Misschien dat jij persoonlijk een afkeer hebt van drinkende mensen, maar het valt toch moeilijk te ontkennen dat de streams op avonden waar de drank rijkelijk vloeit aanzienlijk onderhoudender zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja want alleen met drank wordt het beterJij kan zeker alleen een leuk feestje hebben als je lam bent? Ze hebben gewoon opdrachten nodig waar ze allemaal me bezig zijn. Dan maakt het niet uit of ze allemaal scheef lopen van de drank.
Niet bepaald neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat jij persoonlijk een afkeer hebt van drinkende mensen.
Ah vandaar, iets met berouw komt na de zonde?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Niet bepaald neeIk had gisteravond wel wat meer afkeer mogen hebben van drank.
O... sterkte dan vandaag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Zoiets jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah vandaar, iets met berouw komt na de zonde?
Jaquote:
JA! WIL MIJN GELD TERUGquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker belachelijk! Je betaald er toch voor!
Pizza ik zou gaan klagen als ik jou was!
Krat bier?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:27 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zat er op te wachten, hihihihihi
maar ze hadden wel een krat met spullen bij zich
Dan heb je maar één stream (3), en die is meestal ook nog minder belangrijk dus mis je erg veelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:26 schreef ScofieldBauer het volgende:
Waarom niet kijken via decoder?
zou ik ook doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:28 schreef iBenny het volgende:
Waarom is Laura in de mannenslaapkamer?
Duh..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:28 schreef iBenny het volgende:
Waarom is Laura in de mannenslaapkamer?
Omdat Maik in die van de vrouwen zitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Duh..
omdat ze een... nee niks hahaha
Ik denk vanwege de code die jullie hier neergooien, ik stel DM of PM voor.quote:
Losersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef Kaasmix het volgende:
Ha, ze lezen hier gewoon mee en als een code gedeeld word maken ze hem ongeldig
Mooi en dan ga je mij afzeiken omdat je een kater hebtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:31 schreef Pizzalucht het volgende:
De code is niet gelocked, de live feed is gelocked
Ik weet niet wat erin te vinden moet zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:32 schreef Lesterr het volgende:
hmm iemand een idee over het behang?
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat het om de namen an sich gaat, misschien ook om de symbolen en pijltjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:32 schreef Lesterr het volgende:
hmm iemand een idee over het behang?
[ afbeelding ]
Paniek bij de gene die daar werkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef Lesterr het volgende:
zag trouwens die cameraman achter de spiegel ineens achteruit lopen.
[ afbeelding ]
ik heb het geluid van m'n computer keihard gezet, en volgens mij praten ze portugeesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:36 schreef Lesterr het volgende:
ik hoor een vrouw bij die yellowbird praten ..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:36 schreef Ceetje.. het volgende:
volgens mij praten die lui por
[..]
ik heb het geluid van m'n computer keihard gezet, en volgens mij praten ze portugees
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Cynthia wordt echt door iedereen genomineerd denk ik
zou goed kunnen, ze is niet heel actief.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Cynthia wordt echt door iedereen genomineerd denk ik
Klopt, ze moesten van de stem naar de slaapkamersm er is een SL en er wordt in huis gerommeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef D. het volgende:
Toen ik om 10:15 wegging lagen ze op bed, nu liggen ze er nog steeds
Stream not foundquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef Pizzalucht het volgende:
http://pizzalucht.com/yellow.html
Geupdate
SL?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, ze moesten van de stem naar de slaapkamersm er is een SL en er wordt in huis gerommeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |