Lees, Kijk en luister af en toe isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden om te huilen dan.
En apart dat de stem dat wel vertelt, maar ondertussen niets over de gelekte info/foto's. Lijkt me ook niet dat die vriendin het dan daar niet over gaat hebben, maar wel over het stomme geheim tussen Laura en Guido.
Of het kan die vriendin niets meer schelen door de gelekte info/foto's
Ze hebben elkaar nog amper aangeraakt tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:00 schreef beaverhausen het volgende:
Die vriendin van Guido zien of horen we de rest van het programma niet meer.
ow okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
daatr had Guido het net met Joanna over en ging dus over gisteren.
TT is verwarrend nu zo
Jullie halen hier echt alles door elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar nog amper aangeraakt toch?
Ohw, er is nu een gratis versiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef Green1 het volgende:
[..]
Mja, ik was benieuwd hoe dat in zijn werk ging... ik vind live webcams wel leuk, die je zelf kan besturen weet je wel, dus wilde dit wel eens proberen.
ja, dan wordt ik er zelf dalijk uitgepleurdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef HiDiHo het volgende:
Codes posten graag, dan heeft iedereen plezier van je 1,50
Daarom vermoeden sommigen dus ook dat Guido gisteren is ingelicht over de foto's en dat hij daarom moest huilen en dat vandaag bedoelde met problemen in zijn thuissituatie. Maar dat is giswerk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden om te huilen dan.
En apart dat de stem dat wel vertelt, maar ondertussen niets over de gelekte info/foto's. Lijkt me ook niet dat die vriendin het dan daar niet over gaat hebben, maar wel over het stomme geheim tussen Laura en Guido.
Of het kan die vriendin niets meer schelen door de gelekte info/foto's
Idd. Aannamens van andere zomaar bevestigen in een ttquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Jullie halen hier echt alles door elkaar.
Dat doe ik ook. Ik dacht hey, er is iets nieuws aan de hand.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Lees, Kijk en luister af en toe is
Nee hij heeft dat zelf gezegd, het is alleen niet nu gebeurd, maar gisteravond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Aannamens van andere zomaar bevestigen in een tt
Hoezo? De TT klopt. Hij is ingelicht dat zijn vriendin de misse/geheim oke vindt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Aannamens van andere zomaar bevestigen in een tt
Welnee, dat systeem kunnen ze niet nu even aanpassenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef Green1 het volgende:
[..]
ja, dan wordt ik er zelf dalijk uitgepleurd
we hebben net met z'n allen op de code van Benny gezetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ehm... neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef Green1 het volgende:
[..]
TT was dan een beetje voorbarigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik dacht hey, er is iets nieuws aan de hand.
Maar dit ging dus over hetzelfde wat gister ook al speelde...over de missie/geheim.
Ah op die manier...dan loog hij dus tegen Laura over waarover het ging. Kwam ook nogal kort en onduidelijk in de uitzending vandaag trouwens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daarom vermoeden sommigen dus ook dat Guido gisteren is ingelicht over de foto's en dat hij daarom moest huilen en dat vandaag bedoelde met problemen in zijn thuissituatie. Maar dat is giswerk.
En dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:05 schreef kahaarin het volgende:
Lol@code, misschien toch een beter plan om dat via PM/DM te doen, er wordt vast meegelezen.![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? De TT klopt. Hij is ingelicht dat zijn vriendin de misse/geheim oke vindt.Maar ik moest toch iets verzinnen. Het waren geen aannames, users zeiden dat hij dat had gezegd net.
hmm volgens mij zo geregeld met een regeltje code (1 ipnummer per 1,50 ) maar dat zal ik ze niet vertellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welnee, dat systeem kunnen ze niet nu even aanpassen
Voor in de toekomst, als je dit hier zo prominent neerflikkert dan maak je slapende honden wakker.quote:
doet ut niet bij mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://pizzalucht.com/yellow.html
Hij zei dat er anders wel een klik was hoor. Ze kunnen het wel oke vinden, maar er is geen seksuele klik, dat hoeft toch ook niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef Lyza666 het volgende:
Hij heeft gewoon de pest in over dat opgedragen geheim. Logisch. Totáál geen klik tussen hem en Laura.
Werkt alleen nog als hij nog aan stondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://pizzalucht.com/yellow.html
Guido noemde net Servio ook als eerste van de vijf mensen met wie hij in het huis wil overblijven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef gniffie het volgende:
servio die van guido's bord eet, het begin van echte liefde?
Krijg ik straks een mms'je van de stem.. Beste Green1, je overtreedt de regelsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor in de toekomst, als je dit hier zo prominent neerflikkert dan maak je slapende honden wakker.
jawel...maar het is vrijdagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
hmm volgens mij zo geregeld met een regeltje code (1 ipnummer per 1,50 ) maar dat zal ik ze niet vertellen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik geef bepaalde users hier de schuld van mijn TT.
Ja dat zégt hij. Maar als ik ze zo zie, zie ik eerder irritatie en afstand dan een klik. Maar goed, da's enkel een mening/gok.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zei dat er anders wel een klik was hoor. Ze kunnen het wel oke vinden, maar er is geen seksuele klik, dat hoeft toch ook niet?
Waar komt dit dan vandaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guido heeft een issue thuis, en heeft er met de productie over gesproken.
Hoe werkt het dan? Bij mij staat ie nog aan namelijk, en ik krijg ook geen beeld..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Werkt alleen nog als hij nog aan stond
Wil je dan niet gewoon een Secret Story sticker?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef anniccck het volgende:
Ik zou trouwens best wel zo'n Secret Story petje willen hebbenOok al is het gewoon een sticker die erop zit
Ik las wat ik nu hierboven post. Mijn conclusie is niet vreemd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je beter lezen en niet te snel conclusies trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |