Jij zit morgen weer in het theater tochquote:
Leugens jij hebt kieskeurig smaakpapilen.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij zit morgen weer in het theater toch?
Oh er staat gaarquote:
Jep, gaan voor kwaliteitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens jij hebt kieskeurig smaakpapilen.
Ook nogquote:
Over Palm hoorde ik niets..quote:
jij hebt er vast nog 1 liggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:48 schreef Elusive het volgende:
wie stuurt er een XXL tijgerprint oma's slip op ?
Nee herkennen goddelijk bier niet.quote:
hij doet er alleen niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef Sirolf het volgende:
www.playbackdom.nl
Dat had een idee van mij kunnen zijn... jammer dat dat in dit geval niet zo is.
Vindt heeft daar geen betrekking op ik, maar op die.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook nogIk struikel vooral over 'ik vindt'
Ik heb woensdag nog twee gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Palm kan ik niet over oordelen, te lang geleden dat ik dat heb gehad.
Die meid die een tweet over een bom had verstuurd of zo was ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
Jezus wie is dat lekkere wijf achter Mathijs bij DWDD.
dat bedacht ik me ook toen ik het er al had neergezetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vindt heeft daar geen betrekking op ik, maar op die.
Docentmodus uit
dat vindt Tjibbe niet erg hoorquote:
Maar die is ozo dom, maar vond het wel achterlijk dat ze is opgepakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Die meid die een tweet over een bom had verstuurd of zo was ook niet verkeerd.
Zal binnenkort weer eens een kratje ophalen. Me pa houdt er ook wel van geloof ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb woensdag nog twee gehadLovely ...
En als ze werkelijk wat had geflikt was het weer de politie die had geblunderd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar die is ozo dom, maar vond het wel achterlijk dat ze is opgepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |