FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke streelt Monique. Gister Sofia.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die vlekkentyfus van jooooann is dus wel besmettelijk
Hij heeft in ieder geval geen 12 tenenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:29 schreef beaverhausen het volgende:
Gerard is zijn schoothondje Maik weer aan het ondervragen.
quote:
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard tegen Maik: Maar jij praat ook wel veel toch?
*proest*quote:
Gerard is toch 'da king' nu hij een eliminatie heeft overleefd? En Maik is zijn schoothondje hofnar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef ABundy het volgende:
Waarom hoeven Gerard en Maik niet te helpen met dat nieuwe beddengoed? Lekker aso
Gerard is te druk met de Cosmo lezen en Maik.. tja..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef ABundy het volgende:
Waarom hoeven Gerard en Maik niet te helpen met dat nieuwe beddengoed? Lekker aso
Hahaha dat verbeten hoofd van Gerard.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard tegen Maik: Maar jij praat ook wel veel toch?
Nee![]()
[ afbeelding ]
Maik heeft het over zijn geheim, dat het niet iets is van 'ik heb 12 tenen of zo'Sukkel! Verraad het anders even van die borstverkleining.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard is toch 'da king' nu hij een eliminatie heeft overleefd? En Maik is zijn schoothondje hofnar.
Dat komt omdat quotes tussen andere tags zetten niet werkt. En ze stonden tussen [sub]-tags. Heb het hersteld.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:28 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Was in het vorige deel ook al zo, weet niet of het daarvoor ook was.
Alsof er elk moment zo een psychose door kan komen zetten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard heeft altijd zo'n manisch prethoofd....
Maik is ook biquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
Die Maik he.... die is echt homo ookNiet dat het erg is hoor
[ afbeelding ]
Ik verwachtte de vuurkorf al, zodat de ridder al het bestek kan omsmelten tot een zelf gemaakt zwaard om de eer van zijn afvallige schandknaap guido te wraken en hij even laat zien laat zien wie de echte piercer daar in huis isquote:
Maik had toch vlak voordat ze het huis in gingen nog met een portugese man gevoosd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
Die Maik he.... die is echt homo ookNiet dat het erg is hoor
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof er elk moment zo een psychose door kan komen zetten.
Uhuh... zo'n blik alsof hij op elk moment ineens naakt op het aanrecht kan gaan staan dansen met een gieter op z'n hoofd en een ananas in z'n hol.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard heeft altijd zo'n manisch prethoofd....
deed ie dat maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh... zo'n blik alsof hij op elk moment ineens naakt op het aanrecht kan gaan staan dansen met een gieter op z'n hoofd en een ananas in z'n hol.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maik had toch vlak voordat ze het huis in gingen nog met een portugese man gevoosd?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh... zo'n blik alsof hij op elk moment ineens naakt op het aanrecht kan gaan staan dansen met een gieter op z'n hoofd en een ananas in z'n hol.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, de bus toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef toxikon het volgende:
Je gaat bijna terug verlangen naar Seki, dit zijn geen mannen.
echtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maik had toch vlak voordat ze het huis in gingen nog met een portugese man gevoosd?
Ja daar moet je op zn minst bi voor zijn als man zijnde jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Maar hij is bi geloof ik....
Ja maar bij mij stond hij nog aan. Nog steeds live feed onderbrokenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
inet storing moest refreshen en toen was je stream weg
ik vind iedereen wel wat hebben, nou ja bijna iedereen cynthia, Maik en Sharon vind ik niet zo leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
Gerard en Servio zijn top, vinnik dan hè.
Ik had het ook gemist maar las het in de streamverslagen van vannacht/gisteravond.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echtDat heb ik dan gemist
Zat vandaag wel te kijken, maar half
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |