgende:
Thanks mensen, de ballen groeien al
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
trust me. maandag als je op het punt staat te vragen sta je te rillen als een rietje
tip.quote:
Bedankt nog, nu even tandjes poetsen en pyjamaatje aaaaan... ...maar nog niet naar bed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tip.
Gewoon doen. verstand op 0 en doen. vragen of ze eens wat wil doen. lief aankijken. (in de ogen durfen kijken) en gewoon vragen.
als je het eenmaal gedaan hebt denkje "was dat nou alles? "
geloof me. ik heb ervaring met deze shit
okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:37 schreef MetalKitteh het volgende:
[..]
Bedankt nog, nu even tandjes poetsen en pyjamaatje aaaaan... ...maar nog niet naar bed.
Nog één keer alles herhalen...quote:
nee man.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:41 schreef MetalKitteh het volgende:
[..]
Nog één keer alles herhalen...
wat meer omgaan... ...en dan "plat op d'r bek / uitvragen?
Ik snap hem nu in de praktijk brengen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee man.
mee uitvragen. is stap 1
stap 2 is met haar uitgaan.
stap 3 is tijdens het uitgaan wat "goede" signalen afgeven
stap 4 is haar hand vasthouden ofzo.
Als stap 4 met succses gaat dan misschien haar kussen op het goede moment. Anders dat voor de volgende date bewaren
that's the spiritquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef MetalKitteh het volgende:
[..]
Ik snap hem nu in de praktijk brengen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |