Stelt niet zoveel voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Gellarboy het volgende:
Jezus, Guido de douche in en uit zonder ENIGE stream.
Joanne is de favoriet van de redactie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het wel jammer dat we weinig van de badkamer zien.. hoef niet elke morgen Joanne te zien opmaken enz
Ze mogen sowieso maar 1 keer per week volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef anniccck het volgende:
[..]
Serieus? Mogen ze echt niet meer drukken daarom?
Ja dat valt wel opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Joanne is de favoriet van de redactie.
Dat snap ik niet. Gerard heeft in de eerste week toch een paar keer gedrukt?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze mogen sowieso maar 1 keer per week volgens mij.
Ja dat wist ik wel, maar vind het wel vreemd dat ze niet meer mogen drukken omdat ze het tevaak doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze mogen sowieso maar 1 keer per week volgens mij.
Volgens mij maar 1 keer...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Gerard heeft in de eerste week toch een paar keer gedrukt?!
Nou idd. Vooral tijdens het avondetenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Joanne is de favoriet van de redactie.
Dat weet ik niet... zullen er best een paar tussen zitten die het wel doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso zijn die mannen daar ijveriger.
Ontbijt/eten verzorgen enzo. Eerder bed uit, douchen, ontbijtje maken.
Kan me niet voorstellen dat ze thuis ook zo zijn
vrij irritant omdat er ook weinig zinnigs uit haar komt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou idd. Vooral tijdens het avondeten
Dat is vanwege die felle zon daar in Portugal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |