Dat hij voor de kinderen meebetaalt ja. Niet voor mevrouw zelf, die kan prima werken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vaak word er in overleg de keuze gemaakt dat de man fulltime blijft werken en de vrouw deeltijd en de rest van de tijd op de kinderen past. Dan is het niet zo vreemd dat de man bij scheiding de vrouw financieel tegemoed moet komen.
Dat het in de praktijk niet altijd heel fair uitpakt is een ander verhaal
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat ik toch voor techno kies
Net nu het topic dood aan het gaan is!quote:
* -Engel- geeft het topic een mepquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net nu het topic dood aan het gaan is!
reanimeer het!!
Maar de kinderen gaan ook meestal naar de vrouw en dan is full time werken vaak geen optie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hij voor de kinderen meebetaalt ja. Niet voor mevrouw zelf, die kan prima werken.
Partneralimentatie is erg unfair geregeld. Zelfs als mevrouw fulltime werkt, moet meneer nog betalen.
Na een baco durf ik dat wel te zeggen hoorquote:
Vraag je nu indirect naar z'n maten?quote:
En als je parttime werkt en je ontvangt geld voor de kinderen kan je niet voor jezelf zorgen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar de kinderen gaan ook meestal naar de vrouw en dan is full time werken vaak geen optie.
Ze zijn niet allemaal als mij, dus als ze je er eentje geven dan moet je 'm wel eerst goed in z'n bek bekijken.quote:
Ai, ik doelde op paarden paarden, niet mannenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal als mij, dus als ze je er eentje geven dan moet je 'm wel eerst goed in z'n bek kijken.
*Noteert, MissM veel drank voeren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
Na een baco durf ik dat wel te zeggen hoor
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal als mij, dus als ze je er eentje geven dan moet je 'm wel eerst goed in z'n bek broek kijken.
Ik kan er niet meer tegenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
*Noteert, MissM veel drank voeren.
Fooled youquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ai, ik doelde op paarden paarden, niet mannen
Zit je nog in je broek.... wil even wrijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ai, ik doelde op paarden paarden, niet mannen
Sure you didquote:
Waarom wil jij mijn broek wrijven?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zit je nog in je broek.... wil even wrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |