Volgens mij alleen wij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Lesterr het volgende:
Hebben de deelnemers trouwens ook te horen gekregen wat Jurien's geheim was? of alleen wij?
Ik vind het drie keer niks, raar wijf.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef gniffie het volgende:
meer fans van joanna, hoe ze met guido deed, hem gerust stellen etc, nadat ze die foto had gezien maakte haar echt een topwijf
Hij wil wat van jequote:
Jij bent het meeste van ons allen hier geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Ik onthoud dat allemaal niet hoor
Ja, niet mijn type maar vind haar wel leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef gniffie het volgende:
meer fans van joanna, hoe ze met guido deed, hem gerust stellen etc, nadat ze die foto had gezien maakte haar echt een topwijf
Dat was buiten in de tuin???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Jij bent het meeste van ons allen hier geloof ik, en dit soort dingen onthou je niet
. Gister vertelde ze nog hoe ze hem verwent ...
Ik heb geen idee, lees het hier ook maar. Het grootste deel van de tijd staat mijn geluid op de stream die ik wil horen, en daar komt een verhaal over de man van Joanne niet in voor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was buiten in de tuin???
Toen ging ik mijn hond uitlaten en naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |