FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Dat klopt. Ze zijn bezig met een rondje bewoners in de KvdWquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:49 schreef Tinos85 het volgende:
Er werken maar 2 cams van de streams? Dat klopt of ligt dat aan mij?
ja een flesje wijn helpt niet meer nu, doe maar een doos of 2.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:48 schreef iBenny het volgende:
Politiek gelul... nu wordt het pas echt saai
Thanksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt. Ze zijn bezig met een rondje bewoners in de KvdW
Echt, zei ze dat ze PVV stemt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Sharon op de grote blonde leider... gelijk stil en blikken vol afgunst
Niet opgemerkt maar top dat je het opmerkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:48 schreef Lesterr het volgende:
1:06
'Wil Philip naar de kamer van de waarheid komen'
1:19
'Wil servio naar de kamer van de waarheid komen'
(Wat een tijden he! )
1:32
'Wil Sofia naar de kamer van de waarheid komen'
1:45
'Wil Gerard naar de kamer van de waarheid komen'
Hee , merken jullie ook op dat er steeds 13 minuten tussen zit?
Jep. Normaal stemt ze VVD, maar nu op PVV omdat ze het eens is met zijn standpunten.quote:
Apart eigenlijk. Maar politieke voorkeur zegt wel wat over een mens, zoals Alex al zei.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:50 schreef catwaezle het volgende:
Zo leer je mensen kennen. Ik mocht Sharon nog wel, maar dat is nu absoluut over
Daar ben ik nu ook mee bezig, alleen denk ik dat wat allemaal nu speelt niet interessant genoeg isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Niet opgemerkt maar top dat je het opmerkt.
Als je het zo volgt kan je misschien wel een verslagje schrijfen in het streamverslagen deel?
Zelf volg ik de stream veel in de namiddag en avond maar te weinig om er een goed verslag van te maken
Tja dat is het nadeel van democratie, dat iemand stemt op wat je niet leuk vind.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:51 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jep. Normaal stemt ze VVD, maar nu op PVV omdat ze het eens is met zijn standpunten.
Nou, dan weet je wel welke standpunten.
Ja idd, wat moet je daar nu op zeggen.... Och Misschien is het nomineren nu wat makkelijker dinsdag.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:51 schreef Noelle06 het volgende:
PVV is niet alleen tegen moslim he! Verdiep je er eens in.
Gewoon doen. Mensen die het nu niet kunnen volgen zijn met alles blij. Ken me zelf als ik in de middag thuis kom van me werk afgelopen week eerst even de stream verslagen lezen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:52 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook mee bezig, alleen denk ik dat wat allemaal nu speelt niet interessant genoeg isheb er al wel wat ingezet vanavond
Inderdaad ja. Schotse koeien moeten ook uit ons land verdwijnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook tegen koeien uit het buitenland!
Niet leuk is een understatement.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
Tja dat is het nadeel van democratie, dat iemand stemt op wat je niet leuk vind.
Niet dat ik op de blonde paljas heb gestemd maar toch.
Vooral voor moslims ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef gniffie het volgende:
pvv is voor de inperking van je vrijheden
Ja foute boel dus. Geen zin in agenten met mitrailleurs op elke straat hoek en een internetfilterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef gniffie het volgende:
pvv is voor de inperking van je vrijheden
Alex partij van de dieren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef Krambo het volgende:
Wat zijn de politieke voorkeuren van de rest (ff gemist)
Ja ik weet ook niet zeker of het serieus was.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:55 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat puur gein was.
maik niet dus, bevestigd het net. De stem wil mij nooit zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:54 schreef iBenny het volgende:
Niet iedereen is in de KvdW geweest toch?
ze past toch niet op je schermquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:55 schreef catwaezle het volgende:
Uit principe capture ik Sharon niet meer
Omdat ze PVV gestemd hebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:55 schreef catwaezle het volgende:
Uit principe capture ik Sharon niet meer
Dat denkt Karim maar het is hier voorjaar. Beter weer als daar in iedergeval nu.quote:
Als je je kan vinden in de uitspraken van Geert dan ben je echt niet wijs.quote:
Jep.quote:
En heel eng.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je je kan vinden in de uitspraken van Geert dan ben je echt niet wijs.
In sommige is hij gewoon een blonde Roemerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Portugal/126 Onder het kaartje kun je de dagen doorklikken, het lijkt vanaf dinsdag mooier te worden, woensdag wordt echt mooier weer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:55 schreef toxikon het volgende:
Ja dat is kut die regen, ik wil bikini's
In vele uitspraken wel, en nu ben ik niet wijs.Zal er niet op stemmen maar wat jij denkt zegt geert toch ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beelden opnemen voor de samenvatting van afgelopen week, voor zondag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:48 schreef Lesterr het volgende:
1:06
'Wil Philip naar de kamer van de waarheid komen'
1:19
'Wil servio naar de kamer van de waarheid komen'
(Wat een tijden he! )
1:32
'Wil Sofia naar de kamer van de waarheid komen'
1:45
'Wil Gerard naar de kamer van de waarheid komen'
Hee , merken jullie ook op dat er steeds 13 minuten tussen zit?
Neuh, hij is niet links. Die standpunten betekenen helemaal niets. Hij komt niet voor niets van de VVD en de nadruk ligt vooral op moslims/migranten. Maar dit is geen topic voor politieke discussies, sorry.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
In sommige is hij gewoon een blonde Roemer
Alex PvdD? geloof ik niks vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alex partij van de dieren.
Laura VVD maar ze heeft nog nooit gestemd.
Maik ook VVD.
Karim GroenLinks (of D66, hij twijfelde).
Laat het nou net een one-issue partij zijn dan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:58 schreef gniffie het volgende:
pvv is extreem links op het islam gebied na
Wat denk jij dat Alex stemt dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Alex PvdD? geloof ik niks van
Laura en Maik VVD-ers, en Karim GL of D66 klopt wel aardig met het beeld dat ik van ze had
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
In sommige is hij gewoon een blonde Roemer
ze mag ook zo aan mij piemel gulzenquote:
LOL! Als de PvdA, GL en D66 de PVV verwijten links te zijn dan ben je best wel links heurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, hij is niet links. Die standpunten betekenen helemaal niets. Hij komt niet voor niets van de VVD en de nadruk ligt vooral op moslims/migranten. Maar dit is geen topic voor politieke discussies, sorry.
Ik snap niet helemaal wat je nu bedoelt sorry, maar laten we er geen Geert topic van maken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
In vele uitspraken wel, en nu ben ik niet wijs.Zal er niet op stemmen maar wat jij denkt zegt geert toch ?
Het zou me niet verbazen als Joanna ook PVV stemt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:59 schreef Pablolaatje het volgende:
Als ik t goed heb gevolgd is de politieke voorkeur van de volgende deelnemers:
Maik niet gestemd laatste keer
Laura nog nooit gestemd
Sharon Normaal VVD nu PVV
Alex partij van de dieren
Joanna (privé)
Karim Groen Links
Prototype VVD lijkt mequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat denk jij dat Alex stemt dan?
En al zijn gekots op de 'linkse kerk' wil ook wel helpen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
LOL! Als de PvdA, GL en D66 de PVV verwijten links te zijn dan ben je best wel links heur
Hij is idd goed in retoriek en statements, alleen zo jammer dat hij niet weet te zeggen wat er wel moet gebeuren, hij is tegen een heleboel dingen en heeft duidelijke standpunten maar geen duidelijk plan voor wat er nu daadwerkelijk moet gebeuren. Hij jut de hele boel op maar heeft geen oplossingen, vind ik gevaarlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
In vele uitspraken wel, en nu ben ik niet wijs.Zal er niet op stemmen maar wat jij denkt zegt geert toch ?
Ga rukken ben je posts echt beuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
ze mag ook zo aan mij piemel gulzen
inhoudelijks over mensen die wat droog lullen? :pquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ga rukken ben je posts echt beu![]()
Kom eens met wat inhoudelijks of nieuws.
Eenschquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ga rukken ben je posts echt beu![]()
Kom eens met wat inhoudelijks of nieuws.
Tijd voor een RL vriendin ??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
ze mag ook zo aan mij piemel gulzen
Eens maar met zijn standpunten ben ik het veelal eens. Hoop dat hij veel kan doordrukken wat betreft geweld enz...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij is idd goed in retoriek en statements, alleen zo jammer dat hij niet weet te zeggen wat er wel moet gebeuren, hij is tegen een heleboel dingen en heeft duidelijke standpunten maar geen duidelijk plan voor wat er nu daadwerkelijk moet gebeuren. Hij jut de hele boel op maar heeft geen oplossingen, vind ik gevaarlijk.
Tuuk! Rook ze!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:02 schreef Lesterr het volgende:
ff snel roken, willen jullie even melden als iemand naar de kamer moet? voor de streamverslagen
Het gaat er niet om wat hij roept maar welke standpunten hij nastreeft. Of ga ik nu te ver voor je en ben je 'm kwijt.. Nogmaals.. de linkse partijen verwijten hem linkse standpunten in te nemen doch te pretenderen rechts te zijn. Zoals ik al zei, als de kopstukken van de PvdA, SP, GL en D66 zeggen dat je links bent dan moet je je sokken checken op geitenwolquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En al zijn gekots op de 'linkse kerk' wil ook wel helpen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |