gekke dingen. nou ik ga ook maar eens proberen te slapenquote:
Jep. Een slordige 48 uur ben ik weer van mezelf. Nu lekker slapies doen in mijn eigenste tweepersoons bed na een welverdiend avondje pilsenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hé, je leeft nog. Ze hebben je weer vrijgelaten?
Ik had een vrouwelijke sportinstructeurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
@sportdinges Neef van mij geeft er les + goeie vriend van hem
quote:@kontdinges wat heb jij allemaal in amsterdam gedaan?
Vermaak je je een beetje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:53 schreef Vortix het volgende:
[..]
Jep. Een slordige 48 uur ben ik weer van mezelf. Nu lekker slapies doen in mijn eigenste tweepersoons bed na een welverdiend avondje pilsen
Welterusten
Ja hoor, het enige waar ik een beetje moeite mee heb is de knop omzetten. Het is even een heel andere cultuur waar ik me weken aan een stuk in bevind in vergelijking met die waar ik eerst in zat, en dat zorgt voor (kleine) irritaties over en weer, maar ik denk dat die naar verloop van tijd wel weggaan.quote:
Woeiiiquote:
1 3/4 uur. 1537 ben ik er.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woeiii
Hoe lang is de reistijd?
Prima!quote:
Was bij ons hetzelfde. Liep dr bij ons ook een met een onverstaanbaar Limburgs accent. Ga eens hollands praten was het danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:58 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ja hoor, het enige waar ik een beetje moeite mee heb is de knop omzetten. Het is even een heel andere cultuur waar ik me weken aan een stuk in bevind in vergelijking met die waar ik eerst in zat, en dat zorgt voor (kleine) irritaties over en weer, maar ik denk dat die naar verloop van tijd wel weggaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |