Scherp!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:53 schreef mr.masters het volgende:
Zijn ze altyd optyd als ze ergens klaar moeten zitten.
[..]
Joanna toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:57 schreef RethXoth het volgende:
Over wie heeft Aafke het? Miste het begin
Die heeft gewoon geen zin in dat urenlange geschilder van Aafke en Joanna 's ochtends denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
Heeft het een reden dat Sofia geen makeup op heeft?
Ik geef d'r groot gelijk. Het ziet er wel een beetje apart uit omdat ze de eerste paar dagen zoveel op had.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft gewoon geen zin in dat urenlange geschilder van Aafke en Joanna 's ochtends denk ik.
lol ik heb gisteren op joanna gelet, lang aan het kwasten en een bijster slecht resultaat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft gewoon geen zin in dat urenlange geschilder van Aafke en Joanna 's ochtends denk ik.
Joanna kan ook beter een roller gebruiken. Is ze sneller klaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:00 schreef toxikon het volgende:
[..]
lol ik heb gisteren op joanna gelet, lang aan het kwasten en een bijster slecht resultaat.
In die tijd schilder ik een muur van 5x2m.
En een beter resultaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Joanna kan ook beter een roller gebruiken. Is ze sneller klaar.
Waarschijnlijk wel ja.quote:
Ze had het over een koppeltje, maar wie?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:57 schreef RethXoth het volgende:
Over wie heeft Aafke het? Miste het begin
Ja! Dat dus!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef iBenny het volgende:
Waar blijven die muzikale hints, de rode telefoon, de groepsopdrachten, de clues, de drank en het spektakel?
ging het niet weer over dat koppeltje in de Portugese versie?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:02 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ze had het over een koppeltje, maar wie?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:04 schreef beaverhausen het volgende:
Sharon niet met volle mond praten!.
Dat is nog beter ja.quote:
Scherpquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef Marman het volgende:
De klok 15 minuten vooruit : fifteen minutes of fame (ik heb in een Bollywoodfilm gespeeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |