Wut.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:30 schreef msnk het volgende:
Tyfstraal s op dan als het je niets boeit
Donder eens op met je overkill aanquote:Op maandag 21 februari 2011 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, wedden dat Gijp weer met een van zijn stokpaardjes komt:
- Manolev
- 4de man
- Maar Johan
- Hamstrings
- Kleine mannetje
- Gullit˛
Ja, ongetwijfeld. Maar die Gijp, je kunt gewoon niet naar hem luisteren zonder te lachen. Al leest hij voor uit een VWO schoolboek.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Donder eens op met je overkill aan-smileys zeg. Tering
.
Denk het ookquote:Op maandag 21 februari 2011 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ongetwijfeld. Maar die Gijp, je kunt gewoon niet naar hem luisteren zonder te lachen. Al leest hij voor uit een VWO schoolboek.
Ik ben volwassen.˛
Ik studeerquote:Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Smoofie, in al jouw volwassenheid, zit je nou op school? Of heb je een verse kantoorbaan?
Ook 1500 netto in de maand?˛
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Smoofie, in al jouw volwassenheid, zit je nou op school? Of heb je een verse kantoorbaan?
Ook 1500 netto in de maand?˛
Ok, respect.quote:
Neequote:Op maandag 21 februari 2011 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, respect.
Heb je geen problemen met de verleidelijkheid van Fok? M.a.w.: ben je gedisciplineerd genoeg om van Fok! af te blijven wanneer je moet blokken?˛
Slimme boy dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Nooit gehad, VWO was zó makkelijk dat ik nooit discpline heb geleerd voor huiswerk
˛
Nee joh, VWO is overrated. Je moet gewoon kunnen denken en begrijpenquote:
V.d. Linden zal wel niet meer komen omdat V.d. Gijp dat blijkbaar niet meer wil, en Genee was er ook niet erg enthousiast over achteraf.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alleen Schelvis leverde heel af en toe een journalistieke bijdrage. Een die gebaseerd is op hoor en wederhoor.
Gijp en Derksen weer hun vaste retoriek. Bah.
Vergeleken met de uitzending met Frenk vd Linden (die een professional is in het onderuit halen van vastgeroeste stellingen) was dit 10x oninteressanter.
Waar haal je deze wijsheid vandaan, vraag ik me dan af.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
V.d. Linden zal wel niet meer komen omdat V.d. Gijp dat blijkbaar niet meer wil, en Genee was er ook niet erg enthousiast over achteraf.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
V.d. Linden zal wel niet meer komen omdat V.d. Gijp dat blijkbaar niet meer wil, en Genee was er ook niet erg enthousiast over achteraf.
Waar zijn deze uitspraken gedaan?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Klopt, al moet hij niet meer doen alsof hij nog nooit voetbal heeft gekeken. Zodat hij op ALLES verbaasd kan reageren inclusief de tegenspraak, maar voor de rest vond ik het hem ook prima doen hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alleen Schelvis leverde heel af en toe een journalistieke bijdrage. Een die gebaseerd is op hoor en wederhoor.
Gijp en Derksen weer hun vaste retoriek. Bah.
Vergeleken met de uitzending met Frenk vd Linden (die een professional is in het onderuit halen van vastgeroeste stellingen) was dit 10x oninteressanter.
Dat is inderdaad een techniek van hem die hij ook in zijn andere interviews veel toepast. Je hebt gelijk dat je dat niet eeuwig vol kunt houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, al moet hij niet meer doen alsof hij nog nooit voetbal heeft gekeken. Zodat hij op ALLES verbaasd kan reageren inclusief de tegenspraak, maar voor de rest vond ik het hem ook prima doen hoor.
En terecht! overigens durf ik te wedden dat Dijkstra er wel wat goeds in weet te vinden, omdat Derksen het veroordeeldquote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zit al klaar voor het Toivonen bashen van Johan
Als ze het voor de miljardste keer weer over 'Van den Boog' of 'Bas Dost is een topper' gaan hebben lijkt me zelfs die show van jou een beter alternatief.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als Gijpie weer een ingestudeerd verhaal over een vierde danwel vijfde man op gaat zitten dreunen zettik um op iCarly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |