Ik moest zo lachen, ik zag ineens de zus van de bruid boven de rest van de mensen uitsteken met een soort groene kroon op d'r hoofd. Later bleek ze er een rood bol pak onder aan te hebben en dat groene hoorde dus bij de tomatenoutfitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, da's funest in een goeie polonaise; vaart houden en vooral niet loslaten![]()
Hoe was je TomatenFransBruiloft?
Ooooh, vreselijk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen, ik zag ineens de zus van de bruid boven de rest van de mensen uitsteken met een soort groene kroon op d'r hoofd. Later bleek ze er een rood bol pak onder aan te hebben en dat groene hoorde dus bij de tomatenoutfit
En gód wat heeft dat Fransie B nummer veel coupletten
Hoofdpijn wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:49 schreef Greys het volgende:
Sterkte met de boodschappen Ing!
Kwee, hoofdpijn weg?
Tof he, die Hooglanders! Ze lopen hier vlakbij in het bos ook los, altijd leuk als je de hoek om komt en er staat zo'n joekel met enorme hoorns voor je neus
Geheel nuchter, ik moest nog rijdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef Qwea het volgende:
Was je dronken gisteren trouwens, Greys? Of geheel nuchter?
Doe maar nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:53 schreef Qwea het volgende:
Kun je die beesten aaien?Voordat ik het straks ga proberen en kan gaan internetten vanaf de SEH
Damn, zo'n bruiloft en dan nuchterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Geheel nuchter, ik moest nog rijdenHet was in de middle of fuckin' nowhere.
Misschien met een lading drank op dat ik die tomaat en het Frans B nummer beter had kunnen hebben
[..]
Doe maar niet
Ze zijn heel zachtaardig, maar als ze geïrriteerd zijn en ze porren je een beetje met die hoorns ben je Kwee-kebab.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:58 schreef tombolafan het volgende:
Ken je die mop van die zussen die naar de HHB zouden gaan?Joh, dank god op je knieënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik had in het vorige deel al naar je gezwaaidquote:
quote:
Ik haal het zo wegquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door tombolafan op 19-02-2011 10:20:49 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ooh, pardon hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had in het vorige deel al naar je gezwaaid
Ik weet. De enige reactie die ik daar op had was :quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:08 schreef nokwanda het volgende:
@Ing, 20 kh voer en zo... wat geef jij je katjes en waar bestel je die hoeveelheden?
@Qwea, in Gelderland lopen die schotse hooglanders ook. Nou wil de aanstaande eventueel provinciaale dinges van de PVV dat ze terug worden gestuurd naar Schotland
Eigen koe eerst![]()
![]()
![]()
En het is geen grap.![]()
![]()
![]()
Was gister ook nog op man bijt hond, nadat het in het nieuws was geweest.
Oeh ff kijken!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:11 schreef tombolafan het volgende:
Greys, heb je gezien wat ik voor die crea-wedstrijd heb geknutseld?
Ik wilde mee doen, maar ik ga toch niet naar die beursquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
Wat tof Tombo!
En willen jullie hier misschien nog ff kijken, sorry voor het gedram, maar er zijn zo weinig inzendingen en dat vind ik sneu voor de Crea mod meisjes
Je hoeft het NIET echt te maken, alleen maar te omschrijven wát je zou maken. Jullie kunnen vast iets raars/lulligs/geks bedenken. Ah?
[WIN!] Vrijkaartjes voor de Handwerkbeurs
Ja...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ff kijken!
En wat idioot zeg, je spoiler
Ja, ik vond het ook sneuigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
Wat tof Tombo!
En willen jullie hier misschien nog ff kijken, sorry voor het gedram, maar er zijn zo weinig inzendingen en dat vind ik sneu voor de Crea mod meisjes
Je hoeft het NIET echt te maken, alleen maar te omschrijven wát je zou maken. Jullie kunnen vast iets raars/lulligs/geks bedenken. Ah?
[WIN!] Vrijkaartjes voor de Handwerkbeurs
Behoorlijk lullig ja Tombo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja...
Ik was ook echt pissig![]()
Ze wilde nu gaan winkelen vandaag (inclusief baby), maar daar heb ik geen zin meer in(en dat is nog veel meer gesleep
)
Ze wil nu volgend jaar, maar ik kijk dus eerst wel of ik dan nog met haar wilquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Behoorlijk lullig ja Tombo.
Het is dat het alleen morgen nog is anders hadden we kunnen Lush meeten (moest eerst opzoeken hoe lang de HHb nog duurde).
* ik meld me vast aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze wil nu volgend jaar, maar ik kijk dus eerst wel of ik dan nog met haar wil
Fijn is dat hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:42 schreef Ml-etje het volgende:
Oh myzit nog helemaal onuitgeslapen te zijn komt hier een halve wielerclub binnengevallen.
Ik vlucht!
Oh heerlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:42 schreef Ml-etje het volgende:
Oh myzit nog helemaal onuitgeslapen te zijn komt hier een halve wielerclub binnengevallen.
Ik vlucht!
Doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Trrrrug![]()
Nok, ik bestel altijd bij Zooplus; 2x10kg zakken RC Indoor.
Scheelt behoorlijk in prijs![]()
Tombo, je spoiletrt graag per PM
Is dat speciale dieetvoeding? En het heet ook echt RC indoor?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Trrrrug![]()
Nok, ik bestel altijd bij Zooplus; 2x10kg zakken RC Indoor.
Scheelt behoorlijk in prijs![]()
Tombo, je spoilert graag per PM
quote:
quote:
Euh, ja?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie toevallig tegelijk binnen?
Ik ben aan het nadenken wat ik hier van moet denkenquote:
Altijd leuk, van die nichten-stelletjesquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Schoonzus en nichtje hier net zo ineens aan de deur, maar nichtje wilde niet naar binnen omdat meneer I. er niet is.
Waaaarom vinden kinderen mij niet leuk, ik ben zo enig voor dat grut
Ben je vergeten waar die quote vandaan komt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben aan het nadenken wat ik hier van moet denken
Eh, ja?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je vergeten waar die quote vandaan komt?
En? Heeft ze hem een slokje gegeven?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was vorige week op een feestje van mn tante, daar was ook een neefje van me, van een jaar of 2 ofzo? Hij kon net een beetje lopen en brabbelen. Dan weet ik ook nooit wat je met die apparaten aan moet als ze ineens naar je toe komen en een beetje staan te brabbelen.
DVM had nog een mooi, daar kwam hij aan met zn beker appelsap, dus toen vroeg ze of het lekker was, en wilde hij haar een slokje aanbieden, máár hij wilde ook meteen haar wijn proeven natuurlijk
Ze is echt dol op meneer I. ook al ziet ze hem haast nooit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Je bent misschien wel leuk, maar Meneer I. is nog iets leuker ofzo?
Nee dat dan weer nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En? Heeft ze hem een slokje gegeven?
Volgens mij had het iets met cyberseks te maken terwijl jij ondertussen gewoon op FOK! aan het posten wasquote:
Oh, ahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij had het iets met cyberseks te maken terwijl jij ondertussen gewoon op FOK! aan het posten was
Kan het fout hebben hoor
Google zegt dit: [SC] 861 Succesvolle lapohunt is succesvol!
Wat? Waar? Link!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk huisje gezien trouwens gister
Het leek binnen wel of ik in de jeugd van mn ouders stond qua inrichting ofzoquote:
Flieftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
https://www.knip
Het leek binnen wel of ik in de jeugd van mn ouders stond qua inrichting ofzoMaar er woont een oud mannetje alleen (een reli-fanaticus aan alle beeldjes te zien). En er moet wel eea gebeuren, maar goede locatie, en bouwkundig in orde
Wat een schattig huisjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
httpsknip
Het leek binnen wel of ik in de jeugd van mn ouders stond qua inrichting ofzoMaar er woont een oud mannetje alleen (een reli-fanaticus aan alle beeldjes te zien). En er moet wel eea gebeuren, maar goede locatie, en bouwkundig in orde
Ja het is nu nog niet echt schattig van binnen, keuken en badkamer moeten wel gebeuren, maar de ruimte is er iig om daar wat van te maken. En de prijs ook. En de verkopende makelaar gaf zelfs al aan dat er nog wel ruimte in de prijs zit omdat het van een oud mannetje is die naar begeleid wonen gaat, geen hypotheek meer heeft en het allemaal wel prima vindt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Flieft![]()
Dakkapelletje![]()
Daar moeten jullie gaan wonen! Echt heel schattig en ruim en leuk!
Dan zou ik heeeeeel snel een leuk bod doen, dit soort huisjes zijn anders zo weg!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is nu nog niet echt schattig van binnen, keuken en badkamer moeten wel gebeuren, maar de ruimte is er iig om daar wat van te maken. En de prijs ook. En de verkopende makelaar gaf zelfs al aan dat er nog wel ruimte in de prijs zit omdat het van een oud mannetje is die naar begeleid wonen gaat, geen hypotheek meer heeft en het allemaal wel prima vindt.
Ja daarom, de prijs is alleszins redelijk (nu al), en als er nog wat af kan dan kan badkamer en keuken al direct gedaan worden wss.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zou ik heeeeeel snel een leuk bod doen, dit soort huisjes zijn anders zo weg!
Het heeft heel veel mogelijkheden en als je qua prijs nog iets aan de badkamert en keukent kan doen, likje verf en een leuk nieuw vloertje erbij en je hebt het al heel erg naar je eigen smaak dan!
BIEDEN!
Niet dinsdag, nu bellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daarom, de prijs is alleszins redelijk (nu al), en als er nog wat af kan dan kan badkamer en keuken al direct gedaan worden wss.
Dinsdag babbelen ja
Ja! Ing, we gaan wel nog even oefenen van te voren, zodat we de zelfde pasjes doenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:46 schreef ElisaB het volgende:
Overigens:
Goedemorgen allen. Eindelijk, voor het eerst in 10 dagen géén migraine-hoofd. Joe-pie!
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:46 schreef ElisaB het volgende:
Overigens:
Goedemorgen allen. Eindelijk, voor het eerst in 10 dagen géén migraine-hoofd. Joe-pie!
De badkamer is wel echt klein hoor, dit is zeg maar de hele badkamer;quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuk huisje LL ziet er nog best goed uit. En je kunt er nog veel van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |