Cheers Cindie! Het GGG hier.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef CindieY het volgende:
Cheers mannen. Wijntje hier, omdat het kan.
Fanta hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef CindieY het volgende:
Cheers mannen. Wijntje hier, omdat het kan.
cherry cokequote:
Ik vind er iig geen hol aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
Is Stenders Late Vermaak een typisch mannenprogramma ofzo? Ik zie al een tijdje geen vrouwen meer mee posten terwijl jullie dubbel liggen van het lachen.
Ik trek al dat geleuter op de late vrijdagavond niet meer. Muziek wil ik!quote:
Ik wil Stenders gewoon weer terug naar 12 tot 2, dan kan ik tenminste luisteren naar het gelul en er om lachen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja, je moet je er gewoon op in stellen.
ik niet ,dan luister ik nooit. ik vind dit tijdstip geweldig. ff de ballen uit mn string lachen om Stenders en zn mattiesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil Stenders gewoon weer terug naar 12 tot 2, dan kan ik tenminste luisteren naar het gelul en er om lachen.
Echt hoor, na een week studie + werk ben ik te gesloopt op vrijdagavond om ook nog maar enigszins iets op te pikken. Ik lees al jullie posts + alle lachindicaties en dan zit ik hier van: wat mis ik?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet ,dan luister ik nooit. ik vind dit tijdstip geweldig. ff de ballen uit mn string lachen om Stenders en zn matties
ik weet het niet. tis een soort onderbuikgevoel denk ik. ik vind Stenders echt een radiogod.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt hoor, na een week studie + werk ben ik te gesloopt op vrijdagavond om ook nog maar enigszins iets op te pikken. Ik lees al jullie posts + alle lachindicaties en dan zit ik hier van: wat mis ik?
Ja, ik ook, maar dan dus wel tussen de middagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet het niet. tis een soort onderbuikgevoel denk ik. ik vind Stenders echt een radiogod.
Dan denk ik toch dat het voornamelijk mannen praat/ humor is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt hoor, na een week studie + werk ben ik te gesloopt op vrijdagavond om ook nog maar enigszins iets op te pikken. Ik lees al jullie posts + alle lachindicaties en dan zit ik hier van: wat mis ik?
mmm, ok....nee, voor mij is het een hele fijne opvulling vd vrijdagavondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar dan dus wel tussen de middag
en dat lukt alleen de 3FM-vrijdagavondquote:
Was 't maar al zaterdagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef Allrounder het volgende:
Zie net een tweet voorbij komen: Sense of Dance #3FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |