abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93133508
omdat PUB dit topic niet meer wou hebben probeer ik het nu hier :)

link naar deel 1 : kan niet kiezen, hulp?

Link naar deel 2: kan niet kiezen, hulp? deel 2

Voor ts gaat het nog steeds op en neer. shall we have an happy end?

Ts gaat haar uitnodigen voor een film en kijken wat daaruit voort komt.

hier de OP van het eerste topic :

ja, ik (een kerel) heb dus een vriendin (gewoon vriendin niet love ofzo)

haar pc zou ik laatst maken, maar een deel wat nieuw zo'n 90 euro kost is stuk,
ik heb zelf nog zo'n deel liggen wat ongeveer 1 jaag oud is, zal ik dit haar gratis geven of niet?

oftewel: vriendin cadeau geven van ong 60 euro, ja of nee?

de belangrijkste laatste posts van het vorige topic:

quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef gogosweden het volgende:
omdat ik 100% onervaren ben met chicks en tot nu toe altijd gefaalt heb.

Hoezo mijn bmi checken?
quote:
4s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:41 schreef gogosweden het volgende:

[..]

:D

ff een paar updates nu sinds dat gesprek gisteravond ;)

1. Ze kan met mij beter over wat "goordere" dingen praten dan menig ander zegt ze.

2. Ze wil een jongen tussen de 16-19 jaar drugs voeren om zo hard genomen te worden. Maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Gezecht dat er genoeg jongens waren die haar hard zouden willen nemen zonder drugs (hint hint) En zei vervolgens dat ze mij soms zo opgeild zonder dat ze het doorheeft dat is niet normaal.
Daar reageerde ze opzich niet echt negatief op. misschien zelfs positief. idk. Ze schreef wel "aah wat lief" ik "wat? ;) " zij : "dat je soms zo geyl op mij bent <33 ;)" en gelijk erachteraan. "oeps. oude gewoonte". Weet niet echt wat ik daarvan moet denken.

Dat waren de hoogtepunten van het gesprek. Ik zit er een beetje aan te denken om haar mee naar die nieuwe film te nemen die 28 feb in premiere gaat. (die reclame met die grot enz) maandag op haar af gaan en vragen "zin om mee te gaan naar film blabla want dan koop ik morgen 2 kaartjes. we hebben mekaar al een tijdje niet meer gesproken en het is al eeuwen geleden dat we wat leuks hebben gedaan" ?

Dit de update tot zover :Y

gogotje *O*
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:36 schreef Baalhaar het volgende:
Ik denk niet dat ze zich weg zou draaien als je haar zou proberen te zoenen.
quote:
4s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:41 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dat zou echt _O_ ^O^ zijn.

dus daarom naar de film dacht ik zo O-)
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef Pumba3000 het volgende:
No offence, sowieso redelijk bizar kind dat loopt rond te roepen dat ze hard genomen wil worden, maar het vergroot je kansen wel aanzienlijk.

Je kunt het inderdaad op de nette manier proberen en der mee uit nemen naar de film, maar ik heb het idee dat de kans groot is dat je dan nog steeds geen essentiële stap durft te nemen.

Je kunt ook overwegen tegen haar te zeggen: En? ben je inmiddels al hard genomen? Normale jongen heeft daar geen GHB voor nodig. Als het je leuk lijkt kunnen we daarvoor ook wel naar de film ;)

als ze meteen hapt, kassa, als ze niet hapt zeg je gewoon 'haha nu ga je mij opeens serieus nemen? maar lijkt de film je wat? zien we elkaar ook weer een keer in het echt.."

als dat niet werkt, dan heeft ze helaas (nog) niet genoeg interesse in je
TS wil alvast bedanken voor alle hulp die hij tot nu toe heeft gehad en hopelijk nog zal krijgen. Door dit topic is mijn zelfvertrouwen heel wat omhooggegaan :)

Game on.

gogotje *O*
pi_93133547
Morgen komt er een grote update. Nogal wat gebeurt de laatste 2 dagen :Y
pi_93133800
_O-

Wanneer een vrouw dit zegt:

quote:
Ze schreef wel "aah wat lief"
Zit je zo zwaar in de Friends zone dat ze je uit de kast probeert te helpen.
pi_93133920
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:07 schreef TheThirdMark het volgende:
_O-

[..]

uit de kast in de zin van gay?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 februari 2011 @ 00:15:25 #5
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_93134130
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:07 schreef TheThirdMark het volgende:
_O-

[..]

Dat :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_93134231
ik zit dus nogal diep in de shit :')

mogelijk om uit de friendzone te komen? - iknow. almost impossible

(alhoewel ik soms twijfel of ik er wel inzit. soms negeerd ze mij gewoon een week om vervolgens met mij te praten dat ze zo geil is :? )
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 februari 2011 @ 00:24:45 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_93134546
Je komt van zn lang zal ze leven niet uit een friendszone, zoek een ander mokkel :)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_93134873
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je komt van zn lang zal ze leven niet uit een friendszone, zoek een ander mokkel :)
euhm. daar komt probleem 2.

Ik ben niet echt de mooiste (lees ugly as hell) Heb daardoor 0.0 % ervaring met chicks. ben erg onzeker en verneuk het meestal al voordat het iets is geworden...
pi_93151057
bump
pi_93466140
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:32 schreef gogosweden het volgende:

[..]

euhm. daar komt probleem 2.

Ik ben niet echt de mooiste (lees ugly as hell) Heb daardoor 0.0 % ervaring met chicks. ben erg onzeker en verneuk het meestal al voordat het iets is geworden...
Kijk, zoek iets wat je zelfvertrouwen geeft. Koop nieuwe kleren, vind een nieuwe stijl, probeer goed te worden in iets. Als je geen geld hebt zoek een baan.

Zodra je dat extra beetje zelfvertrouwen hebt dan kan je nog meer krijgen door iets te doen aan je uiterlijk (Trainen, gezicht verzorgen o.i.d.) en de rest komt vanzelf.
pi_93471273
Sorry hoor,

het gelul over 'friendszone' is absolute onzin. Het kan natuurlijk gebeuren dat je na een tijdje verliefd wordt op een goede vriendin, dat gebeurt wel vaker. Alleen trieste mensen denken dat je absoluut niks met je vriendin kan hebben als zij al een lange tijd enige vriendschap heeft met jou.

Kortom; je ligt echt niet uit de strijd, je hebt altijd een kans. Het is alleen zaak om haar te laten weten dat je geïnteresseerd in haar bent, dan niet gewoon als een goede vriend maar nog een stap verder.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:05:22 #12
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_93491290
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef gogosweden het volgende:
Morgen komt er een grote update. Nogal wat gebeurt de laatste 2 dagen :Y
Wat is er met de grote update gebeurd, TS?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:45:20 #13
327765 BasBron
De Neger Des Heils
pi_93492836
Heb de topics doorgelezen en ik denk dat TS gewoon de stoute schoenen moet aantrekken...

1) Stuur een sms met daarin iets van"zorg dat je vanavond thuis bent en iets geils aan trekt..."
2) Ga naar d'r toe
3) Zodra de deur opengaat LETTERLIJK wat ze aanheeft van d'r lijf afscheuren en die meid zo hard in de gang/kamer/(andere ruimte) nemen als een beest... Want dat wil ze zoals ze overduidelijk heeft laten blijken...
Is er een biertje in de zaal voor Bas Bron...laat je horen
Het mag een kleine zijn, het mag een warme zijn, het maakt niet uit... het maakt niet uit
pi_93497112
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:45 schreef BasBron het volgende:
Heb de topics doorgelezen en ik denk dat TS gewoon de stoute schoenen moet aantrekken...

1) Stuur een sms met daarin iets van"zorg dat je vanavond thuis bent en iets geils aan trekt..."
2) Ga naar d'r toe
3) Zodra de deur opengaat LETTERLIJK wat ze aanheeft van d'r lijf afscheuren en die meid zo hard in de gang/kamer/(andere ruimte) nemen als een beest... Want dat wil ze zoals ze overduidelijk heeft laten blijken...
meen je dit serieus of ben je een troll? ;)
pi_93548270
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:15 schreef gogosweden het volgende:

[..]

meen je dit serieus of ben je een troll? ;)
Hij heeft in minderheden wel gelijk, niet dat je haar kleren uit moet trekken ofzo en of ze iets geils aan moet trekken. Maar je moet eens wat proberen ga eens wat verder man, als ze halfnaakte pics (die je hier nog moet posten) naar je stuurt weet je niet wat voor kans je hebt :P

Zeg eens een keer iets gedurfter twijfel niet de hele tijd, je hebt genoeg tips gehad en nu moet je haar toch echt eens een keer hosselen (hoe dat ook heet)

Zeg bijvoorbeeld eens van:

"eey heb je zin om zaterdag naar de film te gaan"

zegt ze ja dan heb je de vis aan de haak geslagen.

Zegt ze nee jammer, zoek verder.

Ik wil niet lullig ofzo doen, maar hou eens op met dat voorzichtige gedoe doe eens een keer iets gedurfter bij haar geef haar na de film gewoon een grote tongzoen...

Lees mijn topic, heb nu ook een vriendin dankzij maar 1 topic ;)

Succes :) ;) :s)
pi_93569365
ik zal straks wat uitgebreider antwoorden.

maar voor nu:

Welk topic van jou?

ik denk toch dat ik eens langs moet gaan en van te voren zeggen dat ze sexy kleren aan moet trekken. zo'n type is ze wel. Zecht ze dan nee dan moet ik iemand anders zoeken. zo simpel is het ;(
pi_93570102
quote:
4s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef gogosweden het volgende:
ik zal straks wat uitgebreider antwoorden.

maar voor nu:

Welk topic van jou?

ik denk toch dat ik eens langs moet gaan en van te voren zeggen dat ze sexy kleren aan moet trekken. zo'n type is ze wel. Zecht ze dan nee dan moet ik iemand anders zoeken. zo simpel is het ;(
Ze hoeft niet perse sexy kleren aan te trekken, het gaat er om dat jij haar eens moet uitvragen. Ze toont dan dat ze dan interesse in je heeft als ze ja zegt. Probeer het gewoon een keer :s) doe het bijvoorbeeld als school uit is of als ze alleen loopt, dan kan jij haar makkelijk aanspreken en het zeggen of je kiest voor digitaal msn telefoon enzo.
:)
pi_93571651
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef Jotel het volgende:

[..]

Ze hoeft niet perse sexy kleren aan te trekken, het gaat er om dat jij haar eens moet uitvragen. Ze toont dan dat ze dan interesse in je heeft als ze ja zegt. Probeer het gewoon een keer :s) doe het bijvoorbeeld als school uit is of als ze alleen loopt, dan kan jij haar makkelijk aanspreken en het zeggen of je kiest voor digitaal msn telefoon enzo.
:)
digitaal is no-done voor dat soort dingen ;)

Vorige week vroeg ik of we deze week "iets leuks" konden doen en welke dag ze vrij was. Zei ze ja man klinkt leuk weet alleen nog niet welke dag dan.

Een dag later vroeg ze aan mij welke dagen ik kon zodat zij kon kijken of het paste. Een paar dagen niets van gehoord om vervolgens zelf zaterdag te vragen en als antwoord te krijgen dat ze eigenlijk nooit iets met alleen met een jongen doet. Oftewel deze week gebeurt er helemaal niets..

beetje gemengd allemaal.

(oja. ik heb haar facebook wachtwoord. heeft ze vrijwillig gegeven zodat ik haar kon helpen. ze heeft het daarna niet meer veranderd. Is dit niet zo'n typisch friendzone ding?)
pi_93572854
quote:
4s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef gogosweden het volgende:

[..]

digitaal is no-done voor dat soort dingen ;)

Vorige week vroeg ik of we deze week "iets leuks" konden doen en welke dag ze vrij was. Zei ze ja man klinkt leuk weet alleen nog niet welke dag dan.

Een dag later vroeg ze aan mij welke dagen ik kon zodat zij kon kijken of het paste. Een paar dagen niets van gehoord om vervolgens zelf zaterdag te vragen en als antwoord te krijgen dat ze eigenlijk nooit iets met alleen met een jongen doet. Oftewel deze week gebeurt er helemaal niets..

beetje gemengd allemaal.

(oja. ik heb haar facebook wachtwoord. heeft ze vrijwillig gegeven zodat ik haar kon helpen. ze heeft het daarna niet meer veranderd. Is dit niet zo'n typisch friendzone ding?)
Ze brengt je wel elke keer in een situatie zeg...ze vroeg welke dagen je kon, de volgende dag zelfs. dat is toch een teken van interesse :) wel goed dat je het toch gevraagd heb.

Het lijkt net of ze je wel wil, maar iets haar tegenhoud ofzo...
pi_93579733
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:07 schreef Jotel het volgende:

[..]

Ze brengt je wel elke keer in een situatie zeg...ze vroeg welke dagen je kon, de volgende dag zelfs. dat is toch een teken van interesse :) wel goed dat je het toch gevraagd heb.

Het lijkt net of ze je wel wil, maar iets haar tegenhoud ofzo...

hmm. ja merk je eigenlijk ook wel. Laatst ook nog zo'n discussie. iets met dat haar vrienden mij een beetje No-Done vinden. Maar daar kwam ze later weer op terug.

Ik moet wel zeggen dat ik niet echt de populairste ben op school. Misschien dat dat er wat mee te maken heeft?

Overigens heeft ze nu een oogje op een andere jongen. dit is al de 4e keer op rij en er is niets van gekomen maar ik moest het maar even vermelden ;)
pi_93594831
quote:
4s.gif Op donderdag 3 maart 2011 07:28 schreef gogosweden het volgende:

[..]

hmm. ja merk je eigenlijk ook wel. Laatst ook nog zo'n discussie. iets met dat haar vrienden mij een beetje No-Done vinden. Maar daar kwam ze later weer op terug.

Ik moet wel zeggen dat ik niet echt de populairste ben op school. Misschien dat dat er wat mee te maken heeft?

Overigens heeft ze nu een oogje op een andere jongen. dit is al de 4e keer op rij en er is niets van gekomen maar ik moest het maar even vermelden ;)
Je bent niet de populairste, maar je hebt wel vrienden op school of niet?
misschien nog 1 keer proberen? als je zelf vindt dat je al genoeg geprobeerd heb, dan laat je het gewoon want het is toch niet zo dat je verliefd op haar bent?

Tevens, er zijn genoeg andere zweedse dames (zweedse meisjes van 14 :9~ ) die wel willen.
pi_93594965
Nee, je twijfelt er over dus waarom zou je het gratis geven?? Je kunt toch een middenweg kiezen door een schappelijke prijs te vragen...?
pi_93597876
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef Jotel het volgende:

[..]

Je bent niet de populairste, maar je hebt wel vrienden op school of niet?
misschien nog 1 keer proberen? als je zelf vindt dat je al genoeg geprobeerd heb, dan laat je het gewoon want het is toch niet zo dat je verliefd op haar bent?

Tevens, er zijn genoeg andere zweedse dames (zweedse meisjes van 14 :9~ ) die wel willen.
natuurlijk heb ik wel vrienden. maar die zijn ook niet echt populair. Zij daarintegen wel nogal.

Hoe kan ik het subtiel nog 1 keer proberen? Vandaag wou ze met me naar de bus lopen, (haar vriendinnen waren al naar huis) De eerste keer dat ze wat wou doen van haar kant en dat het gebeurde ook. Het begin is er?

nou eeh. ik denk het eigenlijk wel. Ik kan maar niet stoppen met aan haar te denken. Als ik aan haar denk gaat mijn humeur omhoog en kan ik bijv dubbel zo lang rennen dan als ik niet aan haar denk. :@

she is that special someone ..
pi_93598137
Ik zou gewoon de volle mep vragen. Straks is het je vriendin en dan ga je ook alles voor dr kopen zeker. Lange termijn planning baas! Moet je ook aan denken.
pi_93627067
ff een schopje :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')