Ik ga Joanna steeds leuker vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:56 schreef beequeen het volgende:
Joanna houdt van ruige sex. Haar buren klagen soms.
Joanne niet, die maakt de hele keet schoon!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:11 schreef Day het volgende:
Cynthia is dus zeker 1 van de genomineerden. Sharon of Joanne de 2e.
Dat ziet eruit als het overblijfsel van een feestje van Sofiaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:10 schreef PeterNB het volgende:
*gaat rond met glazen melk voor iedereen hier*
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als het overblijfsel van een feestje van Sofia.
Oh lekker thnx.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee gewone halfvolle, maar wel IJSkoud...
Daar was ik al bang voor. Ik vind het een kreng van het eerste uur.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ga Joanna steeds leuker vinden
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan wordt er iemand naar de kamer geroepen, is altijd.quote:
bbbrrrr bukakkecoctail.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als het overblijfsel van een feestje van Sofia.
Iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
aafke vroeg om drank, dat doet monique niet, want die is met voorkeursstemmen gekozen!!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:12 schreef toxikon het volgende:
Ah monique krijgt op haar flikker omdat ze om drank zeurt?
Me maakte zich ermee af, dat ze dat ook wel wist.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij weet ze niet eens wat een gangbang is![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Ik vind het een kreng van het eerste uur.
Ze heeft het kreng zijn uitgevonden en verbeterd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah ok. Al die blondjes lijken op elkaar in dat huis.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
aafke vroeg om drank, dat doet monique niet, want die is met voorkeursstemmen gekozen!!!!
Precies! Een fucking betweter en een stoker!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wanneer Guido hetero is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:14 schreef iBenny het volgende:
Wanneer gaan Maik en Sharon seks hebben?
Dat wordt hun volgende opdracht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:14 schreef iBenny het volgende:
Ga je nu in ieder topique 3 of 4 keer deze cap plaatsen? Er zijn ook minder voordelige van dat vlekkenhoofd hoor.quote:
Ik zag mike net strategisch belangrijke posities innemen bij joanna.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:14 schreef iBenny het volgende:
En Laura vind je zeker ook niks?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is juist toch leuk? Of moeten er alleen cynthia's in? ;')quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:15 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! Een fucking betweter en een stoker!
Kortom een pittig wijfie met karakterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:15 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! Een fucking betweter en een stoker!
Over Laura hebben we het hier niet, alleen geile caps mogen geplaatst worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Laura vind je zeker ook niks?
De hemel beware..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is juist toch leuk? Of moeten er alleen cynthia's in? ;')
neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:07 schreef itsme het volgende:
[..]
whahahaha Die tekst had er niet eens bij gehoeven.
Ik denk Sharon & Cynthia sowieso.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:11 schreef Day het volgende:
Cynthia is dus zeker 1 van de genomineerden. Sharon of Joanne de 2e.
Joanna isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:17 schreef Greys het volgende:
Joanna vind ik ook irritant, maar Cynthia mag er van mij donderdag zo uit, die mis je toch geen minuut? Joanna is lekker ergermateriaal
Dan mag mevrouw PVV exitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk Sharon & Cynthia sowieso.
Misschien Laura of Aafke de derde.
Klopt, echt zo'n arrowijf met een paardenkop en giraffennek.quote:
Waarom persé Cynthia?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is juist toch leuk? Of moeten er alleen cynthia's in? ;')
So true...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:17 schreef Greys het volgende:
Joanna vind ik ook irritant, maar Cynthia mag er van mij donderdag zo uit, die mis je toch geen minuut? Joanna is lekker ergermateriaal
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, echt zo'n arrowijf met een paardenkop en giraffennek.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zijn we het ook deze RLS weer heerlijk oneensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh de clou van 't neppe horloge is gewoon bekend gemaakt.
EN een janksmoel!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |