Volgens mij alleen wij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Lesterr het volgende:
Hebben de deelnemers trouwens ook te horen gekregen wat Jurien's geheim was? of alleen wij?
Ik vind het drie keer niks, raar wijf.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef gniffie het volgende:
meer fans van joanna, hoe ze met guido deed, hem gerust stellen etc, nadat ze die foto had gezien maakte haar echt een topwijf
Hij wil wat van jequote:
Jij bent het meeste van ons allen hier geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Ik onthoud dat allemaal niet hoor
Ja, niet mijn type maar vind haar wel leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef gniffie het volgende:
meer fans van joanna, hoe ze met guido deed, hem gerust stellen etc, nadat ze die foto had gezien maakte haar echt een topwijf
Dat was buiten in de tuin???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Jij bent het meeste van ons allen hier geloof ik, en dit soort dingen onthou je niet
. Gister vertelde ze nog hoe ze hem verwent ...
Ik heb geen idee, lees het hier ook maar. Het grootste deel van de tijd staat mijn geluid op de stream die ik wil horen, en daar komt een verhaal over de man van Joanne niet in voor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was buiten in de tuin???
Toen ging ik mijn hond uitlaten en naar bed
joannAquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef Lesterr het volgende:
Was dit nou een clash tussen Cynthia en Joanne
Vaag, maar 127.0.0.1 is je eigen computer, misschien doet je firewall iets?quote:
ik had meteen de gitaar gepakt en hem op z'n rug kapotgeslagenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef StefanKollaart het volgende:
Gerard zingt "hit me baby one more time".
Servio zit inmiddels kwijlend op de bank.
Ik zou t wel fucking grappig vinden als Karim eruit gaat, iedereen blij, en dat ie dan zn gitaartje achter zou laten xdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had meteen de gitaar gepakt en hem op z'n rug kapotgeslagen
maik moet er nu als eerst uit, daarna alexander, daarna guido.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik zou t wel fucking grappig vinden als Karim eruit gaat, iedereen blij, en dat ie dan zn gitaartje achter zou laten xd
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
Het was leuk in de keuken, tot die vieze vent kwam
Ik ben er weg van, over 7 uur werken
Trustequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
richting de koelkastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef StefanKollaart het volgende:
Sharon loopt elke ochtend hard. Niet te zien.
Nog bedankt voor de tip moest alleen de zenderlijst even updatenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef toxikon het volgende:
pass the dutchie to lefthandside pompompom..
hier is het feest hoor
doeg, thx voor alle capsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
goed toch ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef gniffie het volgende:
iedereen die joanna maar alles in haar eentje laat doen
Niet voor wat ik weet, heb ook nergens aangezeten sinds de laatste keer dat ik keek. PC heeft gewoon aangestaan en niet geupdate of zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag, maar 127.0.0.1 is je eigen computer, misschien doet je firewall iets?
Van mij mag Alexander we blijven, vind t wel een aardige gast en is leuk om t Laura lekker lastig te maken. Maik mag er meteen uit. Zie Gerard ook graag gaan, irritante flikker met z'n psychische gave.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
maik moet er nu als eerst uit, daarna alexander, daarna guido.
daarna kan ik niet kiezen
Goed idee!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Wilskracht het volgende:
Tijd voor een geheime opdracht strippoker!!!
streamlock op cam 1 en 2quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
Wie is Servio aan het knippen zag ff een flits op stream ?
dat psychische doet die express, omdat die iedereen zijn nlp boek heeft laten zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Van mij mag Alexander we blijven, vind t wel een aardige gast en is leuk om t Laura lekker lastig te maken. Maik mag er meteen uit. Zie Gerard ook graag gaan, irritante flikker met z'n psychische gave.
Ja kan wel. Blijft alsnog irritant.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
dat psychische doet die express, omdat die iedereen zijn nlp boek heeft laten zien
is al geslotenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
Zal een KvdW komen gezien de streamlocks?
ok, had dat even gemist dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef Lesterr het volgende:
Cynthia: 'Komt dat vast ook op TV. Dat JoannA zo goed haar best doet om zo leuk mogelijk op TV komen, zo schijnheilig he.' En toen ineens STREAMLOCK
Knokpartij ? Joanne die er bovenop duikt en een paar welgemikte vuisten op de neusbrug van Cynthia parkeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef Lesterr het volgende:
Cynthia: 'Komt dat vast ook op TV. Dat JoannA zo goed haar best doet om zo leuk mogelijk op TV komen, zo schijnheilig he.' En toen ineens STREAMLOCK
Nee alleen Laura en Maik waren erbij. En nu moet Laura naar de KvdW?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:00 schreef toxikon het volgende:
[..]
Knokpartij ? Joanne die er bovenop duikt en een paar welgemikte vuisten op de neusbrug van Cynthia parkeerd.
23:00quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:00 schreef Wilskracht het volgende:
Het is daar pas 22.00 dus er is nog hoop
ja? ik ga hem ook eens proberenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:01 schreef gniffie het volgende:
ik ga mijn pc nooit meer uitzetten, die 360 cam is tof. kan ik joanna overal volgen
Niet dusquote:
Nieuwe opdracht sex met vrouw naar keuzequote:
heb hem nog steeds aanstaan vanaf de eerste keer dat je hem postequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:01 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ja? ik ga hem ook eens proberen
snapshotsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:01 schreef gniffie het volgende:
ik ga mijn pc nooit meer uitzetten, die 360 cam is tof. kan ik joanna overal volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |