Dit hadden ze bij BB1 toch ook gedaan met een mini vliegtuigje ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me wel geniaal trouwens, iemand met een enkeltje naar portugal die even een zooi brieven in die tuin flikkert met informatie. Niet met de geheimen of zo, maar ander soort info.
Maar het mag wel....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet?.
*jurkjes weer opruim*
Dat zou ik sowieso wel een leuke feature vinden! Communiceren met de bewoners, als kijker. Dan wel gecontroleerd zodat niet alles gezegd kan worden. Dacht ik van de week al aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me wel geniaal trouwens, iemand met een enkeltje naar portugal die even een zooi brieven in die tuin flikkert met informatie. Niet met de geheimen of zo, maar ander soort info.
Zullen ze wel niet zo snel last hebben van "fans".quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom is het huis in Portugal eigenlijk?
Wat denk je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Omdat het daar al stondquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
daar is het mooi weer..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Venda do Pinheiro.quote:
Zodat de geheimen niet over de schutting worden geroepen gok ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goedkoper na 3 maanden!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey! Dat vraag ik steeds en dan weet niemand iets.....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Venda do Pinheiro.
(waarom weet ik dit eigenlijk?)
Nee, ik had ook al gekekenquote:
Eentje maar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef PeterNB het volgende:
Nou ik heb inmiddels al iemand in het huis waar ik me dood aan
zit te ergeren![]()
![]()
hahahahaha... ik zat ook al te kijken..quote:
Ja. Althans daar gaan we van uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef versabommie het volgende:
Die gast aan het aanrecht is toch die dakloze?
Hij praat inderdaad net als Gijsbert en zij praat met een afschuwelijk onverstaanbaar accent...quote:Op [burl=http://forum.fok.nl/topic/1610028/3/50#93023075]zaterdag 19 februari 2011 19:47[/url] schreeferdakpan90 het volgende:
Ik krijg een boer zoekt vrouw deja vu.... boer gijsbert en femke = karim en monique...
Welke rode stip?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de rode stip dus.
Vergrootglas pakt*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de rode stip dus.
In de link te zien die ik er nog even bij moest zetten, boven die inham in het midden van de West kust.quote:
Oei, laat Akveor dat maar niet horenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:49 schreef versabommie het volgende:
Waarom een friezin erin? Waarom ook geen duitsers en belgen dan, als je toch op die import tour gaat!!
ja, goeiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:49 schreef Injetta het volgende:
Missie Monique: logopedie.... In 2 weken normaal Nederlands praten en zonder dat vreselijke snerpende walgelijke geluid.
Kendraquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:51 schreef MissJ.24 het volgende:
Goeieavond, is Monique niet diegene die net zo lacht als Kendra van Playboymansion......
Nietszeggend typje, prima meid maar stop der niet voor de camera's.
Ja en 11 uur rijden vanaf het vliegveld van Barcelona.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef 08gnoT. het volgende:
3 uur rijden vanaf het vliegveld Faro of Porto
"Ik heb een IQ-test van BNN gedaan"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat is Monique haar geheim eigenlijk? Internaat? Kom niet aan met hoogbegaafdheid......(zoekt smile van pop die op de grond rolt van lachen)
Klopt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dus. Volgens alles dan.
Ja, maar...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:54 schreef Enyma het volgende:
Nieuwe missie voor monique aub: geen doelloos "ja" meer. 13w lang.
Ik kon niet mee vanwege werk. Pietjepuk en Stefan zijn geweest. Gelukkig voor hen was de vlucht gewoon op Lissabon, dat 15 km verderop ligt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Waren jullie vanaf daar gegaan?
Uhu, uhuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:55 schreef RethXoth het volgende:
Ach joh, misschien is het haar manier van tonen dat ze luistert, de één zegt telkens "Ja" en de ander loopt de hummen
Op stream 4 is hier hetzelfde als op 3quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:56 schreef beequeen het volgende:
Op stream 4 willen ze weten hoe SST leeft in Nederland. Niet dus, gezien de kijkcijfers.
Ik zou het zwaar vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:57 schreef Injetta het volgende:
Wat is er in godsnaam zo vreselijk zwaar om in een huis te zitten???
Volgens mij is het veel zwaarder om naar die streams te kijken..quote:
Klopt, maar wij zijn dan ook bikkelsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Volgens mij is het veel zwaarder om naar die streams te kijken..![]()
Spaubeek volgens alles.quote:
Nope, andere audio.quote:
Where the fuck ligt Spaubeek??quote:
Mestreech is neet breid, meh laankquote:
Ik zou graag hun gezichten willen zien als ze weer in NL zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook zij denken BN'ers te zijn als ze naar buiten lopen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Echt he. Hoe ze nagedaan zouden worden in de TV-kantine. Ze denken dat ze minimaal zo succesvol gaan worden als Oh Oh Cherso..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Slaapkamer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef Injetta het volgende:
Waar is de rest?? Is het niet idioot stil in een huis met 14 mensen??
En is Servio gestopt met koken??
Thanks... niet ver van Maastrichchchch..... dus....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)um=1&ved=0CCQQ8gEwAA
Maar maakt qua dialect wel een verschil.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Thanks... niet ver van Maastrichchchch..... dus....
Die was toch gesloten???quote:
Ja over 2weken als t programma gecanceld wordt wegens tegenvallende kijkcijfers hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik zou graag hun gezichten willen zien als ze weer in NL zijn.
Dat zijn ze toch ook?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Da meen je niet...... Het klinkt toch allemaal niet..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar maakt qua dialect wel een verschil..
Half miljoen? 300 duizend hooguit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ook?
Bijna een half miljoen mensen 'kennen' hun nu
Als je er de hele dag opzit hoef je 't ook niet op te makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
de mannen moeten hun bed nog opmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |