nee hoor, ga jij nou maar achterlijk dure en onhandige stukjes touw kopen die voor schoenen moeten doorgaanquote:
Waar heb jij het nou weer over???quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:28 schreef m.k het volgende:
[..]
nee hoor, ga jij nou maar achterlijk dure en onhandige stukjes touw kopen die voor schoenen moeten doorgaan
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over???
Niet iedereen stinkt een uur in de wind als diegene zweet.quote:
...Ik zie hier geen probleem, waarom absurd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:33 schreef Vortix het volgende:
[..]
Hahaha, moet goedkomen inderdaadDat vrouwvolk viel me ook al op ja. We liepen na IP even met de groep de stad in om een pilsje te gaan drinken, kijken we naar binnen bij een of andere bar, alleen maar vrouwen. Absurd.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Niet iedereen stinkt een uur in de wind als diegene zweet.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
En nu alleen maar dit doen... gewoon antwoord geven op de vraag kan ook
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:20 schreef m.k het volgende:
dat ding is speciaal ontwikkeld om 20 dagen niet te stinkenlos daarvan is ie gewoon degelijk
Jongen.. je bent echt uit je nek aan het lullen. Je roept iets over stomme veters, die ik niet gekocht heb... Jij hebt ondertussen nog steeds een zogenaamd niet stinkend t-shirt van 50 euro gekochtquote:
Het is een stuk minder dan vroeger. Ik zie het zo nu en dan ook wel gebeuren, maar dat er complete verhuizingen etc. gedaan worden heb ik de laatste 10 jaar niet meer meegemaakt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:53 schreef Esses het volgende:
@achja, hoeveel ik er in dienstvoertuigen boodschappen zie doen etc.
Er zitten hier anders mensen die zonder blikken of blozen verkondigen dat ze hun jasje misschien een paar keer gewassen hebben in 3 jaar tijd...quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het is meer het feit dat ik het wel bij jou zou verwachten...
generalisatie, bah!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zitten hier anders mensen die zonder blikken of blozen verkondigen dat ze hun jasje misschien een paar keer gewassen hebben in 3 jaar tijd...
Hey, als hij zo'n shirt wilt kopen, laat hem dan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jongen.. je bent echt uit je nek aan het lullen. Je roept iets over stomme veters, die ik niet gekocht heb... Jij hebt ondertussen nog steeds een zogenaamd niet stinkend t-shirt van 50 euro gekocht
voor een overhemd zou ik dat normaal vinden, maar voor een t-shirt idd aan de hoge kant.quote:
Wie zegt dat ik mijn mening er niet over mag geven...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:52 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hey, als hij zo'n shirt wilt kopen, laat hem dan.
Ik heb echt een kast vol met godsgruwelijk dure shirts van famous stars and straps liggen
quote:
Ha! Ben niet de enigequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
voor een overhemd zou ik dat normaal vinden, maar voor een t-shirt idd aan de hoge kant.
Ik ken vrouwen die meer uitgeven dan 50 euro aan 1 kledingstukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mijn mening er niet over mag geven...
[..]
[..]
Ha! Ben niet de enige
Uh, nee. (PX, buitenland, etc...)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:03 schreef m.k het volgende:
alsof jullie nog nooit onzinnige prijzen betaald hebben voor kleding
geen beschikking toequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |