Ik moest zo lachen, ik zag ineens de zus van de bruid boven de rest van de mensen uitsteken met een soort groene kroon op d'r hoofd. Later bleek ze er een rood bol pak onder aan te hebben en dat groene hoorde dus bij de tomatenoutfitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, da's funest in een goeie polonaise; vaart houden en vooral niet loslaten![]()
Hoe was je TomatenFransBruiloft?
Ooooh, vreselijk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen, ik zag ineens de zus van de bruid boven de rest van de mensen uitsteken met een soort groene kroon op d'r hoofd. Later bleek ze er een rood bol pak onder aan te hebben en dat groene hoorde dus bij de tomatenoutfit
En gód wat heeft dat Fransie B nummer veel coupletten
Hoofdpijn wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:49 schreef Greys het volgende:
Sterkte met de boodschappen Ing!
Kwee, hoofdpijn weg?
Tof he, die Hooglanders! Ze lopen hier vlakbij in het bos ook los, altijd leuk als je de hoek om komt en er staat zo'n joekel met enorme hoorns voor je neus
Geheel nuchter, ik moest nog rijdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef Qwea het volgende:
Was je dronken gisteren trouwens, Greys? Of geheel nuchter?
Doe maar nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:53 schreef Qwea het volgende:
Kun je die beesten aaien?Voordat ik het straks ga proberen en kan gaan internetten vanaf de SEH
Damn, zo'n bruiloft en dan nuchterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Geheel nuchter, ik moest nog rijdenHet was in de middle of fuckin' nowhere.
Misschien met een lading drank op dat ik die tomaat en het Frans B nummer beter had kunnen hebben
[..]
Doe maar niet
Ze zijn heel zachtaardig, maar als ze geïrriteerd zijn en ze porren je een beetje met die hoorns ben je Kwee-kebab.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:58 schreef tombolafan het volgende:
Ken je die mop van die zussen die naar de HHB zouden gaan?Joh, dank god op je knieënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik had in het vorige deel al naar je gezwaaidquote:
quote:
Ik haal het zo wegquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door tombolafan op 19-02-2011 10:20:49 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ooh, pardon hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had in het vorige deel al naar je gezwaaid
Ik weet. De enige reactie die ik daar op had was :quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:08 schreef nokwanda het volgende:
@Ing, 20 kh voer en zo... wat geef jij je katjes en waar bestel je die hoeveelheden?
@Qwea, in Gelderland lopen die schotse hooglanders ook. Nou wil de aanstaande eventueel provinciaale dinges van de PVV dat ze terug worden gestuurd naar Schotland
Eigen koe eerst![]()
![]()
![]()
En het is geen grap.![]()
![]()
![]()
Was gister ook nog op man bijt hond, nadat het in het nieuws was geweest.
Oeh ff kijken!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:11 schreef tombolafan het volgende:
Greys, heb je gezien wat ik voor die crea-wedstrijd heb geknutseld?
Ik wilde mee doen, maar ik ga toch niet naar die beursquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
Wat tof Tombo!
En willen jullie hier misschien nog ff kijken, sorry voor het gedram, maar er zijn zo weinig inzendingen en dat vind ik sneu voor de Crea mod meisjes
Je hoeft het NIET echt te maken, alleen maar te omschrijven wát je zou maken. Jullie kunnen vast iets raars/lulligs/geks bedenken. Ah?
[WIN!] Vrijkaartjes voor de Handwerkbeurs
Ja...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ff kijken!
En wat idioot zeg, je spoiler
Ja, ik vond het ook sneuigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
Wat tof Tombo!
En willen jullie hier misschien nog ff kijken, sorry voor het gedram, maar er zijn zo weinig inzendingen en dat vind ik sneu voor de Crea mod meisjes
Je hoeft het NIET echt te maken, alleen maar te omschrijven wát je zou maken. Jullie kunnen vast iets raars/lulligs/geks bedenken. Ah?
[WIN!] Vrijkaartjes voor de Handwerkbeurs
Behoorlijk lullig ja Tombo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja...
Ik was ook echt pissig![]()
Ze wilde nu gaan winkelen vandaag (inclusief baby), maar daar heb ik geen zin meer in(en dat is nog veel meer gesleep
)
Ze wil nu volgend jaar, maar ik kijk dus eerst wel of ik dan nog met haar wilquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Behoorlijk lullig ja Tombo.
Het is dat het alleen morgen nog is anders hadden we kunnen Lush meeten (moest eerst opzoeken hoe lang de HHb nog duurde).
* ik meld me vast aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze wil nu volgend jaar, maar ik kijk dus eerst wel of ik dan nog met haar wil
Fijn is dat hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:42 schreef Ml-etje het volgende:
Oh myzit nog helemaal onuitgeslapen te zijn komt hier een halve wielerclub binnengevallen.
Ik vlucht!
Oh heerlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:42 schreef Ml-etje het volgende:
Oh myzit nog helemaal onuitgeslapen te zijn komt hier een halve wielerclub binnengevallen.
Ik vlucht!
Doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Trrrrug![]()
Nok, ik bestel altijd bij Zooplus; 2x10kg zakken RC Indoor.
Scheelt behoorlijk in prijs![]()
Tombo, je spoiletrt graag per PM
Is dat speciale dieetvoeding? En het heet ook echt RC indoor?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Trrrrug![]()
Nok, ik bestel altijd bij Zooplus; 2x10kg zakken RC Indoor.
Scheelt behoorlijk in prijs![]()
Tombo, je spoilert graag per PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |