de belangrijkste laatste posts van het vorige topic:quote:ts heeft het deel in de pc gezet en is zindsdien hard bezig de chick(maria) haar hartje te winnen maar is nogal klunzig en vraagt in dit topic zijn Fok! vrienden om hulp
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kijk, ! zoiets had ik al verwacht.
het komt er op neer dat TS nogal slonzig was, (joggingsbroek, lang haar, gwoon tshirtje jeweet wel)
MAAR dat maria dus zinds wij weer vrienden zijn er hard mee bezig is geweest dat te veranderen. Het duurde even voor haar om mij over te halen. maar het is haar gelukt. Ts heeft zijn haar geknipt. Ts gaat die slonzige broeken weggooien en mooie spijkerbroeken kopen. Ts heeft zijn zakhaar geschoren omdat ze dat zei.. en er staat nog veel meer in de planning.
dus. wat vind jij hier van? positief? negatief?
oja, er gaat ook een deel 2 komen als deze straks vol zit. maar ff zodat jullie het weten
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:35 schreef Guiel het volgende:
Blijf posten in je topic/vervolgtopic over haar. ik wil weten hoe dit afloopt!
posten maar en bedanktquote:Op zondag 9 januari 2011 17:36 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op alsof ze je wil, maar ze het lastig vindt dat haar vriendinnen dit niet zien zitten omdat je niet ''populair'' bent.
En nu geeft ze je tips zodat jij verandert en het voor haar imago niet meer schadelijk is om met jou te gaan![]()
dit denk ik dan he
zal ik doen!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:35 schreef Guiel het volgende:
Blijf posten in je topic/vervolgtopic over haar. ik wil weten hoe dit afloopt!
dit HOOP ik op. echt waar.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:36 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op alsof ze je wil, maar ze het lastig vindt dat haar vriendinnen dit niet zien zitten omdat je niet ''populair'' bent.
En nu geeft ze je tips zodat jij verandert en het voor haar imago niet meer schadelijk is om met jou te gaan![]()
dit denk ik dan he
ben het wel van plan ja, die tips van haar te volgen. word het niets tussen ons heb ik altijd nog een goed uiterlijk niet ?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht. Ze zei dat je je zakhaar moest scheren?
Maarre, die hints van haar moet je dus ook volgen. Dat geeft haar het gevoel dat je iets voor haar wilt doen, dat je bereid bent om offers te doen, en ze hoeft zich niet te schamen omdat haar vriendje een slons is.
Daaromquote:Op zondag 9 januari 2011 18:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben het wel van plan ja, die tips van haar te volgen. word het niets tussen ons heb ik altijd nog een goed uiterlijk niet ?
ik ben 15 en weeg 52 Kg dus iets aan de smalle kantquote:Op zondag 9 januari 2011 18:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DaaromEuh heb je een beetje goed gewicht? Anders miss. wat sporten, zodat je een sixpack als die kereltjes uit de Jillz reclame krijgt
hahaquote:Op zondag 9 januari 2011 18:16 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Als dit nou waar was dan was alles goed.
Tsja. Geen sixpack though.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben 15 en weeg 52 Kg dus iets aan de smalle kant
ben 1.79 M lang
En wanneer stuurt hij deze foto's nou eens.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tsja. Geen sixpack though.
Enfin, hoe bedoel je trouwens foto's waar ze half-naakt op staat?
In de zin van, topless, in bikini, in ondergoed of gewoon in een kort rokje![]()
Das natuurlijk een wereld van verschil, eigenlijk. En gaf ze daar nog uitleg bij?
Als die klaar is met fappen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:25 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
En wanneer stuurt hij deze foto's nou eens.
Doetie dan mooi lang over.quote:
Precies en maak je maar geen zorgen dat wij gaan fappen op jou potentiėle vriendinnetje want wij zijn ekte bazen die alleen fappen op video'squote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Doetie dan mooi lang over.
Maarreh inderdaad, wij hebben eigenlijk een visueel hulpmiddel nodig bij het rukken willen we je kunnen helpen. Het is in je eigen voordeel als je de pics post...
topless en in ondergoed, maar wel de topless zooi over gepaintquote:Op zondag 9 januari 2011 18:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tsja. Geen sixpack though.
Enfin, hoe bedoel je trouwens foto's waar ze half-naakt op staat?
In de zin van, topless, in bikini, in ondergoed of gewoon in een kort rokje![]()
Das natuurlijk een wereld van verschil, eigenlijk. En gaf ze daar nog uitleg bij?
nopequote:Op zondag 9 januari 2011 18:52 schreef LethalP het volgende:
Na 319 posts nog altijd geen idee wat je moet doen?
Pics or didn't happen you know the drill.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
topless en in ondergoed, maar wel de topless zooi over gepaint
echt waar. als dit een einde heeft gekregen (als ze een ander heeft, of als ze de mijne is)quote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Pics or didn't happen you know the drill.
hah, dat hoop ik maarquote:Op zondag 9 januari 2011 19:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zweer je, jij zit goed! Alleen, nu dat stukje uiterlijke verzorging nog. Als dat goed zit, je zit goed in je vel!
En even pics, inderdaad. We kennen haar toch niet.. Of post een linkje naar haar facebook..
We hebben dit nodig om je te helpen!
Bij haar of iemand anders?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hah, dat hoop ik maar
want ik heb wel vaker "goed" gezeten en dat het op niks uitdraaide
iemand andersquote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bij haar of iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |