Nee, ik kan het echt niet opbrengen om met dit pijnlijke lichaam vandaag te gaan hardlopenquote:
Whehe.. neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:42 schreef hoogvlieger het volgende:
iemand trouwens nog plek in zn achtertuin?
http://www.edisposals.com(...)4dn&JumpTo=OfferList
Hahaha, moet goedkomen inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Was bij ons hetzelfde. Liep dr bij ons ook een met een onverstaanbaar Limburgs accent. Ga eens hollands praten was het dan. Gewoon asap met zn allen kroegtocht in Breda doen dan komt alles goed (dr loopt trouwens een ontiegelijke hoeveelheid lekker vrouwvolk in breda
), en ga trouwens een keer langs bij Opa's en zeg dan dat je van de KMA bent. Krijg je hele verhalen over zn diensttijd in Turkije
Oeh lekker! Maar waarschijnlijk vandaag alleen maar bier en mijn heerlijke stoofpot... met Cobra op bezoek!quote:
Heb je altijd gaten in je shirts dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:46 schreef m.k het volgende:
zo ik heb weer een paar T-shirt in plaats van gatenkaas
ik koop altijd t-shirts van 5 euro en loop er mee totdat ze uit elkaar vallen, Heb er nu een van 50 euro en 2 van 5 euroquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heb je altijd gaten in je shirts dan?
Een t-shirt van 50 euro!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:49 schreef m.k het volgende:
[..]
ik koop altijd t-shirts van 5 euro en loop er mee totdat ze uit elkaar vallen, Heb er nu een van 50 euro en 2 van 5 euro
ik kan er wel 20 dagen mee lopen zonder te wassenquote:
Ff serieus... wie koopt er een nu een t-shirt van 50 euro?!?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef m.k het volgende:
[..]
ik kan er wel 20 dagen mee lopen zonder te wassen
ik loop er op zijn minst 4 jaar mee. vrouwen kopen altijd 5 shirts van 10 euro en dragen er dan maar eentje voor 3 keer ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ff serieus... wie koopt er een nu een t-shirt van 50 euro?!?!![]()
Vrouwen?? Ik ben niet zoals alle andere vrouwen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:55 schreef m.k het volgende:
[..]
ik loop er op zijn minst 4 jaar mee. vrouwen kopen altijd 5 shirts van 10 euro en dragen er dan maar eentje voor 3 keer ofzo
ik heb geen zin om ieder jaar nieuwe dingen te gaan zoekenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vrouwen?? Ik ben niet zoals alle andere vrouwen.
Dan nog, doe ik liever mocht ik een shirtje van 10 euro kopen, liever een jaar mee dan 5 jaar lang in dezelfde outfit lopen.... Maarja, mannen + shoppen + mode...
Kan ik me voorstellen, dat lijkt mij ook niet altijd even makkelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:58 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ja hoor, het enige waar ik een beetje moeite mee heb is de knop omzetten. Het is even een heel andere cultuur waar ik me weken aan een stuk in bevind in vergelijking met die waar ik eerst in zat, en dat zorgt voor (kleine) irritaties over en weer, maar ik denk dat die naar verloop van tijd wel weggaan.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:04 schreef m.k het volgende:
[..]
ik heb geen zin om ieder jaar nieuwe dingen te gaan zoekenvrouwen
mijn 50 euro kostende t shirt stink nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:16 schreef Maitje het volgende:
[..]Wacht maar tot je een vriendin hebt
Niet als die net gewassen is neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:18 schreef m.k het volgende:
[..]
mijn 50 euro kostende t shirt stink niet
Woehaaaa!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:20 schreef m.k het volgende:
dat ding is speciaal ontwikkeld om 20 dagen niet te stinkenlos daarvan is ie gewoon degelijk
jawelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Woehaaaa!!!![]()
Dat geloof je toch niet?
Denk je niet dat ze je alsnog buiten de deur zal zetten als je dat ding 20 dagen achter elkaar draagt, ondanks dat het niet stinkt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:20 schreef m.k het volgende:
dat ding is speciaal ontwikkeld om 20 dagen niet te stinkenlos daarvan is ie gewoon degelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |