Geen idee...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef Darklight het volgende:
waarmee gaan ze in godsnaam een uur uitzending vullen volgende week?
Jij denkt dat het iedere dag dezelfde kijkers zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Half miljoen? 300 duizend hooguit.
ze moeten de dekbedden nog in de overtrekken doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je er de hele dag opzit hoef je 't ook niet op te maken.
Echt, wat een geknungel.quote:
Ik heb ook al een paar keer opmerkingen gehoord in de trant van "dadelijk kijkt er geen hond, zitten we hier een beetje in dat huis". Ik denk niet dat ze er bijvoorbaat al vanuit gaan beroemd te zijn zodra ze het huis verlaten. Hopen wél.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Echt he. Hoe ze nagedaan zouden worden in de TV-kantine. Ze denken dat ze minimaal zo succesvol gaan worden als Oh Oh Cherso..
Oeh nice, behoorlijk complete info.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is hier maar de Wiki doet het top.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_(Nederland)
Er zijn nog nooit beroemdheden uit een RLS voortgekomen, dus het zo naief zijn om dat te denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb ook al een paar keer opmerkingen gehoord in de trant van "dadelijk kijkt er geen hond, zitten we hier een beetje in dat huis". Ik denk niet dat ze er bijvoorbaat al vanuit gaan beroemd te zijn zodra ze het huis verlaten.
Nieuwe kijkers zullen ze niet herkennen als ze eruit komen hoor. Laat staan dat ze de namen weten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt dat het iedere dag dezelfde kijkers zijn?
quote:
Das ook weer waarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nieuwe kijkers zullen ze niet herkennen als ze eruit komen hoor. Laat staan dat ze de namen weten.
Iedereen kent Kellyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn nog nooit beroemdheden uit een RLS voortgekomen, dus het zo naief zijn om dat te denken
En Ruud en Bart..quote:
Die is eerder berucht dan beroemd.quote:
Ik vind dat je bij beroemd toch wel iets gepresteerd moet hebben, bij bekend hoeven mensen alleen maar te weten wie je bentquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:12 schreef Enyma het volgende:
Monique kan wel goed verhullen dat ze hoogbegaafd is: dr neefje van 3mnd die trots op dr is...rright
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik heb Jeroen gezoend..(BB6) ik was een van de gelukkige die bij de finale en de afterparty was destijds. Jeroen is nu getrouwd met Millica.
Ook Hotel Big Brother van binnenuit gezien........
Dit is gewoon een BB onder een andere naam.
(zooo, hoezo ik heb geen leven, ik leef hun leven)
Voor de rest heel normaal wijf hoor, werk kinderen, huishouden.......en deze tik dus.
Goed dat je het erbij zetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Voor de rest heel normaal wijf hoor, ...
Na zij make-over door Servio stelde hij "zijn nieuwe ik" voor als Laurens, was dus een geintje.quote:
Bijna is het key-word.quote:En.... weer dat irritante getokkel..
Ik ga bijna te verlangen naar het Tuinpad van mijn vaaaaaaader van Brian...
Ja zelfs ik schud mijn hoofd als ik het terug lees. Leeghoofd Jeroen die BB won. Ik bedoel maar, krankzinnige wereld.quote:
Ik heb er geen problemen meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:14 schreef beequeen het volgende:
De stem van Monique gaat echt door merg en been.
Inderdaad bijna......quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Na zij make-over door Servio stelde hij "zijn nieuwe ik" voor als Laurens, was dus een geintje.
[..]
Bijna is het key-word.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
Inderdaad bijna......![]()
![]()
Laurens hoort bij zijn nieuwe haar???
Hoe komt hij trouwens aan zijn Marokkaanse naam?? Heeft hij dat al eens verteld?
Ik vind hem eerder Pools of Russisch aandoen dan Marokkaans. Misschien komt de naam Karim daar ook voor?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
Inderdaad bijna......![]()
![]()
Laurens hoort bij zijn nieuwe haar???
Hoe komt hij trouwens aan zijn Marokkaanse naam?? Heeft hij dat al eens verteld?
Ik snap het ook niet helemaalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef Injetta het volgende:
Die KvdW was gesloten maar toch worden ze er heen geroepen... Apart..
Karim is een Arabische voornaam voor jongens. De volledige naam is Abdel-Karim of Abdelkarim en is de toevoeging abd met al-karim, een van de 99 Schone Namen van God die alle synoniem staan voor God.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik vind hem eerder Pools of Russisch aandoen dan Marokkaans. Misschien komt de naam Karim daar ook voor?
Ze mogen zelf niet aangeven dat ze naar binnen willen ivm de rode knop. Alleen als ze naarbinnen geroepen worden door de stem.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef Injetta het volgende:
Volgens mij riepen ze dat om omdat servio stond te bellen omdat hij dacht dat de oven niet werkte en ze niet op eigen initiatief de kamer in mogen zoals gister werd gezegd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef Injetta het volgende:
ik wil het zelf ook zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:16 schreef Olga het volgende:
[..]
Toch wel aardig dat ik dat eerst mag kijken
quote:
Noooouuuu... kom maar op met de actiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:22 schreef Enyma het volgende:
Weeeerr laula+gaydo in kvdw. Ik wil streams op die kamer!
Misschien gaat Laura wel op Guido zijn schoot zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
Gaat vast iets spannends gebeuren![]()
tvp voor de caps van zijn hoofdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien gaat Laura wel op Guido zijn schoot zitten.
Nope, ah ze gaan aan tafelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:24 schreef D. het volgende:
Zitten ze nog verplicht op de slaapkamer?
2quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef ninalove_34 het volgende:
heeft iedereeen maar 2 cams die andere starten hier nie
Zweden kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef spapaars het volgende:
een livestreampje van BB Zweden.
http://translate.google.c(...)_foljer_du_glashuset
Ik de 'WTF', maar het is Google Translatequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef spapaars het volgende:
een livestreampje van BB Zweden.
http://translate.google.c(...)_foljer_du_glashuset
een prut met Broccoli, champignons en de eeuwige kipblokjes...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |