Snoop Doggquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pharrel eigenlijk. Drop it like it's hot!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef TheZapster het volgende:
Daar kan ik geen punten voor geven![]()
quote:
haar Scouting 4 Girls van eerder deze avond was ook geweldigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
Sow... Wat kan Mama Dikeb een goed nummer verkrachten...
Blijkbaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:00 schreef Qunix het volgende:
Uitzending wordt gewoon afgekapt als ze niet optijd zijn?
Wist je dat niet? Waarom denk je dat nummers zo vaak afgekapt worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:00 schreef Qunix het volgende:
Uitzending wordt gewoon afgekapt als ze niet optijd zijn?
zeker als het een daverende spelshow wordt!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:15 schreef Michie_ het volgende:
Zou leuk zijn als Stenders echt terug komt op de TV met zijn programma.
Vinden toch wel veel mensen, alleen de bazen bovenin niet echt (ze zien het niet).quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:15 schreef Michie_ het volgende:
Zou leuk zijn als Stenders echt terug komt op de TV met zijn programma.
ach, ze kunne het als "kijkradio" diep in de nacht uitzenden en ik ga er voor zitten!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vinden toch wel veel mensen, alleen de bazen bovenin niet echt (ze zien het niet).
hallo nietmeerjarige!quote:
Grappig, heel veel noemen me dus zoquote:
Hallo, stadsgenootquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Grappig, heel veel noemen me dus zo
[..]
Hallo, stadsgenoot
Jij ook! En anders truste!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:31 schreef Qunix het volgende:
Ik ga er vandoor... Nog een prettige voortzetting.
valerie willemsen. ze wil buurmeisje van het jaar owrden.quote:
Kan niets vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
valerie willemsen. ze wil buurmeisje van het jaar owrden.
slaap lekker en handjes boven de dekens!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef CindieY het volgende:
Tijd om te slapen, morgen nog 4 uurtjes werken voor 't echt weekend isTrusten!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef CindieY het volgende:
Sterkte! En trustequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef CindieY het volgende:
Had enkel gegoogled op voor en achternaamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slecht gezocht.....binnen 1 minuuthttp://bm2011.nl/profiel/230/Valerie#gebeurtenissen
slaap lekker!quote:
Byequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 3fm uitgedrukt. ik ga maar eens pitten. om 9u gaat de wekker, mediamarkt bellen voor koelvriescombinatiebezorgtijd (scrabble!).
slaap zacht iedereen!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 3fm uitgedrukt. ik ga maar eens pitten. om 9u gaat de wekker, mediamarkt bellen voor koelvriescombinatiebezorgtijd (scrabble!).
slaap zacht iedereen!
Nah, dan ga ik ook maar, zal morgenvroeg wel weer 1 van de eerste zijn. Moet weer om 8u present zijn hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:04 schreef Allrounder het volgende:
Minthy, ik vrees dat je als enige over blijft. Ik ga ook op één oor.
Pff..kort nachtje zegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, dan ga ik ook maar, zal morgenvroeg wel weer 1 van de eerste zijn. Moet weer om 8u present zijn hier![]()
![]()
Slaap lekker!!
wat niet zeker is kun je over twisten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:52 schreef naatje_1 het volgende:
Tis egoïstisch om te denken dat er geen buitenaards wezen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |