Niet overdrijven hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Goed hoordie stem is ook heel anders dan als ze praat.
Die extra kilos kan ze wel gebruiken.quote:
Inderdaad power!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Goed hoordie stem is ook heel anders dan als ze praat.
Ah, gelukkig, een medestander.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef Cee het volgende:
Ik moet ook geen American Idol aflevering kijken voordat ik dit zie. Want het maakt het zo lachwekkend slecht allemaal.
In Engeland vond ik de kwaliteit echt veel en veel slechter....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef Cee het volgende:
Ik moet ook geen American Idol aflevering kijken voordat ik dit zie. Want het maakt het zo lachwekkend slecht allemaal.
Ik ook niet ..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk geen American Idols, dus voor hier is het goed
Zenuwen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wel een beetje emotieloos allemaal. Maar zeker goed genoeg!
ja, maar Britten kunnen niet tegen drank!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Engeland vond ik de kwaliteit echt veel en veel slechter....
Ze zingt heel goed. Come on!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat?? Jij vind der zeker weer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |