Ik moest zo lachen, ik zag ineens de zus van de bruid boven de rest van de mensen uitsteken met een soort groene kroon op d'r hoofd. Later bleek ze er een rood bol pak onder aan te hebben en dat groene hoorde dus bij de tomatenoutfitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, da's funest in een goeie polonaise; vaart houden en vooral niet loslaten![]()
Hoe was je TomatenFransBruiloft?
Ooooh, vreselijk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen, ik zag ineens de zus van de bruid boven de rest van de mensen uitsteken met een soort groene kroon op d'r hoofd. Later bleek ze er een rood bol pak onder aan te hebben en dat groene hoorde dus bij de tomatenoutfit
En gód wat heeft dat Fransie B nummer veel coupletten
Hoofdpijn wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:49 schreef Greys het volgende:
Sterkte met de boodschappen Ing!
Kwee, hoofdpijn weg?
Tof he, die Hooglanders! Ze lopen hier vlakbij in het bos ook los, altijd leuk als je de hoek om komt en er staat zo'n joekel met enorme hoorns voor je neus
Geheel nuchter, ik moest nog rijdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef Qwea het volgende:
Was je dronken gisteren trouwens, Greys? Of geheel nuchter?
Doe maar nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:53 schreef Qwea het volgende:
Kun je die beesten aaien?Voordat ik het straks ga proberen en kan gaan internetten vanaf de SEH
Damn, zo'n bruiloft en dan nuchterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Geheel nuchter, ik moest nog rijdenHet was in de middle of fuckin' nowhere.
Misschien met een lading drank op dat ik die tomaat en het Frans B nummer beter had kunnen hebben
[..]
Doe maar niet
Ze zijn heel zachtaardig, maar als ze geïrriteerd zijn en ze porren je een beetje met die hoorns ben je Kwee-kebab.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:58 schreef tombolafan het volgende:
Ken je die mop van die zussen die naar de HHB zouden gaan?Joh, dank god op je knieënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik had in het vorige deel al naar je gezwaaidquote:
quote:
Ik haal het zo wegquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door tombolafan op 19-02-2011 10:20:49 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ooh, pardon hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had in het vorige deel al naar je gezwaaid
Ik weet. De enige reactie die ik daar op had was :quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:08 schreef nokwanda het volgende:
@Ing, 20 kh voer en zo... wat geef jij je katjes en waar bestel je die hoeveelheden?
@Qwea, in Gelderland lopen die schotse hooglanders ook. Nou wil de aanstaande eventueel provinciaale dinges van de PVV dat ze terug worden gestuurd naar Schotland
Eigen koe eerst![]()
![]()
![]()
En het is geen grap.![]()
![]()
![]()
Was gister ook nog op man bijt hond, nadat het in het nieuws was geweest.
Oeh ff kijken!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:11 schreef tombolafan het volgende:
Greys, heb je gezien wat ik voor die crea-wedstrijd heb geknutseld?
Ik wilde mee doen, maar ik ga toch niet naar die beursquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
Wat tof Tombo!
En willen jullie hier misschien nog ff kijken, sorry voor het gedram, maar er zijn zo weinig inzendingen en dat vind ik sneu voor de Crea mod meisjes
Je hoeft het NIET echt te maken, alleen maar te omschrijven wát je zou maken. Jullie kunnen vast iets raars/lulligs/geks bedenken. Ah?
[WIN!] Vrijkaartjes voor de Handwerkbeurs
Ja...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ff kijken!
En wat idioot zeg, je spoiler
Ja, ik vond het ook sneuigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
Wat tof Tombo!
En willen jullie hier misschien nog ff kijken, sorry voor het gedram, maar er zijn zo weinig inzendingen en dat vind ik sneu voor de Crea mod meisjes
Je hoeft het NIET echt te maken, alleen maar te omschrijven wát je zou maken. Jullie kunnen vast iets raars/lulligs/geks bedenken. Ah?
[WIN!] Vrijkaartjes voor de Handwerkbeurs
Behoorlijk lullig ja Tombo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja...
Ik was ook echt pissig![]()
Ze wilde nu gaan winkelen vandaag (inclusief baby), maar daar heb ik geen zin meer in(en dat is nog veel meer gesleep
)
Ze wil nu volgend jaar, maar ik kijk dus eerst wel of ik dan nog met haar wilquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Behoorlijk lullig ja Tombo.
Het is dat het alleen morgen nog is anders hadden we kunnen Lush meeten (moest eerst opzoeken hoe lang de HHb nog duurde).
* ik meld me vast aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze wil nu volgend jaar, maar ik kijk dus eerst wel of ik dan nog met haar wil
Fijn is dat hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:42 schreef Ml-etje het volgende:
Oh myzit nog helemaal onuitgeslapen te zijn komt hier een halve wielerclub binnengevallen.
Ik vlucht!
Oh heerlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:42 schreef Ml-etje het volgende:
Oh myzit nog helemaal onuitgeslapen te zijn komt hier een halve wielerclub binnengevallen.
Ik vlucht!
Doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Trrrrug![]()
Nok, ik bestel altijd bij Zooplus; 2x10kg zakken RC Indoor.
Scheelt behoorlijk in prijs![]()
Tombo, je spoiletrt graag per PM
Is dat speciale dieetvoeding? En het heet ook echt RC indoor?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Trrrrug![]()
Nok, ik bestel altijd bij Zooplus; 2x10kg zakken RC Indoor.
Scheelt behoorlijk in prijs![]()
Tombo, je spoilert graag per PM
quote:
quote:
Euh, ja?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie toevallig tegelijk binnen?
Ik ben aan het nadenken wat ik hier van moet denkenquote:
Altijd leuk, van die nichten-stelletjesquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Schoonzus en nichtje hier net zo ineens aan de deur, maar nichtje wilde niet naar binnen omdat meneer I. er niet is.
Waaaarom vinden kinderen mij niet leuk, ik ben zo enig voor dat grut
Ben je vergeten waar die quote vandaan komt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben aan het nadenken wat ik hier van moet denken
Eh, ja?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je vergeten waar die quote vandaan komt?
En? Heeft ze hem een slokje gegeven?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was vorige week op een feestje van mn tante, daar was ook een neefje van me, van een jaar of 2 ofzo? Hij kon net een beetje lopen en brabbelen. Dan weet ik ook nooit wat je met die apparaten aan moet als ze ineens naar je toe komen en een beetje staan te brabbelen.
DVM had nog een mooi, daar kwam hij aan met zn beker appelsap, dus toen vroeg ze of het lekker was, en wilde hij haar een slokje aanbieden, máár hij wilde ook meteen haar wijn proeven natuurlijk
Ze is echt dol op meneer I. ook al ziet ze hem haast nooit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Je bent misschien wel leuk, maar Meneer I. is nog iets leuker ofzo?
Nee dat dan weer nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En? Heeft ze hem een slokje gegeven?
Volgens mij had het iets met cyberseks te maken terwijl jij ondertussen gewoon op FOK! aan het posten wasquote:
Oh, ahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij had het iets met cyberseks te maken terwijl jij ondertussen gewoon op FOK! aan het posten was
Kan het fout hebben hoor
Google zegt dit: [SC] 861 Succesvolle lapohunt is succesvol!
Wat? Waar? Link!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk huisje gezien trouwens gister
Het leek binnen wel of ik in de jeugd van mn ouders stond qua inrichting ofzoquote:
Flieftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
https://www.knip
Het leek binnen wel of ik in de jeugd van mn ouders stond qua inrichting ofzoMaar er woont een oud mannetje alleen (een reli-fanaticus aan alle beeldjes te zien). En er moet wel eea gebeuren, maar goede locatie, en bouwkundig in orde
Wat een schattig huisjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
httpsknip
Het leek binnen wel of ik in de jeugd van mn ouders stond qua inrichting ofzoMaar er woont een oud mannetje alleen (een reli-fanaticus aan alle beeldjes te zien). En er moet wel eea gebeuren, maar goede locatie, en bouwkundig in orde
Ja het is nu nog niet echt schattig van binnen, keuken en badkamer moeten wel gebeuren, maar de ruimte is er iig om daar wat van te maken. En de prijs ook. En de verkopende makelaar gaf zelfs al aan dat er nog wel ruimte in de prijs zit omdat het van een oud mannetje is die naar begeleid wonen gaat, geen hypotheek meer heeft en het allemaal wel prima vindt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Flieft![]()
Dakkapelletje![]()
Daar moeten jullie gaan wonen! Echt heel schattig en ruim en leuk!
Dan zou ik heeeeeel snel een leuk bod doen, dit soort huisjes zijn anders zo weg!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is nu nog niet echt schattig van binnen, keuken en badkamer moeten wel gebeuren, maar de ruimte is er iig om daar wat van te maken. En de prijs ook. En de verkopende makelaar gaf zelfs al aan dat er nog wel ruimte in de prijs zit omdat het van een oud mannetje is die naar begeleid wonen gaat, geen hypotheek meer heeft en het allemaal wel prima vindt.
Ja daarom, de prijs is alleszins redelijk (nu al), en als er nog wat af kan dan kan badkamer en keuken al direct gedaan worden wss.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zou ik heeeeeel snel een leuk bod doen, dit soort huisjes zijn anders zo weg!
Het heeft heel veel mogelijkheden en als je qua prijs nog iets aan de badkamert en keukent kan doen, likje verf en een leuk nieuw vloertje erbij en je hebt het al heel erg naar je eigen smaak dan!
BIEDEN!
Niet dinsdag, nu bellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daarom, de prijs is alleszins redelijk (nu al), en als er nog wat af kan dan kan badkamer en keuken al direct gedaan worden wss.
Dinsdag babbelen ja
Ja! Ing, we gaan wel nog even oefenen van te voren, zodat we de zelfde pasjes doenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:46 schreef ElisaB het volgende:
Overigens:
Goedemorgen allen. Eindelijk, voor het eerst in 10 dagen géén migraine-hoofd. Joe-pie!
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:46 schreef ElisaB het volgende:
Overigens:
Goedemorgen allen. Eindelijk, voor het eerst in 10 dagen géén migraine-hoofd. Joe-pie!
De badkamer is wel echt klein hoor, dit is zeg maar de hele badkamer;quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuk huisje LL ziet er nog best goed uit. En je kunt er nog veel van maken
hij was leuk he!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:54 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Faal Flirt je Stijf op de radio !
Lara wordt gebeld over een jongen, die zegt dat ze hem heel leuk vindt en bladibla.
Jamaar wil je met hem flirten?
Ja ik wil best met hem flirten maar ik denk niet dat dat hem gaat worden want ik ben pot
Whehehe ja prachtigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij was leuk he!
pfff nog broodjes kunnen scoren
maar wat zijn die stomme dingen toch duur bij de bakkert
Donequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en kan jij de linkjes nog ff uit de posts van Ml & Ing halen?
Echt, wat is er mis met een stukje corned beef als je je echt niet kan inhoudenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe ja prachtig![]()
Godskolere wat ziek:
Man verkracht chihuahua
En dan moet je pik echt kleiner dan je pink zijn zowat ook nog![]()
Lekker een muur eruit rossen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De badkamer is wel echt klein hoor, dit is zeg maar de hele badkamer;
[ afbeelding ]
Dus dat wordt een andere kamer opofferen, en van de huidige gewoon toilet maken, of bergruimte, of weet ik wat.
Ik snap dat ook echt echt echt nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt, wat is er mis met een stukje corned beef als je je echt niet kan inhouden
ik lust t al niet, maar geloof dat ik t nu helemaal niet meer weg zou krijgen... iets met mental imagesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt, wat is er mis met een stukje corned beef als je je echt niet kan inhouden
Hakken zal amper nodig zijn, zo iets kleins knak je dr zo af.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik lust t al niet, maar geloof dat ik t nu helemaal niet meer weg zou krijgen... iets met mental images
ow en die gast moeten ze zn ding afhakken
Komt je maag dan niet in opstand?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Hai Ing![]()
Ik neem vandaag een overdosis diclo![]()
Vanmorgen ben ik om 6 uur uit bed gekropen, en toen heb ik een gewone van 50 mg genomen, en ik vrees dat ik wel echt beide 75 retard gevalletjes nog nodig ga hebben om deze dag door te komen
Tot nu toe heb ik nergens last van qua maag, dus ik zal het wel zien. Ik laat dr wel heel veel tijd tussen hoor, vanmorgen om 6 uur die van 50 mg en nu net een van 75 en dan vanavond zo laat mogelijk nog een.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt je maag dan niet in opstand?
Je kunt echt beter 4x2 paracetamolletjes nemen tussendoor.
AFK
Muren kunnen er altijd uit; is het niet heel, dan wel half. Een badkamer met een nis is helemaal prachtig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat zal ongetwijfeld moeten beuren dan, maar weet niet of die muren er uit kunnen
Gewoon in dat deel de inloopdouche maken ja, dan maakt het niet uit als dr wat muur moet blijven staanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Muren kunnen er altijd uit; is het niet heel, dan wel half. Een badkamer met een nis is helemaal prachtig.
Doen!
Ja maar ik wil ook een badquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon in dat deel de inloopdouche maken ja, dan maakt het niet uit als dr wat muur moet blijven staan![]()
Als ik ooit heel rijk word () dan wil ik ook de badkamer en de berging omruilen hiero.
Als in nooit dus , maar goed
Dan een inloopbadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ik wil ook een bad![]()
Het is nu praktisch in een inloopdouchede 50s variant dan
das handig!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:55 schreef ElisaB het volgende:
Kennen jullie Digitale Postzegel van TNT? Ik heb een accountje gemaakt, een Dymo labelprinter gekocht en ben aan het printen geslagen. Leuk man
Ja, ik geloof het wel. Da's wel een beetje de downside, maar aande andere kant: ik had hier tot voor kort een frankeerautomaat staan en het 'staan' alleen al kost ruim ¤ 240 per jaar. Zoveel frankeer ik nog niet eens in een jaar, dus ik ben helemaal enthousiastquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:57 schreef Ynske het volgende:
das handig!
kan dat alleen met een Dymo?
Bij mij juist veel meer. Ik lijkt wel misvormdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:57 schreef Ynske het volgende:
overigens best fijn dat op t nieuwe rijbewijs die foto zo vernaggeld word![]()
t is veel minder een bajesfoto geworden
Ja maar als je dr een kamer bij pakt dan kan daar dan het bad en de wasbakken, DUHquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook een bad![]()
Het is nu praktisch in een inloopdouchede 50s variant dan
Nee, de zegels zijn dodelijk saai in zwart wit, met een soort streepjescode en een stippeltjescode. Maar het is allemaal zo hendigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar als je dr een kamer bij pakt dan kan daar dan het bad en de wasbakken, DUH![]()
Elies, kun je ze dan zelf ontwerpen je zegels?
Das wel tof
Owwwww.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, de zegels zijn dodelijk saai in zwart wit, met een soort streepjescode en een stippeltjescode. Maar het is allemaal zo hendig
Ik verstuur echt keiveel postquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik doe een jaar met 10 postzegels ofzo
Ik zal m ff zoekenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:12 schreef Mama_Mia het volgende:
* Mama_Mia komt binnengewandeld
Hello
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zal m ff zoeken![]()
Ik stuurde alleen vorige week al post naar Non, Qwea, Pisces, f_r en vandaag gaat het boek naar Strega en een kaart naar mn zusje want die stuurde me schoolfoto's van dr kids
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Kijk ff vanaf hier Ll![]()
[SC] 1177 Met een trolleyverbod aan de droogmolen op de HHB!
Ik moet echt echt echt stofzuigen en dweilen vandaag, ben aan het wachten tot ik een beetje normaal kan lopen![]()
Heb wel net de tweede machine was dr in gemikt
is dat die wat nu speelt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Tering die nieuwe Lady Kaka is echt wel heeeeeeeeeeeel erg Madonna he
Hiervoor ja, nu the Cave van die schreeuwende fiedelaarsquote:
Ohh dat klinkt best erg pijnlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Onsteking van mn liesspieren, zit al drie weken thuis te niksen
Yupsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Mehehe
Was dat die pizza-smaak waar ze al eeuwen naar zoekt?
Thnx, ik kan niet wachten tot ik dr vanaf benquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:20 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ohh dat klinkt best erg pijnlijkhopelijk gaat het snel over! -knuf-
Kan me voorstellen jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx, ik kan niet wachten tot ik dr vanaf ben
Wat hebbie eigenlijk voor rare standjes gedaan om zoiets op te lopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx, ik kan niet wachten tot ik dr vanaf ben
Geniaal jaquote:
Verkeerde werkhoudingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat hebbie eigenlijk voor rare standjes gedaan om zoiets op te lopen
[..]
Geniaal ja
zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verkeerde werkhouding![]()
En ja echt goed he, die was wel een paar postzegeltjes waard toch?
Oooooooh je lurkt dus wel af en toe ?quote:
Toen was ik gewoon in de SC hoor, toen vroeg ik er nog wat overquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh je lurkt dus wel af en toe ?
Yups, die! En of ie nog te gebruiken is? Probeer het eens met een poststukje (naar Qquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo eentje had ik op mn cd zo een zegel toch?
Die was ook ongestempeld, achterkant gestempeld, zou ik die ook kunnen hergebruiken denk je?
Ik ga de vlop zoeken, krijg je post van mequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, die! En of ie nog te gebruiken is? Probeer het eens met een poststukje (naar Q)
Neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga de vlop zoeken, krijg je post van me![]()
Onder voorbehoud
Ooooooh.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen was ik gewoon in de SC hoor, toen vroeg ik er nog wat over
Oh dat doe ik echt nooooooooooooitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee
Kan ik straks ook nog de strafport betalen
Mijn been lijkt het even te doen, dus ik ga maar snel aan de slagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef Rewimo het volgende:
Boodschappen binnen, poot weer in stakingEn vanavond zwemmen, kan nog leuk worden.
Terug krabben en bijten !quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:05 schreef Mama_Mia het volgende:
Mijn arm is helemaal roodRhana net gebeten/geknuffeld/gekrabt.
ze heeft m'n vinger gestolen en ligt die nu lief te likkenquote:
Pm me je adres es ff pretty pleasequote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Toe nou, tis een noodgeval, ik heb hier een kattenhaar die graag terug naar huis wil
een ookquote:
Maar die mag nog niet openquote:
quote:
AcceptGiroquote:
die is echt mooi jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Heb je de radio nog aan Yns?
Deze is zoooooooooooooo mooi, de nieuwe van Elbow
Poor babyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
Oh-oh, ik heb zelfs gewoon de VVK gemist van een Manic's concert
Lippy Kidsquote:
Ik heb 'm één keer gehoord ofzo, geen idee dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poor baby![]()
Jij vindt de nieuwe Elbow vast niks he?
Oh ok, hij was vorige week Megaaaaaaaaaaaaahiiiiiiiit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb 'm één keer gehoord ofzo, geen idee dus
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nu wel die Megatop 50 afzetten hoor, ff PJ Harveyen![]()
Oh haha Ll, widdege wie de afsluiter van Glastonburry is???
Beyoncé
Ze is wel echt geniaal goedquote:
Chemiepackkkkkkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:20 schreef ElisaB het volgende:
Nog enger: volgens mij gaat hier ergens het luchtalarm af
Vreemd; ik hoor het wel, maar zou niet weten wat er aan de hand isquote:
Spannend hequote:
Zitten jullie al met miniatuurtjes en vee in de kelder?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Spannend he
Het is zo'n vertrouwd geluid; je hoort het elke maand. Tot je ineens bedenkt: "Huh, het is heul niet de eerste maandag van de maand om 12:00 uur!"
Ingraven!!!!!!!!!!!!
ja ik zag aardig wat rook vanmiddagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:30 schreef Ynske het volgende:
Wel een bijgebouw van een school in Mtricht in brand
http://www.politienieuws.tv/Brand-verwoest-bijgebouw-school.htm
waar zit jij nu ergens in mtricht dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik zag aardig wat rook vanmiddag
Centrum maar liep in de stad en achter station kwam een aardige rookwolk opzettenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:35 schreef Ynske het volgende:
w
[..]
waar zit jij nu ergens in mtricht dan?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
wie kent ze niet
Fijne avond tombeeb
Hoiquote:
Goed, gister eentje gezien die leuk was! Moest wel veel gebeuren (keuken, badkamer, gehele inrichting) aangezien alles redelijk gedateerd was, maar verder leuk huisjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:04 schreef Qwea het volgende:
Hoe is het met de huizenjacht, Loveless?
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hoi
ik ga zo jouw monsters eens aaien en kijken of ik zonder krassen terugkom als Luna erachter komt dat ik dr niet mag voeren
dank jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Ing ze Greys, ik ga ook ff plat met een boek.
Ik vind ze ook tof MammaMia!
En Yns, sterkte dr mee
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben benieuwden ach ik kom bij jou ook niet meer zonder krassen weg
Dat zeg je expres zo vunzig, hè?quote:
Aah, je hebt dus nog niet echt "de ware" gevondenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed, gister eentje gezien die leuk was! Moest wel veel gebeuren (keuken, badkamer, gehele inrichting) aangezien alles redelijk gedateerd was, maar verder leuk huisje
Deze gaat ie kopen hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah, je hebt dus nog niet echt "de ware" gevonden![]()
Heb je nog meer bezichtigingen in de planning staan?
Niet? Crap, ben je al zo wijd dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb er helemaal niets van gevoeld
Wij deden 4 bezichtigingen, en eigenlijk allemaal maar omdat we dachten dat we nr 1, ons huis nu, niet zouden kunnen kopen omdat ik had verwacht dat ze niet zou zakkenquote:
Leuk huis Loveless, hopelijk krijg je het meubilair er wel bij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed, gister eentje gezien die leuk was! Moest wel veel gebeuren (keuken, badkamer, gehele inrichting) aangezien alles redelijk gedateerd was, maar verder leuk huisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Hier spreekt mijn nalatenschap: we kregen onverwachts een beetje visite (niets bijzonders; vriendinnetje van miniatuurtje kwam detentiepakket brengen voor ons miniatuurtje, want ons miniatuurtje heeft een week huisarrest want wangedrag)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Is Elies nu gewoon helemaal dood al????
Ons miniatuurtje mag weer naar buiten na een week 'enigszins fatsoenlijk en menselijk zijn'. We noemen haar voorlopig en tot die tijd Parisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:07 schreef senesta het volgende:
Mijn miniatuurtje mag net weer naar buiten
Is iid mijn vraag ook, in mijn tijd was huisarrest peanuts maar daar hing ook geen reisje naar Parijs of zo van afquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:14 schreef Oognip het volgende:
En helpt dat nou een beetje Elies, huisarrest?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:16 schreef APK het volgende:
Kut, ik heb een virus en als ik op 'no' klik blijft dat dialoogvenstertje terugkomen![]()
[ afbeelding ]
En nee, ik zocht niet naar porno
Luna was lief! En heb dr flink laten rennen met de lasermuisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:14 schreef Oognip het volgende:
aaaah was dat de bedoeling,quote:
misschien om:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:23 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een vraag. Als we op mijn stage-afdeling bloedsuiker prikken dan doen we dat nooit in de duim- of wijsvinger. Er is me vertelt dat in die twee vingers absoluut niet geprikt mag worden, maar ik weet niet meer waarom. Weet iemand dit?
Bij mijn schoonvader prikten ze altijd de middel- of "trouwring"vinger. Weet alleen niet waarom....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:23 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een vraag. Als we op mijn stage-afdeling bloedsuiker prikken dan doen we dat nooit in de duim- of wijsvinger. Er is me vertelt dat in die twee vingers absoluut niet geprikt mag worden, maar ik weet niet meer waarom. Weet iemand dit?
Zit op het eerste gezicht niets raars tussen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef Ynske het volgende:
aaaah was dat de bedoeling,
k zou eens beginnen met het killen van je processen via de taskmanager
Heb ik al gedaan, maar het feit dat StartupMonitor een waarschuwing geeft geeft al aan dat het door de virusscanner niet is opgepikt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zou eens beginnen met de virusscanner er overheen ...
en wat is Leka?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar het feit dat StartupMonitor een waarschuwing geeft geeft al aan dat het door de virusscanner niet is opgepikt.
Die directory heb ik al verwijderd, maar die pop up van StartupMonitor blijft komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:33 schreef Ynske het volgende:
en wat is Leka?
k zou iig eens een kijken voor mallware
Mwah, het begint ergens op te lijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:14 schreef Oognip het volgende:
Dat wel maar voor de sfeer in huis niet zo lekker denk ik. Jammer dan voor Mini en lekker dan voor jullie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mwah, het begint ergens op te lijken
Het is juist stukken beter voor de sfeer in huis, dus ik ben zeer tevredenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:42 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat wel maar voor de sfeer in huis niet zo lekker denk ik. Jammer dan voor Mini en lekker dan voor jullie.
ben je ff klaar mee
Ik heb wat gemist. Vertel eens, asfalt-eczeem opgelopen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef asfalthooligan het volgende:
Nou ja tot zover me linker kant is gekneusd
Maar verders gaat ie wel
Ja nu wel ja, maar ik bedoel zat het echt helpen voor de langere termijn? Nu zal ze wel extra lief zijn zodat ze snel van haar huisarrest af is, maar zodra ze er weer vanaf is zou het me niks verbazen als ze weer in haar oude patroon vervalt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mwah, het begint ergens op te lijken
Dat scheelt dan gelukkig weer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef asfalthooligan het volgende:
Ja zonde geld ,maar kan alles zelf doen en gebruikte onderdelen er weer op
Leenauto.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
en daar ben jij net zo blij mee, net nú.
Kom je maandag wel dan nog naar het ZH?
Strega is nerveuzer als ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
zjuust, zo hoort het ook![]()
Ben je al beetje stiekum nerveus of trek je het goed?
In je register zoeker naar verwijzingen naar qiit.exe of de sleutel F0AFD2A1 etc... en dan wijzigen/weghalen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:16 schreef APK het volgende:
Kut, ik heb een virus en als ik op 'no' klik blijft dat dialoogvenstertje terugkomen![]()
[ afbeelding ]
En nee, ik zocht niet naar porno
En ik neem aan niet op de momenten dat je wil dat de startblokkering ingrijptquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef Pagan het volgende:
Onze heilige koe melkkoe staat alweer bij de garage. De startblokkering schakelt de brandstofpomp uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |