Je moet een realistische dreiging wel herkennen he. Iemand die een bom gaat opblazen kondigt dat niet aan via twitter met hashtags van ieder actualiteitenprogramma in Nederland.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En als ze werkelijk wat had geflikt was het weer de politie die had geblunderd.
Schietincidenten op scholen in Amerika zijn aangekondigd op YouTube en niemand greep in. Liever zo dan dat er wel een bom lagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet eens realistische dreiging wel herkennen he. Iemand die een bom gaat opblazen kondigt dat niet aan via twitter met hashtags van ieder actualiteitenprogramma in Nederland.
Als je een hele berg hashtags erin zet zou ik het juist wél serieus gaan nemen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet een realistische dreiging wel herkennen he. Iemand die een bom gaat opblazen kondigt dat niet aan via twitter met hashtags van ieder actualiteitenprogramma in Nederland.
Alsnog dan is afgaan op een tweet achterlijk, dan moet je fatsoenlijk voor onderzoek doen in plaats van meteen oppakken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Schietincidenten op scholen in Amerika zijn aangekondigd op YouTube en niemand greep in. Liever zo dan dat er wel een bom lag
Precies, je bent gewoon een kneus als je zoiets op internet zet. Flink straffen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Schietincidenten op scholen in Amerika zijn aangekondigd op YouTube en niemand greep in. Liever zo dan dat er wel een bom lag
Een dreigement is een dreigement, gewoon terecht dat ze is opgepakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog dan is afgaan op een tweet achterlijk, dan moet je fatsoenlijk voor onderzoek doen in plaats van meteen oppakken.
Gelukkig loopt de stream niet zo achter....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Allrounder het volgende:
En wie niet springt is een Tjibbe!
Zegt juist dat iemand die opzoek is naar aandacht dan neem ik ze juist niet serieus. Ik denk dit is wat ze wil. Een week geleden kende niemand haar en nu zit ze aan tafel bij DWDD.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je een hele berg hashtags erin zet zou ik het juist wél serieus gaan nemen...
Als je dat niet doet ziet het er eerder uit als een grap. Beetje dom dus.
Ik kijk ook via de stream hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelukkig loopt de stream niet zo achter....
Het is internetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, je bent gewoon een kneus als je zoiets op internet zet. Flink straffen.
quote:
geef mn fluit terug!quote:
Zo kan ik toch niet werken!quote:
Ik luister via nederland.fmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:58 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik kijk ook via de stream hoor!
Als ik klaar ben met blazenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |