Dat is geen missie meer. Het moet wel een beetje een uitdaging blijven.quote:
Dat zeg ik toch de hele tijd al? Pffff....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vandaar dus dat het vermoeden er is dat hij is ingelicht over die foto's en daarom moest huilen gisteravond.
Dat was mijn idee ook, dat anderen het verdraaien alsof hij het zelf gezegd zou hebben is hun probleem.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vandaar dus dat het vermoeden er is dat hij is ingelicht over die foto's en daarom moest huilen gisteravond.
Dat was het. Daarom dacht ik dus dat hij het over die foto's had.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef Darklight het volgende:
en de situatie 'was niet leuk, maar ook niet heel erg', aldus guido
Ben het met je eens, dat was vast de reden, maar dat gaat hij daar niemand aan zijn/haar neus hangen denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch de hele tijd al? Pffff....
het kan ook zijn dat z'n opa in het ziekenhuis ligtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef Darklight het volgende:
en de situatie 'was niet leuk, maar ook niet heel erg', aldus guido
of zijn vader heeft zijn 'bedrijfje' tijdelijk overgenomenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat z'n opa in het ziekenhuis ligt![]()
Pas op, dan krijgt ie Gerard achter zich aan!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat z'n opa in het ziekenhuis ligt![]()
Ook dat zei ik alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben het met je eens, dat was vast de reden, maar dat gaat hij daar niemand aan zijn/haar neus hangen denk ik.
wat voor een shot ???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
kut was te laat met shot van Guido
Ja ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
kut was te laat met shot van Guido
Sommige dingen moet je hier een paar keer herhalen voordat het duidelijk isquote:
ja, daarom zegt ie het ook niet, en heeft het over issues. Maarja, hij heeft geen geheime map gekregen, hij heeft alleen een paar leuke foto's op internetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pas op, dan krijgt ie Gerard achter zich aan!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |