Als je er de hele dag opzit hoef je 't ook niet op te makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
de mannen moeten hun bed nog opmaken?
Geen idee...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef Darklight het volgende:
waarmee gaan ze in godsnaam een uur uitzending vullen volgende week?
Jij denkt dat het iedere dag dezelfde kijkers zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Half miljoen? 300 duizend hooguit.
ze moeten de dekbedden nog in de overtrekken doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je er de hele dag opzit hoef je 't ook niet op te maken.
Echt, wat een geknungel.quote:
Ik heb ook al een paar keer opmerkingen gehoord in de trant van "dadelijk kijkt er geen hond, zitten we hier een beetje in dat huis". Ik denk niet dat ze er bijvoorbaat al vanuit gaan beroemd te zijn zodra ze het huis verlaten. Hopen wél.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Echt he. Hoe ze nagedaan zouden worden in de TV-kantine. Ze denken dat ze minimaal zo succesvol gaan worden als Oh Oh Cherso..
Oeh nice, behoorlijk complete info.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is hier maar de Wiki doet het top.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_(Nederland)
Er zijn nog nooit beroemdheden uit een RLS voortgekomen, dus het zo naief zijn om dat te denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb ook al een paar keer opmerkingen gehoord in de trant van "dadelijk kijkt er geen hond, zitten we hier een beetje in dat huis". Ik denk niet dat ze er bijvoorbaat al vanuit gaan beroemd te zijn zodra ze het huis verlaten.
Nieuwe kijkers zullen ze niet herkennen als ze eruit komen hoor. Laat staan dat ze de namen weten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt dat het iedere dag dezelfde kijkers zijn?
quote:
Das ook weer waarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nieuwe kijkers zullen ze niet herkennen als ze eruit komen hoor. Laat staan dat ze de namen weten.
Iedereen kent Kellyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn nog nooit beroemdheden uit een RLS voortgekomen, dus het zo naief zijn om dat te denken
En Ruud en Bart..quote:
Die is eerder berucht dan beroemd.quote:
Ik vind dat je bij beroemd toch wel iets gepresteerd moet hebben, bij bekend hoeven mensen alleen maar te weten wie je bentquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:12 schreef Enyma het volgende:
Monique kan wel goed verhullen dat ze hoogbegaafd is: dr neefje van 3mnd die trots op dr is...rright
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik heb Jeroen gezoend..(BB6) ik was een van de gelukkige die bij de finale en de afterparty was destijds. Jeroen is nu getrouwd met Millica.
Ook Hotel Big Brother van binnenuit gezien........
Dit is gewoon een BB onder een andere naam.
(zooo, hoezo ik heb geen leven, ik leef hun leven)
Voor de rest heel normaal wijf hoor, werk kinderen, huishouden.......en deze tik dus.
Goed dat je het erbij zetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Voor de rest heel normaal wijf hoor, ...
Na zij make-over door Servio stelde hij "zijn nieuwe ik" voor als Laurens, was dus een geintje.quote:
Bijna is het key-word.quote:En.... weer dat irritante getokkel..
Ik ga bijna te verlangen naar het Tuinpad van mijn vaaaaaaader van Brian...
Ja zelfs ik schud mijn hoofd als ik het terug lees. Leeghoofd Jeroen die BB won. Ik bedoel maar, krankzinnige wereld.quote:
Ik heb er geen problemen meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:14 schreef beequeen het volgende:
De stem van Monique gaat echt door merg en been.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |