Joanna toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:57 schreef RethXoth het volgende:
Over wie heeft Aafke het? Miste het begin
Die heeft gewoon geen zin in dat urenlange geschilder van Aafke en Joanna 's ochtends denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
Heeft het een reden dat Sofia geen makeup op heeft?
Ik geef d'r groot gelijk. Het ziet er wel een beetje apart uit omdat ze de eerste paar dagen zoveel op had.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft gewoon geen zin in dat urenlange geschilder van Aafke en Joanna 's ochtends denk ik.
lol ik heb gisteren op joanna gelet, lang aan het kwasten en een bijster slecht resultaat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft gewoon geen zin in dat urenlange geschilder van Aafke en Joanna 's ochtends denk ik.
Joanna kan ook beter een roller gebruiken. Is ze sneller klaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:00 schreef toxikon het volgende:
[..]
lol ik heb gisteren op joanna gelet, lang aan het kwasten en een bijster slecht resultaat.
In die tijd schilder ik een muur van 5x2m.
En een beter resultaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Joanna kan ook beter een roller gebruiken. Is ze sneller klaar.
Waarschijnlijk wel ja.quote:
Ze had het over een koppeltje, maar wie?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:57 schreef RethXoth het volgende:
Over wie heeft Aafke het? Miste het begin
Ja! Dat dus!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef iBenny het volgende:
Waar blijven die muzikale hints, de rode telefoon, de groepsopdrachten, de clues, de drank en het spektakel?
ging het niet weer over dat koppeltje in de Portugese versie?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:02 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ze had het over een koppeltje, maar wie?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:04 schreef beaverhausen het volgende:
Sharon niet met volle mond praten!.
Dat is nog beter ja.quote:
Scherpquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef Marman het volgende:
De klok 15 minuten vooruit : fifteen minutes of fame (ik heb in een Bollywoodfilm gespeeld)
Wat is ze toch goed voor haar medebewoners.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:06 schreef Day het volgende:
Oh Joanna zal het nog wel een keer uitleggen. Voor 't geval jullie 't de 1e keer niet begrepen.
Daar komen ze toch nooit achter? Ze weten de 'echte' tijd nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef Marman het volgende:
De klok 15 minuten vooruit : fifteen minutes of fame (ik heb in een Bollywoodfilm gespeeld)
Jep! Ze vond het zo jammer alleen dat Joanna gister telkens met die grote harde dweilstok zat te spelenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ligt het aan mij, of heeft Aafke echt de hele dag door zo'n geile/ondeugende blik in haar ogen...
Ze kunnen er achter komen als ze opletten bij de live shows.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
Daar komen ze toch nooit achter? Ze weten de 'echte' tijd niet
Wat ik al eerder zei, Gerard denkt dat hij in Prison Break zitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ik blijf erbij dat het geheim van Gerard is dat hij een ontsnapte TBS'er is, maar kan ook zijn een TBS'er met proefverlof.
Hij doet net of hij een clue zoekt, maar is bezig met een plan om uit te breken.
Dan zijn ze veel te zenuwachtigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kunnen er achter komen als ze opletten bij de live shows.
Dan merken ze dat er steeds vijftien minuten te laat pas wordt ingeschakeld.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef toxikon het volgende:
Je gaat bijna terug verlangen naar Seki, dit zijn geen mannen.
Ik ben bang dat ze niet zo slim zijn. Hooguit Gerard.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:08 schreef Greys het volgende:
Ze kunnen er achter komen als ze opletten bij de live shows.
Dan merken ze dat er steeds vijftien minuten te laat pas wordt ingeschakeld.
honeypotquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:09 schreef kahaarin het volgende:
Sofia is slim bezig, de aandacht afleiden.
Niet helemaal imo, Joanna doet iig wat en zit er bij als er gegeten wordt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:09 schreef beaverhausen het volgende:
Ze hebben het over Cynthia maar het kan net zo goed over Joanna gaan.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:09 schreef beaverhausen het volgende:
Ze hebben het over Cynthia maar het kan net zo goed over Joanna gaan.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:09 schreef Day het volgende:
Grappig dat het ze wel opvalt dat Cynthia lange tenen heeft, maar bij Joanna niet.
Karnemelk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:10 schreef PeterNB het volgende:
*gaat rond met glazen melk voor iedereen hier*
[ afbeelding ]
volgens mij weet ze niet eens wat een gangbang isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:10 schreef beaverhausen het volgende:
Sharon dr vader is een gangbanger!.
Ik ga Joanna steeds leuker vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:56 schreef beequeen het volgende:
Joanna houdt van ruige sex. Haar buren klagen soms.
Joanne niet, die maakt de hele keet schoon!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:11 schreef Day het volgende:
Cynthia is dus zeker 1 van de genomineerden. Sharon of Joanne de 2e.
Dat ziet eruit als het overblijfsel van een feestje van Sofiaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:10 schreef PeterNB het volgende:
*gaat rond met glazen melk voor iedereen hier*
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als het overblijfsel van een feestje van Sofia.
Oh lekker thnx.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee gewone halfvolle, maar wel IJSkoud...
Daar was ik al bang voor. Ik vind het een kreng van het eerste uur.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ga Joanna steeds leuker vinden
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan wordt er iemand naar de kamer geroepen, is altijd.quote:
bbbrrrr bukakkecoctail.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als het overblijfsel van een feestje van Sofia.
Iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
aafke vroeg om drank, dat doet monique niet, want die is met voorkeursstemmen gekozen!!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:12 schreef toxikon het volgende:
Ah monique krijgt op haar flikker omdat ze om drank zeurt?
Me maakte zich ermee af, dat ze dat ook wel wist.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij weet ze niet eens wat een gangbang is![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Ik vind het een kreng van het eerste uur.
Ze heeft het kreng zijn uitgevonden en verbeterd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah ok. Al die blondjes lijken op elkaar in dat huis.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
aafke vroeg om drank, dat doet monique niet, want die is met voorkeursstemmen gekozen!!!!
Precies! Een fucking betweter en een stoker!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wanneer Guido hetero is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:14 schreef iBenny het volgende:
Wanneer gaan Maik en Sharon seks hebben?
Dat wordt hun volgende opdracht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:14 schreef iBenny het volgende:
Wanneer gaan Maik en Sharon seks hebben?
Ga je nu in ieder topique 3 of 4 keer deze cap plaatsen? Er zijn ook minder voordelige van dat vlekkenhoofd hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |