En dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:05 schreef kahaarin het volgende:
Lol@code, misschien toch een beter plan om dat via PM/DM te doen, er wordt vast meegelezen.![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? De TT klopt. Hij is ingelicht dat zijn vriendin de misse/geheim oke vindt.Maar ik moest toch iets verzinnen. Het waren geen aannames, users zeiden dat hij dat had gezegd net.
hmm volgens mij zo geregeld met een regeltje code (1 ipnummer per 1,50 ) maar dat zal ik ze niet vertellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welnee, dat systeem kunnen ze niet nu even aanpassen
Voor in de toekomst, als je dit hier zo prominent neerflikkert dan maak je slapende honden wakker.quote:
doet ut niet bij mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://pizzalucht.com/yellow.html
Hij zei dat er anders wel een klik was hoor. Ze kunnen het wel oke vinden, maar er is geen seksuele klik, dat hoeft toch ook niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef Lyza666 het volgende:
Hij heeft gewoon de pest in over dat opgedragen geheim. Logisch. Totáál geen klik tussen hem en Laura.
Werkt alleen nog als hij nog aan stondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://pizzalucht.com/yellow.html
Guido noemde net Servio ook als eerste van de vijf mensen met wie hij in het huis wil overblijven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef gniffie het volgende:
servio die van guido's bord eet, het begin van echte liefde?
Krijg ik straks een mms'je van de stem.. Beste Green1, je overtreedt de regelsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor in de toekomst, als je dit hier zo prominent neerflikkert dan maak je slapende honden wakker.
jawel...maar het is vrijdagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
hmm volgens mij zo geregeld met een regeltje code (1 ipnummer per 1,50 ) maar dat zal ik ze niet vertellen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik geef bepaalde users hier de schuld van mijn TT.
Ja dat zégt hij. Maar als ik ze zo zie, zie ik eerder irritatie en afstand dan een klik. Maar goed, da's enkel een mening/gok.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zei dat er anders wel een klik was hoor. Ze kunnen het wel oke vinden, maar er is geen seksuele klik, dat hoeft toch ook niet?
Waar komt dit dan vandaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guido heeft een issue thuis, en heeft er met de productie over gesproken.
Hoe werkt het dan? Bij mij staat ie nog aan namelijk, en ik krijg ook geen beeld..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Werkt alleen nog als hij nog aan stond
Wil je dan niet gewoon een Secret Story sticker?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef anniccck het volgende:
Ik zou trouwens best wel zo'n Secret Story petje willen hebbenOok al is het gewoon een sticker die erop zit
Ik las wat ik nu hierboven post. Mijn conclusie is niet vreemd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je beter lezen en niet te snel conclusies trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |