kan niet kiezen, hulp? Deel 3quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
weetniet. zal wel teveel gejank zijn ofzo. ik probeer het in R&P nu
Sim-pel.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef DutchSpike het volgende:
Je gaat naar d'r toe en zegt: Hey, neuken?
te lang gewacht danquote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef MetalKitteh het volgende:
Volgens mij... ...heb ik een supergroot prob... ze heeft waarschijnlijk een vriendje...
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef MetalKitteh het volgende:
Volgens mij... ...heb ik een supergroot prob... ze heeft waarschijnlijk een vriendje...
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
te lang gewacht dan
sla die gozer neer en verkracht haar. enigste optie nu.
[..]
te lang gewacht dan
[..]
te lang gewacht dan
die kan je niet aanvragen, daar moet je het topic voor verbaggerenquote:
Dit topic is nu officieel middagbagger #1quote:Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die kan je niet aanvragen, daar moet je het topic voor verbaggeren
Hoeveel jongens uit het tweede gebruiken het woord geapprecieerd?quote:Op zondag 20 februari 2011 09:14 schreef MetalKitteh het volgende:
[..]
het was gewoon een zielig grapje.. ..bij nader inzien zag ik ook wel dat het niet werd geapprecieerd..![]()
Edit: Ik draag ook geen pyjama, maar een zwembroek(zo'n lange natuurlijk)
als ze groeien is het tijd om ze te legenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef MetalKitteh het volgende:
Thanks mensen, de ballen groeien al
Kutzooi. Begon gisteren tegenover een meiskuh dat ik wel zie zitten over mijn PC en software. Kansen verkeken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:31 schreef Markster het volgende:
[..]
Dit dus. En niet over je PC / xbox of magic verzameling beginnen
Wat? En dan ga jij een beetje zorgen lopen maken over verkering vragen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:21 schreef MetalKitteh het volgende:
[..]
Maar het probleem is dus: NO BALLS...
[..]
Hangt er vanaf, is het een meisje die op Fok! zit?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kutzooi. Begon gisteren tegenover een meiskuh dat ik wel zie zitten over mijn PC en software. Kansen verkeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |