Nog bedankt voor de tip moest alleen de zenderlijst even updatenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef toxikon het volgende:
pass the dutchie to lefthandside pompompom..
hier is het feest hoor
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
Het was leuk in de keuken, tot die vieze vent kwam
Ik ben er weg van, over 7 uur werken
doeg, thx voor alle capsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
Het was leuk in de keuken, tot die vieze vent kwam
Ik ben er weg van, over 7 uur werken
goed toch ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef gniffie het volgende:
iedereen die joanna maar alles in haar eentje laat doen
Niet voor wat ik weet, heb ook nergens aangezeten sinds de laatste keer dat ik keek. PC heeft gewoon aangestaan en niet geupdate of zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag, maar 127.0.0.1 is je eigen computer, misschien doet je firewall iets?
Van mij mag Alexander we blijven, vind t wel een aardige gast en is leuk om t Laura lekker lastig te maken. Maik mag er meteen uit. Zie Gerard ook graag gaan, irritante flikker met z'n psychische gave.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
maik moet er nu als eerst uit, daarna alexander, daarna guido.
daarna kan ik niet kiezen
Goed idee!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Wilskracht het volgende:
Tijd voor een geheime opdracht strippoker!!!
streamlock op cam 1 en 2quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
Wie is Servio aan het knippen zag ff een flits op stream ?
dat psychische doet die express, omdat die iedereen zijn nlp boek heeft laten zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Van mij mag Alexander we blijven, vind t wel een aardige gast en is leuk om t Laura lekker lastig te maken. Maik mag er meteen uit. Zie Gerard ook graag gaan, irritante flikker met z'n psychische gave.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |