Jij ook! En anders truste!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:31 schreef Qunix het volgende:
Ik ga er vandoor... Nog een prettige voortzetting.
valerie willemsen. ze wil buurmeisje van het jaar owrden.quote:
Kan niets vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
valerie willemsen. ze wil buurmeisje van het jaar owrden.
slaap lekker en handjes boven de dekens!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef CindieY het volgende:
Tijd om te slapen, morgen nog 4 uurtjes werken voor 't echt weekend isTrusten!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef CindieY het volgende:
Sterkte! En trustequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef CindieY het volgende:
Had enkel gegoogled op voor en achternaamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slecht gezocht.....binnen 1 minuuthttp://bm2011.nl/profiel/230/Valerie#gebeurtenissen
slaap lekker!quote:
Byequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 3fm uitgedrukt. ik ga maar eens pitten. om 9u gaat de wekker, mediamarkt bellen voor koelvriescombinatiebezorgtijd (scrabble!).
slaap zacht iedereen!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 3fm uitgedrukt. ik ga maar eens pitten. om 9u gaat de wekker, mediamarkt bellen voor koelvriescombinatiebezorgtijd (scrabble!).
slaap zacht iedereen!
Nah, dan ga ik ook maar, zal morgenvroeg wel weer 1 van de eerste zijn. Moet weer om 8u present zijn hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:04 schreef Allrounder het volgende:
Minthy, ik vrees dat je als enige over blijft. Ik ga ook op één oor.
Pff..kort nachtje zegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, dan ga ik ook maar, zal morgenvroeg wel weer 1 van de eerste zijn. Moet weer om 8u present zijn hier![]()
![]()
Slaap lekker!!
wat niet zeker is kun je over twisten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:52 schreef naatje_1 het volgende:
Tis egoïstisch om te denken dat er geen buitenaards wezen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |