En dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:05 schreef kahaarin het volgende:
Lol@code, misschien toch een beter plan om dat via PM/DM te doen, er wordt vast meegelezen.![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? De TT klopt. Hij is ingelicht dat zijn vriendin de misse/geheim oke vindt.Maar ik moest toch iets verzinnen. Het waren geen aannames, users zeiden dat hij dat had gezegd net.
hmm volgens mij zo geregeld met een regeltje code (1 ipnummer per 1,50 ) maar dat zal ik ze niet vertellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welnee, dat systeem kunnen ze niet nu even aanpassen
Voor in de toekomst, als je dit hier zo prominent neerflikkert dan maak je slapende honden wakker.quote:
doet ut niet bij mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://pizzalucht.com/yellow.html
Hij zei dat er anders wel een klik was hoor. Ze kunnen het wel oke vinden, maar er is geen seksuele klik, dat hoeft toch ook niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef Lyza666 het volgende:
Hij heeft gewoon de pest in over dat opgedragen geheim. Logisch. Totáál geen klik tussen hem en Laura.
Werkt alleen nog als hij nog aan stondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://pizzalucht.com/yellow.html
Guido noemde net Servio ook als eerste van de vijf mensen met wie hij in het huis wil overblijven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef gniffie het volgende:
servio die van guido's bord eet, het begin van echte liefde?
Krijg ik straks een mms'je van de stem.. Beste Green1, je overtreedt de regelsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor in de toekomst, als je dit hier zo prominent neerflikkert dan maak je slapende honden wakker.
jawel...maar het is vrijdagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
hmm volgens mij zo geregeld met een regeltje code (1 ipnummer per 1,50 ) maar dat zal ik ze niet vertellen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik geef bepaalde users hier de schuld van mijn TT.
Ja dat zégt hij. Maar als ik ze zo zie, zie ik eerder irritatie en afstand dan een klik. Maar goed, da's enkel een mening/gok.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zei dat er anders wel een klik was hoor. Ze kunnen het wel oke vinden, maar er is geen seksuele klik, dat hoeft toch ook niet?
Waar komt dit dan vandaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guido heeft een issue thuis, en heeft er met de productie over gesproken.
Hoe werkt het dan? Bij mij staat ie nog aan namelijk, en ik krijg ook geen beeld..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Werkt alleen nog als hij nog aan stond
Wil je dan niet gewoon een Secret Story sticker?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef anniccck het volgende:
Ik zou trouwens best wel zo'n Secret Story petje willen hebbenOok al is het gewoon een sticker die erop zit
Ik las wat ik nu hierboven post. Mijn conclusie is niet vreemd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je beter lezen en niet te snel conclusies trekken
eens strawberry, ze hebben niet gezegd dat ze sex moeten hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zei dat er anders wel een klik was hoor. Ze kunnen het wel oke vinden, maar er is geen seksuele klik, dat hoeft toch ook niet?
Dat sloeg op dat hij net vertelde aan Joanna waarom hij gisteren moest huilen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat Guido info heeft over zijn vriendins goedkeuren heeft toch niets met een issue te maken? :
[..]
Waar komt dit dan vandaan?
Ohw, het gaat dus wel op code?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Werkt alleen nog als hij nog aan stond
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef gniffie het volgende:
die giga-guido op die yellow stream. met zijn grote armen en bord en bestek
Oh ja dat klopt wel, want die petjes bestaan helemaal niet :'Dquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wil je dan niet gewoon een Secret Story sticker?.
Ik denk niet dat hij daarover is ingelicht hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? De TT klopt. Hij is ingelicht dat zijn vriendin de misse/geheim oke vindt.Maar ik moest toch iets verzinnen. Het waren geen aannames, users zeiden dat hij dat had gezegd net.
Lol! Het gaat niet enkel om jou en jouw code maar gewoon voor in het vervolg, 10 tegen 1 dat ze dit gat nu gaan dichten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Green1 het volgende:
[..]
Krijg ik straks een mms'je van de stem.. Beste Green1, je overtreedt de regels
is wel een leuke opdrachtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eens strawberry, ze hebben niet gezegd dat ze sex moeten hebben
Ja, dit heb ik er van gemaakt in de streamverslagen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat sloeg op dat hij net vertelde aan Joanna waarom hij gisteren moest huilen.
Hij gaat Joanna natuurlijk niet aan de neus hangen, wat de werkelijke reden was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De hond zal wel dood zijn of de goudvis ondersteboven in de kom.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Nogmaals:
Hij had net een gesprek met Joanna, daar kwam het huilen van gister aan bod
guido vertelde dat het te maken had met een situatie bij hem thuis, maar niks met hemzelf
Behalve Alexquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is wel een leuke opdracht![]()
Beste Laura, je moet sex hebben met 1 van je bewoners, hiermee verdien je 1000 euro
Ach joh, bij DGK was Amanda op een gegeven moment ook zwanger toch? Maakt niets uit, hij is toch zo weer vol.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las wat ik nu hierboven post. Mijn conclusie is niet vreemd.
Nou, dan is hij toch ingelicht of niet? Dat het om een issue thuis gaat lijkt me wat anders dan wat we tot nu toe dachten. Maar ja laat maar, ik snap er niet veel meer van nu. Tegenstijdige berichten...jammer dat ik het heb gemist.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vandaar dus dat het vermoeden er is dat hij is ingelicht over die foto's en daarom moest huilen gisteravond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij gaat Joanna natuurlijk niet aan de neus hangen, wat de werkelijke reden was.
ja, je kunt sofia evt. om tips vragenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is wel een leuke opdracht![]()
Beste Laura, je moet sex hebben met 1 van je bewoners, hiermee verdien je 1000 euro
en guidoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, je kunt sofia evt. om tips vragen
Dat is geen missie meer. Het moet wel een beetje een uitdaging blijven.quote:
Dat zeg ik toch de hele tijd al? Pffff....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vandaar dus dat het vermoeden er is dat hij is ingelicht over die foto's en daarom moest huilen gisteravond.
Dat was mijn idee ook, dat anderen het verdraaien alsof hij het zelf gezegd zou hebben is hun probleem.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vandaar dus dat het vermoeden er is dat hij is ingelicht over die foto's en daarom moest huilen gisteravond.
Dat was het. Daarom dacht ik dus dat hij het over die foto's had.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef Darklight het volgende:
en de situatie 'was niet leuk, maar ook niet heel erg', aldus guido
Ben het met je eens, dat was vast de reden, maar dat gaat hij daar niemand aan zijn/haar neus hangen denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch de hele tijd al? Pffff....
het kan ook zijn dat z'n opa in het ziekenhuis ligtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef Darklight het volgende:
en de situatie 'was niet leuk, maar ook niet heel erg', aldus guido
of zijn vader heeft zijn 'bedrijfje' tijdelijk overgenomenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat z'n opa in het ziekenhuis ligt![]()
Pas op, dan krijgt ie Gerard achter zich aan!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat z'n opa in het ziekenhuis ligt![]()
Ook dat zei ik alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben het met je eens, dat was vast de reden, maar dat gaat hij daar niemand aan zijn/haar neus hangen denk ik.
wat voor een shot ???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
kut was te laat met shot van Guido
Ja ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
kut was te laat met shot van Guido
Sommige dingen moet je hier een paar keer herhalen voordat het duidelijk isquote:
ja, daarom zegt ie het ook niet, en heeft het over issues. Maarja, hij heeft geen geheime map gekregen, hij heeft alleen een paar leuke foto's op internetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pas op, dan krijgt ie Gerard achter zich aan!.
Ik bevestig slechts het idee dat je gelijk hebt.quote:
doe is meer van joannaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:16 schreef anniccck het volgende:
Dan maar weer een mooie van Philip en dan stop ik met de caps voor vandaagNiet dat het er zoveel waren ofzo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |