maik niet dus, bevestigd het net. De stem wil mij nooit zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:54 schreef iBenny het volgende:
Niet iedereen is in de KvdW geweest toch?
ze past toch niet op je schermquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:55 schreef catwaezle het volgende:
Uit principe capture ik Sharon niet meer
Omdat ze PVV gestemd hebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:55 schreef catwaezle het volgende:
Uit principe capture ik Sharon niet meer
Dat denkt Karim maar het is hier voorjaar. Beter weer als daar in iedergeval nu.quote:
Als je je kan vinden in de uitspraken van Geert dan ben je echt niet wijs.quote:
Jep.quote:
En heel eng.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je je kan vinden in de uitspraken van Geert dan ben je echt niet wijs.
In sommige is hij gewoon een blonde Roemerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Portugal/126 Onder het kaartje kun je de dagen doorklikken, het lijkt vanaf dinsdag mooier te worden, woensdag wordt echt mooier weer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:55 schreef toxikon het volgende:
Ja dat is kut die regen, ik wil bikini's
In vele uitspraken wel, en nu ben ik niet wijs.Zal er niet op stemmen maar wat jij denkt zegt geert toch ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beelden opnemen voor de samenvatting van afgelopen week, voor zondag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:48 schreef Lesterr het volgende:
1:06
'Wil Philip naar de kamer van de waarheid komen'
1:19
'Wil servio naar de kamer van de waarheid komen'
(Wat een tijden he! )
1:32
'Wil Sofia naar de kamer van de waarheid komen'
1:45
'Wil Gerard naar de kamer van de waarheid komen'
Hee , merken jullie ook op dat er steeds 13 minuten tussen zit?
Neuh, hij is niet links. Die standpunten betekenen helemaal niets. Hij komt niet voor niets van de VVD en de nadruk ligt vooral op moslims/migranten. Maar dit is geen topic voor politieke discussies, sorry.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
In sommige is hij gewoon een blonde Roemer
Alex PvdD? geloof ik niks vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alex partij van de dieren.
Laura VVD maar ze heeft nog nooit gestemd.
Maik ook VVD.
Karim GroenLinks (of D66, hij twijfelde).
Laat het nou net een one-issue partij zijn dan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:58 schreef gniffie het volgende:
pvv is extreem links op het islam gebied na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |