quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben agressief genoeg om iemand op zijn bek te rossen ja
Jammer dat ze niet een uurtje of 2 voor je kan vrijmaken. Beetje afleiding zou geen kwaad kunnen zou je denkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt allemaal een beetje lastig dat ik het nog niet vol heb lopen rond bazuinenmaar de reden dat ik niet naar haar kan is dat ze voor school bezig moet
Je bent geliefder dan ik hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen mog mij een rotzak vinden en een zeikerd, zo ben ik
weinig smaak aan en veels te hard. doe mij maar een mals konijnquote:
ze woont aan de andere kant van het land... het is 4 uur reizenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet een uurtje of 2 voor je kan vrijmaken. Beetje afleiding zou geen kwaad kunnen zou je denken![]()
Ben zo met het ov al ruim 4 uur onder wegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet een uurtje of 2 voor je kan vrijmaken. Beetje afleiding zou geen kwaad kunnen zou je denken![]()
2-2quote:
het is een kunstquote:
Hoe moet ik dat nou weten? Die smiley is dus niet gepast als ik die informatie niet hebquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze woont aan de andere kant van het land... het is 4 uur reizen
Ik heb het laatst wel eens aangeboden om het dus voor ruim 2 uur te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze woont aan de andere kant van het land... het is 4 uur reizen
Te hard? Valt best mee, ik zet hem altijd zachter als mijn vader muziek luistert, hij zet het té hard vind ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
weinig smaak aan en veels te hard. doe mij maar een mals konijn
Ik heb een liedje voor je!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben zo met het ov al ruim 4 uur onder weg
je moet het niet aanbieden, je moet gewoon GAANquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het laatst wel eens aangeboden om het dus voor ruim 2 uur te doen
Datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moet het niet aanbieden, je moet gewoon GAAN
Ik snap niet helemaal wat je daar mee bedoeltquote:
Grote kans dat ik dat volgend weekend zeker ga doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moet het niet aanbieden, je moet gewoon GAAN
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben zo met het ov al ruim 4 uur onder weg
Moet je naar de tekst luisteren over afstandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je daar mee bedoelt
[..]
Ik rij liever 1000 km met de auto op en neer dan dat ik 4 uur met het ov moetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Ik heb een tijdje verkering gehad op 1000 Km en reed elk weekend met de auto op en neer![]()
Heeft toch bijna een half jaar geduurd
had je wat door moeten rijden, een half jaar over duizend kilometer doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Ik heb een tijdje verkering gehad op 1000 Km en reed elk weekend met de auto op en neer![]()
Rotterdam - Groningen hebben we ruim acht jaar volgehouden en toen maar samen gaan wonenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
A thousand miles seems pretty farquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je naar de tekst luisteren over afstand
LEZENquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
had je wat door moeten rijden, een half jaar over duizend kilometer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |