Ik moest googelen wat het wasquote:
op je baas pijpen???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moest googelen wat het was
Het lijkt wel op een basepipe
Niet weten wat een kazoo is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moest googelen wat het was
Het lijkt wel op een basepipe
Zoiets, maar dan net wat andersquote:
Dus ? Er zijn al zoveel bedreiging die op internet stonden waargemaakt. Uitzoeken duurt te lang, gewoon het zekere voor het onzekere nemen.quote:
Het lijkt op Kazaa. Dat was voor muziek.quote:
Na ja we kunnen wel dooretteren maar eruit komen gaan we nooit dus:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus ? Er zijn al zoveel bedreiging die op internet stonden waargemaakt. Uitzoeken duurt te lang, gewoon het zekere voor het onzekere nemen.
Maar genoeg serieus gelul, ik ga het weekend vieren.
das beterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het lijkt op Kazaa. Dat was voor virussen.
Ik weet wel wat Kazaa is, zo 2004quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het lijkt op Kazaa. Dat was voor muziek.
In het begin niet, jongequote:
Nee, dan Napsterquote:
Dat waren nog es tijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
In het begin niet, jonge
[..]
Nee, dan Napster2,5 uur wachten tot je je liedje binnen had, 2,5 uur onbereikbaar zijn met je 56K inbelverbinding
Ik had ook een inbelverbinding.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
In het begin niet, jonge
[..]
Nee, dan Napster2,5 uur wachten tot je je liedje binnen had, 2,5 uur onbereikbaar zijn met je 56K inbelverbinding
fijne avond!quote:
Hadden wij ook, mocht ik alleen na 8 uur 's avonds ofzo op het internetquote:
loser, ik had isdn!quote:
en Tieten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
tja, 3fm-geraleteerd dus dan mag hetquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Tieten!SiliconenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
je hoeft er niet aan te zitten hoor!quote:
bij stenders zekerquote:
Denk 't wel, maar dat gaat dus vast en zeker een praat-confrontatie tussen Ekdom en Henk opleveren.quote:
Tjitse is ook bezig hem een keer bij EW te halenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk 't wel, maar dat gaat dus vast en zeker een confrontatie tussen Ekdom en Henk opleveren.
Stuur WT maar weer naar huis. Kan Henk Westbroek nu mooi aanschuiven bij EW, en dan door naar Stenders.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tjitse is ook bezig hem een keer bij EW te halen
Kun je de cameraschakelaar ook net zogoed ontslaan, Tjibbe kan het ook welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen zit Edwin de cameraman op de bank met een iPad de camera's te schakelen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
michielveenstra Michiel Veenstra
Super: dubbele boeking. We hebben naast Within Temptation zo NOG een gast. Haiiii jochie!
3 minutes ago
quote:
Dit geldverspilling noemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:32 schreef gerbenp het volgende:
Godsiemijn, wat wordt er teveel geld verspild bij de publieke omroep...
jammer dat de camerakabel te kort is.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef CindieY het volgende:
ZomerliedjeDat kan ik wel gebruiken na het koude weer van buiten.
Je kon geen groter plaatje vindenquote:
net of die plee iedere week anders isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Briggy het volgende:
Leuk wekelijks item: De Henk Westbroek plee-inspectie
Nee, hier is het gewoon normaal formaat hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je kon geen groter plaatje vinden
Niet of de plee nog hetzelfde is, maar hoe de staat isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net of die plee iedere week anders is
ah ja....een wekelijks verslag van de uitwerpselen en andere toilet-gerelateerde zaken van Roosmarijn, Annemieke, Miranda en Domien. klinkt goed....;)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Niet of de plee nog hetzelfde is, maar hoe de staat is
Oh verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
had het over die uitspreek van Henk.
forum.3fmfan.nl is niet goed ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
Hoi
http://3fmforum.trooperz.nl/
Doei.
Je moet eerst alle topics gaan toevoegen in het lijstje op de site, voordat die link werkt, deze werkt gewoon altijd.quote:
Werkt prima hoor...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, die werkt niet meer, heb ik gemerkt.
Mja, maar jij doet dan dus tig requests naar de FOK!-server, ook niet handig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je moet eerst alle topics gaan toevoegen in het lijstje op de site, voordat die link werkt, deze werkt gewoon altijd.
Wat, tig?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar jij doet dan dus tig requests naar de FOK!-server, ook niet handig.
VIquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
Zet ik de TV aan zet hem op 7 hoor ik het volgende.
"Wat is dat ding in zijn hand?"
"Daar geeft de vierde man seintjes mee"
"Nee joh dat is 3FM dat is voor muziek
Dit kan geen toeval zijn.
wat een plaat is ditquote:
Pino! ouwe trekmus!quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een plaat is dit![]()
[..]
Pino! ouwe trekmus!
vind die 3 Einsteins eigenlijk beter bij me passenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind die 3 Einsteins eigenlijk beter bij me passen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef g30n het volgende:
geweldige radio dit. als dit geen radioring wordt...
kekke bontmuts heb je op zoon!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |