Daar ben ik nu ook mee bezig, alleen denk ik dat wat allemaal nu speelt niet interessant genoeg isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Niet opgemerkt maar top dat je het opmerkt.
Als je het zo volgt kan je misschien wel een verslagje schrijfen in het streamverslagen deel?
Zelf volg ik de stream veel in de namiddag en avond maar te weinig om er een goed verslag van te maken
Tja dat is het nadeel van democratie, dat iemand stemt op wat je niet leuk vind.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:51 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jep. Normaal stemt ze VVD, maar nu op PVV omdat ze het eens is met zijn standpunten.
Nou, dan weet je wel welke standpunten.
Ja idd, wat moet je daar nu op zeggen.... Och Misschien is het nomineren nu wat makkelijker dinsdag.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:51 schreef Noelle06 het volgende:
PVV is niet alleen tegen moslim he! Verdiep je er eens in.
Gewoon doen. Mensen die het nu niet kunnen volgen zijn met alles blij. Ken me zelf als ik in de middag thuis kom van me werk afgelopen week eerst even de stream verslagen lezen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:52 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook mee bezig, alleen denk ik dat wat allemaal nu speelt niet interessant genoeg isheb er al wel wat ingezet vanavond
Inderdaad ja. Schotse koeien moeten ook uit ons land verdwijnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook tegen koeien uit het buitenland!
Niet leuk is een understatement.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
Tja dat is het nadeel van democratie, dat iemand stemt op wat je niet leuk vind.
Niet dat ik op de blonde paljas heb gestemd maar toch.
Vooral voor moslims ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef gniffie het volgende:
pvv is voor de inperking van je vrijheden
Ja foute boel dus. Geen zin in agenten met mitrailleurs op elke straat hoek en een internetfilterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef gniffie het volgende:
pvv is voor de inperking van je vrijheden
Alex partij van de dieren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef Krambo het volgende:
Wat zijn de politieke voorkeuren van de rest (ff gemist)
Ja ik weet ook niet zeker of het serieus was.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:55 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat puur gein was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |