FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja daar ga ik van dromen, van die chick next door.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vanmiddag wilde je dr je lading wasgoed nog geven... oh nee dat was Laura.
ik kijk ook nog steedsquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vanmiddag wilde je dr je lading wasgoed nog geven...
ik snappum ook even niet hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
guido is ingelicht??? Door wie?
Jij kijkt hele dagen, en dan weet je nog niet wat er gebeurtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk nu X Factorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Jij kijkt hele dagen, en dan weet je nog niet wat er gebeurt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ingelicht over wat precies weet niemand natuurlijk..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
Jij hebt nu net betaald?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Green1 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Leuk systeem zeg, die camera. Alleen wel kut dat je er weer voor moet betalen... maarja, dat doe ik ook maar eenmalig..
ikke normaal ook, maar vandaag vanwege een technische storing effe niet, dus vertellllllllquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nam ie z'n bord niet gewoon meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef anniccck het volgende:
Leuk als je zit te eten en dan naar de KvdW moet
geef ons ook de codequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Green1 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Leuk systeem zeg, die camera. Alleen wel kut dat je er weer voor moet betalen... maarja, dat doe ik ook maar eenmalig..
Mja, ik was benieuwd hoe dat in zijn werk ging... ik vind live webcams wel leuk, die je zelf kan besturen weet je wel, dus wilde dit wel eens proberen.quote:
Hij heeft nog een vriendin hèquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef gniffie het volgende:
Guido die vanavond met servio het bed induikt, omdat de remmen nu toch los kunnen
Aww.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef Robbiedd het volgende:
Hij schijnt net tegen Joanne te hebben verteld dat hij het met de kamer over issues thuis heeft gehad, en hij begon te huilen.
Zijn 'vriendin 'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Noelle06 het volgende:
De stem heb contact met thuisfront van Guido gehad en zijn vriendin vond het ok dat hij dit geheim zou spelen. Gistermiddag uitgebreid op stream geweest dat hij het er met Laura over had. Verbaasde me toen dat het on stream kwam. Gisteravond hier ook al over gehad in de COS.
wie is er naar de KVDW?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef anniccck het volgende:
Leuk als je zit te eten en dan naar de KvdW moet
Vandaag is er niks bijzonders gebeurd naar mijn weten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikke normaal ook, maar vandaag vanwege een technische storing effe niet, dus vertellllllll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |