nee omdat ze veels te vaak op die rode knop aan het drukken waren, misschien krjgen ze vandaag een opdracht is weekend hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:41 schreef Greys het volgende:
Mogen ze vandaag ook niet rode-knoppen?
Sommige 'dames' zijn idd al helemaal aangekleed ook he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die kasthomo's staan allemmaal te douchen en de 'dames' staapen zo uit bed in hun kleren
Vreselijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat de mannen netter met hun kleren omgaan dan de vrouwen
"Wat is jouw geheim?"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij zei ook dat als ze zo aan het praten was in haar slaap je dan vragen kon stellen. Maar Sofia zei dat ze dan zelf ook heel moe was en daar dan niet aan dacht. Wel slim van hem
Sowieso zijn die mannen daar ijveriger.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat de mannen netter met hun kleren omgaan dan de vrouwen
Serieus? Mogen ze echt niet meer drukken daarom?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee omdat ze veels te vaak op die rode knop aan het drukken waren, misschien krjgen ze vandaag een opdracht is weekend he
Stelt niet zoveel voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Gellarboy het volgende:
Jezus, Guido de douche in en uit zonder ENIGE stream.
Joanne is de favoriet van de redactie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het wel jammer dat we weinig van de badkamer zien.. hoef niet elke morgen Joanne te zien opmaken enz
Ze mogen sowieso maar 1 keer per week volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef anniccck het volgende:
[..]
Serieus? Mogen ze echt niet meer drukken daarom?
Ja dat valt wel opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Joanne is de favoriet van de redactie.
Dat snap ik niet. Gerard heeft in de eerste week toch een paar keer gedrukt?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze mogen sowieso maar 1 keer per week volgens mij.
Ja dat wist ik wel, maar vind het wel vreemd dat ze niet meer mogen drukken omdat ze het tevaak doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze mogen sowieso maar 1 keer per week volgens mij.
Volgens mij maar 1 keer...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Gerard heeft in de eerste week toch een paar keer gedrukt?!
Nou idd. Vooral tijdens het avondetenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Joanne is de favoriet van de redactie.
Dat weet ik niet... zullen er best een paar tussen zitten die het wel doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso zijn die mannen daar ijveriger.
Ontbijt/eten verzorgen enzo. Eerder bed uit, douchen, ontbijtje maken.
Kan me niet voorstellen dat ze thuis ook zo zijn
vrij irritant omdat er ook weinig zinnigs uit haar komt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou idd. Vooral tijdens het avondeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |