FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ach ja, er gebeurd geen fuck, maar ik vind dat geouwehoer als achtergrond wel leuk.En af en toe even naar Laura kijken..
2 mmquote:
Ssst! Was al opgelost.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef toxikon het volgende:
Sorry jongens schoot spontaan in paniek toen ik zag staan post 301
Dacht je dat? Of zei ze datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht NU komt het
Aafke gaat tegen Monique zeggen dat ze Philip leuk vind
Dat dacht ik...quote:
Mensen kunnen niet zo goed tegen zelfverklaarde popsterren/gitaarvirtuozen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef Green1 het volgende:
Was er in DGK ook niet een akkefietje met de gitaar van brian?
Aafke heeft een man en 4 kinderen toch? Dacht dat ik haar dat had horen zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht NU komt het
echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Aafke heeft een man en 4 kinderen toch? Dacht dat ik haar dat had horen zeggen
Lol ik zie hem al rondrauzen met die gitaar, hakken heen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
jammer dat Gerard die gitaar gisteren niet is tegengekomen tijdens zijn sloop-werkzaamheden
Nieuw geheim voor Sofia "haal de snaren van die gitaar, jij weet de juiste snaar te raken"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja ik had snacht de snaren eraf gehaald en begraven in de tuin.
Lol, dat hoeft ze al niet meer te doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht NU komt het
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat gitaartje verdient een eigen topic
Met als titel: wat zou jij met het gitaartje willen doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een eigen haardvuurtje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aanbid hier Karim's pengel gitaartje?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
daar zal een hoop vuiligheid gepost gaan wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Aanbid hier Karim's pengel gitaartje?
Hier wel heel erg op te zien, lijkt wel of die vlekken erger worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Robbiedd het volgende:
Geen gejank over d'r ziekte aub. Valt wel erg op zo, weet 99% zeker dat het dat is.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Idd
Eigenlijk moeten ze die stok in Guido's reet drukken en dan schoonmaken.
is ze ziek dan ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Robbiedd het volgende:
Geen gejank over d'r ziekte aub. Valt wel erg op zo, weet 99% zeker dat het dat is.
[ afbeelding ]
Dat is ook. Bij mijn moeder is verhouding bruin - wit bijna andersom (erg overdreven natuurlijk, maar wel veel verder gevorderd).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hier wel heel erg op te zien, lijkt wel of die vlekken erger worden.
Thuiswerkbaan zoeken. Inet van de baas ook nog.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef RobbieBoy het volgende:
nadeel van werken is, dat ik nu pas bij het laatste topic van Dinsdag zit, zucht. Ik moet nodig stoppen met werken, geloof ik;)
Eigenlijk is ze best leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef StefanKollaart het volgende:
Joanna gaat nog even schoonmaken om kwart voor twaalf :p
owja....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Die vlekken ja, pigmentziekte (zeer wss). -> Vitiligo.
mooie tv hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef StefanKollaart het volgende:
Joanna gaat nog even schoonmaken om kwart voor twaalf :p
Schijnt het niet te zijn. Heeft ze in het begin ergens verteld. "Men" (als in; de doktoren) weet niet wat het is zei ze.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Oh, dan lijkt het er ernstig op. Dat het een pigmentziekte is lijkt me duidelijk overigens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Schijnt het niet te zijn. Heeft ze in het begin ergens verteld. "Men" (als in; de doktoren) weet niet wat het is zei ze.
dat ze die vlekken heeft en zo'n sterke persoonlijkheid heeft, maakt haar alleen maar geilerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
is haar geheim ze is schoonmaakster ?quote:
Niet te hopen dat het de ziekte van Jackson is, dan valt je neus er ook nog af...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Schijnt het niet te zijn. Heeft ze in het begin ergens verteld. "Men" (als in; de doktoren) weet niet wat het is zei ze.
Geloof me, die vlekken maken haar niet geilerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef gniffie het volgende:
[..]
dat ze die vlekken heeft en zo'n sterke persoonlijkheid heeft, maakt haar alleen maar geiler
Prima kontquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef henk.jansen het volgende:
Ze heeft zich wel verkleed ondertussen
[ afbeelding ]
Zij kan ook niet rokenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
andersom ook?
Hij zat net te vertellen dat hij niet van rokende mensen hou
niet op die manier he gekkie. maar ze is iig niet een kutwijfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Geloof me, die vlekken maken haar niet geiler.
Dat moet haast wel en voor de gein de zelfstandige uithangen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is haar geheim ze is schoonmaakster ?
keek je net niet toen ze aan het dansen was met maik. schuddende heupen van joannaquote:
Misschien stopt ze welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zij kan ook niet roken. Als in, ze doet het nog niet lang, en niet vaak.
Joah, maar dat was ver weg, en ik ergerde me aan haar schoenenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
keek je net niet toen ze aan het dansen was met maik. schuddende heupen van joanna
Joanne heeft wel een vent.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien stopt ze wel
Maar Philip had ook een klik met Joanna zei hij.... kan hij haar beter nemen
Krijg je dat bij yellowbird?quote:
Ja, ik dacht eerst dat het een nietszeggend mokkel zou zijn, maar ben d'r een leuke bewoner gaan vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |