Tuurlijk zijn er mensen die meer dan 50 euro uitgeven aan een kledingstuk. Persoonlijk vind ik dat idd belachelijk en waarom zou ik er mee moeten leven als het toch mijn geld niet is?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:03 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die meer uitgeven dan 50 euro aan 1 kledingstuk.
Iedereen is anders op dat gebied, leer er mee leven, of je moet er serieus last van hebben dat hij 50 euro heeft uit gegeven aan een shirt dat erg handig is met sporten.
JIj vind meer dan 50e betalen voor en spijkerbroek, jas of schoenen belachelijk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er mensen die meer dan 50 euro uitgeven aan een kledingstuk. Persoonlijk vind ik dat idd belachelijk en waarom zou ik er mee moeten leven als het toch mijn geld niet is?
Daarbij, een beetje rond kutten hier op het forum moet kunnen, dat jij het ernstig serieus neemt is eigenlijk best om te gieren
Ik zie er geen in problemen om wat meer geld uit te geven om er goed uit te zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er mensen die meer dan 50 euro uitgeven aan een kledingstuk. Persoonlijk vind ik dat idd belachelijk en waarom zou ik er mee moeten leven als het toch mijn geld niet is?
Daarbij, een beetje rond kutten hier op het forum moet kunnen, dat jij het ernstig serieus neemt is eigenlijk best om te gieren
Nee, maar wel voor een t-shirt of shirtjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
JIj vind meer dan 50e betalen voor en spijkerbroek, jas of schoenen belachelijk?
Daag Vronsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:17 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik zie er geen in problemen om wat meer geld uit te geven om er goed uit te zien.
()
haha jij loopt ook regelmatig zonder broek aan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor een t-shirt of shirtje
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet aan de 50 euro kom voor een spijkerbroek.
Voor jas of schoenen doe ik het overigens wel, maar dat zijn 2 dingen die je in feite dagelijks draagt.
Nee, zoiets heet gewoon goed en slim shoppen.. als ik een broek in de aanbieding koop voor 30 euro of 40 euro.. ben ik trots..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:20 schreef m.k het volgende:
[..]
haha jij loopt ook regelmatig zonder broek aan?
mijn broek was 120 euro, maar ook daarvoor geld dat ik liever een broek heb die lekker zit en wat langer heel blijftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, zoiets heet gewoon goed en slim shoppen.. als ik een broek in de aanbieding koop voor 30 euro of 40 euro.. ben ik trots...
Dat laatste zinnetje is echt lulkoek gewoon "dat het lekker zit en er langer mee doe".quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:25 schreef m.k het volgende:
[..]
mijn broek was 120 euro, maar ook daarvoor geld dat ik liever een broek heb die lekker zit en wat langer heel blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje is echt lulkoek gewoon "dat het lekker zit en er langer mee doe".
Een broek koop je niet als die al met passen niet lekker zit... Daarbij koop ik geen broeken die geen kwaliteit bezitten. Het wil niet meteen zeggen dat als een broek 30 euro is, het geen goeie broek is! Het enige verschil tussen jou broek van 120 euro is dat er levi op staat en bij mij een onbekend merk
.
honnepon, ik heb het niet over een spijkerbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Wel!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:32 schreef m.k het volgende:
[..]
honnepon, ik heb het niet over een spijkerbroek
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:25 schreef m.k het volgende:
[..]
mijn broek was 120 euro, maar ook daarvoor geld dat ik liever een broek heb die lekker zit en wat langer heel blijft
Strakke leren broek dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:32 schreef m.k het volgende:
[..]
honnepon, ik heb het niet over een spijkerbroek
Dan kom je erbij niet meer inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
waar zie jij het woord "spijker"staan ?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:34 schreef m.k het volgende:
[..]
waar zie jij het woord "spijker"staan ?
niet als de broek gemaakt is om niet kapot te gaan bij het minstequote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Wtf.. ook al was het een linnen broek! Geld hetzelfde!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:35 schreef m.k het volgende:
[..]
niet als de broek gemaakt is om niet kapot te gaan bij het minste
het is een wandel/outdoor broek, jeezzzquote:
ideaal!! dan kan ik 8 jaar met een t-shirtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:40 schreef AchJa het volgende:
Als militair heb je iig het voordeel dat je burgerkleding amper slijt.
Zeker gevoerd leer en geïmpregneerd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:50 schreef Vronsky het volgende:
Ach, je kan ook net zoals ik 400 uitgeven aan een broek voor op de motor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |